Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har gått på progesterontilskudd i tidlig svangerskap: 
Hva tok dere, dose og hvor lenge? :) 

Har hatt en tidligere spontanabort, og går nå på Crinone gel 100 mg 1 gang daglig. Det er jeg selv som har forespurt å gå på dette, bare i tilfelle det kan være til noe hjelp. Prøvde å lese på tidligere forum, men virket ikke som Crinone var så vanlig å bruke... så blir usikker på om dette er det beste valget for meg. Vi ble gravide naturlig, hvis det har noe å si. Gyn sa at hun ikke var skråsikker på hvilken type progesterontilskudd, men skrev resept på dette som hun kjente til fra før.

Blir veldig glad for alle innspill og tanker dere som har gått på dette eller kan noe om det har! 

Anonymkode: fbd3a...0da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid naturlig etter mislykket IVF-forsøk, og gikk på Cyclogest 400 mg morgen og kveld fram til 12 uker.

Dette var i fjor. Jeg er 35 år. Hadde for kort lutealfase.

Gikk også på Klexane (blodfortynnende) samme periode. Ikke noe spesiell grunn til det, utenom alder. For å unngå blodpropper i morkaka.

Sitter her med en 3 uker gammel baby nå ❤️

Anonymkode: da29a...622

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg ble gravid naturlig etter mislykket IVF-forsøk, og gikk på Cyclogest 400 mg morgen og kveld fram til 12 uker.

Dette var i fjor. Jeg er 35 år. Hadde for kort lutealfase.

Gikk også på Klexane (blodfortynnende) samme periode. Ikke noe spesiell grunn til det, utenom alder. For å unngå blodpropper i morkaka.

Sitter her med en 3 uker gammel baby nå ❤️

Anonymkode: da29a...622

Tusen takk for svar og gratulerer så mye med baby ❤️ Cyclogest virker å være mye brukt, så jeg tror jeg skal spørre gyn om dette. Masse lykke til videre!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Dere som har gått på progesterontilskudd i tidlig svangerskap: 
Hva tok dere, dose og hvor lenge? :) 

Har hatt en tidligere spontanabort, og går nå på Crinone gel 100 mg 1 gang daglig. Det er jeg selv som har forespurt å gå på dette, bare i tilfelle det kan være til noe hjelp. Prøvde å lese på tidligere forum, men virket ikke som Crinone var så vanlig å bruke... så blir usikker på om dette er det beste valget for meg. Vi ble gravide naturlig, hvis det har noe å si. Gyn sa at hun ikke var skråsikker på hvilken type progesterontilskudd, men skrev resept på dette som hun kjente til fra før.

Blir veldig glad for alle innspill og tanker dere som har gått på dette eller kan noe om det har! 

Lutinus tre ganger for dagen og progynova 3 ganger for dagen. 5 aborter på rad før dette.  nå er jeg gravid i uke 13 og alt ser bra ut foreløpig. 

Anonymkode: 9b17b...6c2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Lutinus tre ganger for dagen og progynova 3 ganger for dagen. 5 aborter på rad før dette.  nå er jeg gravid i uke 13 og alt ser bra ut foreløpig. 

Anonymkode: 9b17b...6c2

Takk for svar! Masse lykke til videre i svangerskapet ❤️ Håper og tror at det går bra for deg denne gangen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...