AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Å føle deg deilig? At menn elle kvinner har lyst på deg? Anonymkode: 88ac6...a41
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Nja. Jeg føler meg ofte deilig, men det er ikke fordi jeg kler meg utfordrende. De fleste jeg tiltrekker meg sier alltid at det er fordi de liker at jeg har så mye selvfølelse. Da føler jeg meg digg, ja, men det har ikke så mye med utseende å gjøre. Er normalt utseende, men har mye sjarm og utstråling. Anonymkode: bd39a...2e4 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Nei, men det er viktig at den jeg elsker synes jeg er det. Alle andre er uten betydning for meg. Anonymkode: cab57...e89 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Nei, jeg kan få sex uansett hvordan jeg ser ut Anonymkode: 72aa5...9ea 4
Andro Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Jeg er glad for at partneren min synes at jeg er deilig som jeg er. Det betyr ingenting for meg om andre syns jeg er lite eller mye tiltrekkende. Jeg lever for å gjøre det som gleder meg. Ikke for å være til pynt, og kaste bort pengene mine på fjas og dilldall framfor gode opplevelser. 6
Kate Upton Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Nei, men det er viktig å være deilig for gubben😁 5
ItchyBitchySpider Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Å føle deg deilig? At menn elle kvinner har lyst på deg? Anonymkode: 88ac6...a41 Nope. Jeg har alltid vært over gjennomsnittet stygg, så slapp heldigvis å fokusere på det. Jeg lever heller ikke for at andre enn min mann skal tenne på meg. Hva er vitsen med det? 3
Elaine Marley Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 Nei, jeg ville ikke bruke ordet deilig i hvert fall, men jeg liker å føle meg fin. Da har jeg jo lyst til at andre også skal synes det, og får mer selvtillit av å føle meg fin. At menn eller kvinner skal drive og ha lyst på meg er ikke noe jeg har drevet og tenkt på. Det er ikke noe jeg bevisst går inn for og det hadde føltes fremmed og rart for meg å tenke sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #12 Skrevet 2. mars 2023 Nope. Kler meg i uformelige klær, dekker alltid rumpa med lange cardiganer, bruker briller og er ufiks på håret. Hvis jeg skal ha en mann igjen vil jeg at han skal like meg for den jeg er, ikke for den jeg ser ut som. Anonymkode: 3b7ea...0d5 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #13 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nope. Kler meg i uformelige klær, dekker alltid rumpa med lange cardiganer, bruker briller og er ufiks på håret. Hvis jeg skal ha en mann igjen vil jeg at han skal like meg for den jeg er, ikke for den jeg ser ut som. Anonymkode: 3b7ea...0d5 Hvorfor dekker du alltid rumpa? Anonymkode: cbec6...45f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #14 Skrevet 2. mars 2023 Jeg liker å føle meg vel, ren i tøyet og bruker moderat med sminke. Liker veldig godt hva klær gjør med kroppen og hvordan det kan fremheve det en ønsker. Er også opptatt av å holde vekten, så noen vil nok si deilig, jeg vil si å føle meg vel. K50 Anonymkode: 01dcd...0ae 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #15 Skrevet 2. mars 2023 Det er viktig for meg at kjæresten min syns jeg er deilig. Jeg liker å føle meg deilig i en seksuell setting med han, men ellers er ikke å føle seg deilig en tanke jeg har i hverdagen. Å være velstelt, ren og med pent tøy er greit da, men det er ikke for å føle meg deilig. Anonymkode: 50037...fbc 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #16 Skrevet 2. mars 2023 Det er ikkje viktig. Eg kler meg og som ei grå mus, viser aldri kløft. Bruker ikkje sminke. Er på ingen måte direkte stygg. Men har ikkje lyst til at menn skal ha lyst på meg. Det er berre styr.. Liker ikkje merksemd. Men kunne sikkert "blitt" deilig om eg ville. Anonymkode: 0e5b4...03d 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #17 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor dekker du alltid rumpa? Anonymkode: cbec6...45f Er ikke det åpenbart? Anonymkode: 3b7ea...0d5 2
svartkatt Skrevet 2. mars 2023 #18 Skrevet 2. mars 2023 Nei. Men potensielle partnere bør like meg, ellers er det det vel ikke noe poeng å være sammen.. hvilke ord de bruker er ikke så nøye. 1
AprilLudgate Skrevet 2. mars 2023 #19 Skrevet 2. mars 2023 Jeg skal faktisk svare: i en veldig relativ og situasjonsbetinget forstand - ja. Jeg hadde ikke klart å date/være sammen med noen som kun satte pris på meg for personlighet og valgte å se forbi mangel på fysisk attraksjon. Jeg synes også det er hyggelig om andre oppfatter meg positivt utseendemessig. 3
Wilma89 Skrevet 2. mars 2023 #20 Skrevet 2. mars 2023 Nei jeg vil helst unngå oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå