Thelma & Louise Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 (endret) Tittelen sier seg litt selv, men jeg lurer rett og slett på hva slags "krav" dere har til en partner? Hvilke egenskaper må være der? Og hva slags egenskaper eller uvaner hos en person er helt uaktuelt for deg å leve med? Endret 6. november 2023 av Thelma & Louise
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Jeg må føle at han er på min side. Hvis det er på plass så spiller ikke resten så stor rolle. Hvis det ikke er på plass så er ikke forholdet verdt en dritt. Anonymkode: 06db6...fea 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Har ikke så mange krav, men Han må ha et utseende jeg tenner på han må være snill han må ha sosiale antenner han må ha selvinnsikt han må kunne kommunisere han trenger ikke god humor, men vi må kunne le godt sammen. Anonymkode: 26543...1f6 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Intelligens, intelligens og intelligens. That’s what it’s all about. Anonymkode: 1548b...3fc 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Helt uaktuelt: Høylydt og skamløs promping og raping Aggressiv Dårlig kommunikasjonsevne og ansvarsfraskrivelse Ulojal Nedlatende eller sexistisk Hvis han ikke er interessert i kvinnesaker og antirasisme Krav: Omsorgsfull Respektfull Gjør det lille ekstra i hverdagen for å glede meg og jeg han Eventyrlysten og ikke tiltaksløs. Å slappe av hjemme er greit det, men han må like å gjøre andre ting også. Ikke ha vært utro Ikke ha vært voldelig Ikke ha vært rusmisbruker Være ferdig med å feste hver helg God mot andre mennesker generelt Være en god elsker i senga Like å pynte seg iblandt og ikke bare slaske rundt Være opptatt av ting som skjer i verden men ikke hisse seg opp under diskusjoner, vi må stå likt politisk. Fordel men ikke er krav er normal kropp. Anonymkode: 84df5...cd0 7
Blåjojo Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Krav: Empati, selvinnsikt, humor og lidenskap Helt uaktuelt: Uhøflig, sneversynt, illojal, rusmisbruker, voldelig, og dårlig evne til kommunikasjon.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Ønsker: Varm, raus og omsorgsfull Interessert i personlig vekst og å lære gjennom livet Ønsker barn Ta tak i sine avhengigheter og sin psykiske helse Interessert i sex innimellom Lojal og trofast Tar meg både på godt og vondt Ser et forhold som noe man støtt må jobbe for Anonymkode: 3cc3c...bf6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Kompetent og stabil, et ønske om å ta vare på familien sin, og snill. Renslighet og personlig hygiene er også et must. Anonymkode: ec315...823
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 Det er jo mye som er uaktuelt. Ser flere her skriver ikke aggressiv/voldautøver, det er så selvfølgelig at det blir rart å skrive. Men for å være litt detaljert, bør han ikke røyke og ikke bruke ulovlige rusmidler, og ikke drikke alkohol ofte. Jeg ser etter en rolig familiefar, ikke en festløve. Av aktuelt så må han være en hyggelig kar, men ikke nødvendigvis sosial Vi må like hverandre, i og utenfor senga Han må lyve sjelden. Han bør ønske barn. Han må like at jeg er litt rar - introvert men intens og sosial Han bør være nogenlunde ryddig Han bør være flinkere med penger enn jeg er Han bør være lojal, snill og vite hvem han er Vi må kunne le sammen Han bør spise grønnsaker og orke å gå en tur Han bør være smart og analytisk Anonymkode: b47d9...73a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #10 Skrevet 3. mars 2023 Helt uaktuelt: Lange negler 🤮 Veldig religiøs Mye alkohol Krav: God på kommunikasjon God samtalepartner Lojal Glad i bruke tid med familie Tålmodig Renslig/god hygiene/velstelt Bidrar i hjemme på lik linje som meg Ryddig økonomi Anonymkode: 659c9...6c1
Gjest Vitalogy Skrevet 3. mars 2023 #11 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Hun må være snill og god, ha et stort hjerte. Åpen for impulser, og lysten på å gi fra seg tilsvarende. Samfunnsengasjert. Lyttende. Drøftende og undersøkende stil i diskusjoner, både om samfunn, kultur og om livet. Hun bør ikke "alternativ" som i engasjert i alternativ behandling eller annet uvitenskapelig. Det orker jeg ikke. Endret 3. mars 2023 av Vitalogy
Hjelpsom Skrevet 3. mars 2023 #12 Skrevet 3. mars 2023 Vi må kunne le sammen, hun må være snill, være støttende nå jeg er lei meg, god samtaleprartner som er ettertenksom og som lytter og har egne sterke meninger, være familiekjær, inteligen, litt sjenert og forsiktig, være litt casual i klesstilen. Kan ikke være; veldig religiøs, ha alternative meninger som flat earth osv, overflatisk, for impulsiv, selvopptatt, redd for å ha egne meninger
Januar2 Skrevet 3. mars 2023 #13 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Min mann må være seg selv, langt hår og skjegg, han må være lojal og snill kjærlig han må være praktisk anlagt, for når en bor på gård må en ha kunnskap om maskiner, vedlikehold og slikt ellers funker det ikke han må være morsom glad i god mat, vin, åpen for det åndelige, Endret 3. mars 2023 av Januar2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #14 Skrevet 3. mars 2023 Kjemi. Har vi ikke det, hjelper det ikke hvor kjekk, snill, omtenksom han er. Krav: Ærlig, humor, litt 'alt mulig mann', ha positiv energi og være glad og lykkelig over hverdagslige ting. (lykke kan ikke kjøpes) Han må ikke være en tafatt, løgnaktig grinebiter uten meninger. Anonymkode: b74ca...e25
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #15 Skrevet 3. mars 2023 Partner MÅ ha en veltrent og attraktiv kropp. Det er ufravikelig. Det er i så måte helt uaktuelt med både kortsiktige og langsiktige partnere som har overvekt, fedme, lider av latskap eller ikke tar vare på hverken kropp eller mental helse. En annen helt uaktuell egenskap er om partner ikke klarer å ha kontroll på tankene sine og er konstant stresset og påvirket av sin lave mentale robusthet. Så bør hun helst også ha reelle interesser utover å se reality, strikke og scrolle på mobilen. Anonymkode: 30337...cb5 1
exictence Skrevet 3. mars 2023 #16 Skrevet 3. mars 2023 Aktuell: ren ærlig snill omgjengelig og sosial Selvstendig Får andre til å føle seg vel Uaktuell: Dårlig hygiene, hentesveis Egoistisk Bare snakker om seg selv Skrytete og "besserwisser" Uhøflig og nedlatene
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #17 Skrevet 3. mars 2023 Han må være raus, snill, morsom, maskulin, omtenksom. Da er det meste på plass. Ting som kropp/høyde/muskler etc er langt på vei irrelevant. Samme er seksualitet og den biten der. Er ikke viktig. Ting som er uaktuelt er da selvfølgelig motsatt av dette. I tillegg må han ikke være type som sminker seg eller er veldig opptatt av utseende. Jeg fikser ikke «menn» som alltid skal være så striglet. Det blir ikke maskulint og tiltrekkende nok. Gjerne ha skjegg. Uaktuelt er også tatoveringer. Anonymkode: 3ab7e...7de
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #18 Skrevet 3. mars 2023 Uaktuelt: Alvorlig psykisk lidelse eller bruke rus For "enkel" i tankegangen Lite selvinnsikt Humørsyk (føler mange menn er det!) Frp-ere Krav: Må være tiltrekning (ikke noe spesifikt ved utseende altså) Han må kødde en del og ha selvironi, slik får jeg god kjemi med noen Sette andre før seg selv Like barn Anonymkode: a328d...cc3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #19 Skrevet 3. mars 2023 Har ikke så store krav egentlig....bare at hun må være kåt som en kasse kaniner, deilig som Afrodite og ha 150 i IQ.. Anonymkode: 7b5f8...6c6
Perelandra Skrevet 3. mars 2023 #20 Skrevet 3. mars 2023 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov og avsporinger. Perelandra, mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå