Gå til innhold

Tørker dere dusjen og badet etter bruk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ta vare på badet på best mulig måte? Tørker dere fliser og gulv og dusjdører med håndkle rett etter bruk eller lar dere det tørke opp av seg selv? 

Anonymkode: 96b48...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkel logikk er at man dusjer med kald vann etter dusj, og bruker dusjnal eller lignende for å fjerne vann, så fjerner man fuktighet. Deretter lufter man godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Eg spyler jacuzzi badekaret vårt ganske godt med kaldt vatn etterpå. Om eg dusjer så tar eg ein dusjnal og tørker lett over dørene. Spyle vekk balsam rett etter eg har brukt balsam o.s.v

Tørker ikkje flisene, dei tørke av seg sjølv.

Anonymkode: dd7ce...3bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eg spyler jacuzzi badekaret vårt ganske godt med kaldt vatn etterpå. Om eg dusjer så tar eg ein dusjnal og tørker lett over dørene. Spyle vekk balsam rett etter eg har brukt balsam o.s.v

Tørker ikkje flisene, dei tørke av seg sjølv.

Er dusjnal bare for å ikke få merker på glassdørene eller gir det lengre holdbarhet på dørene? Tenker på hvordan gi lengst mulig holdbarhet på bad og fliser

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dusjnal bare for å ikke få merker på glassdørene eller gir det lengre holdbarhet på dørene? Tenker på hvordan gi lengst mulig holdbarhet på bad og fliser

Eg gjer det mest for å unngå såperester som setter seg godt fast. Då blir det så vanskelig å vaska seinare. Kan godt vere det gir lenger holdbarhet på dørene, vår dusj ser framleis ganske ny ut ettter 3 år. Kvar månad skrubbe eg botnen av dusjen for å unngå sånn ekkelt raudt smuss.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en slik nal etter dusj og bading av barn, men gubben gjør ikke det så føler ikke vi vinner noe på det 

Anonymkode: 1343e...2af

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg bruker en slik nal etter dusj og bading av barn, men gubben gjør ikke det så føler ikke vi vinner noe på det 

Anonymkode: 1343e...2af

Fortell gubben hvorfor . Gjør han ikke noe da så er han litt bortreist. 

AnonymBruker
Skrevet

Nal brukes på gulv, vegger og dusjdører. Vannet blir liggende nedi dype fuger og langs kanten pga feil helling, så det tørkes med håndkle etterpå.

Anonymkode: 4fc40...162

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...