AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Hvor lenge etter at dere ble kjent kom dere ut som et par ? Hodestups forelsket men holder igjen kun fordi jeg er redd for folk tror vi er blitt gale 🤣 Anonymkode: 8dae1...3bd
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Noen uker. Og så kom det barn etter fire år. Anonymkode: 24fef...a5a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 1,5 år. Men begge var nyskillt i tillegg til barn. Anonymkode: adcd9...e8d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Vi har begge barn fra før, ble vel kjærester sånn litt i det hemmelige etter ca 8 uker, sånn helt offentlig, kanskje tre mnd. Gikk raskt Anonymkode: 0e13e...a8c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 2 uker 😂 fikk barn 1,5 år senere ❤ Anonymkode: 13126...11c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Vi ble et par etter et par uker med litt dating. Jeg flyttet inn hos henne etter noen mnd, fridde og fikk ja etter ca 9 mnd, så giftet vi oss sommeren etter. Ca et år senere fikk vi vårt første barn og to år senere det andre. Har vært et herlig par i 16 år nå. Anonymkode: 3665f...ab1 1
RockyRose Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Vi 'dreiv på' frå mai til desember 2010, då vart vi offisielt kjærestar. Gifta oss i 2019, og fekk første barn 2021 😊
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 Vi definerte oss som kjærester etter en måneds tid. Offisielt etter et par mnd. Barna fikk vite etter halvår. Og møte med barna etter 1 år. Det var ikke bra å vente så lenge, barna skjønte noe var i gjære og grudde seg lenge for å møte ny partner. Men ex ble sykelig sjalu og lagde et mareritt, så da ble det dessverre slik. Mye tull og stress på oss voksne også, for å skjule alt for barna, men være kjærester resten av tiden. Ingen av oss har hatt andre kjærester siden bruddet med barnemor/-far, var alene flere år begge to. Anonymkode: f2095...01c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #10 Skrevet 3. mars 2023 Vi ble vel sammen omtrent da vi traff hverandre, hadde pratet sammen en ukes tid før det. Men nå er det 17 år siden så mulig det har endret seg litt😅 er fortsatt sammen da, og 11 barn senere så får vi vel si at det fungerte🤣 Anonymkode: 0d889...04a
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mars 2023 #11 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Vi var vel et par ganske kjapt. Noen dager etter? Usikker på definisjonen. Gift 6 måneder etter, felles barn innen et år. All in. Begge hadde barn fra før, har stort sett gått bra - men familier har alltid noen utfordringer på hvert sitt vis og det har selvfølgelig også vi hatt. Endret 3. mars 2023 av TheHairyToothfairy lagt til et bedre svar til TS. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #12 Skrevet 3. mars 2023 Her er det mange som misforstår spørsmålet. Det TS lurer på er når de som har barn fra tidligere forhold, gikk offentlig med at de var i et nytt forhold - altså med noen annen enn barnas far/mor. Anonymkode: e64e9...2f7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #13 Skrevet 3. mars 2023 Det tok ca 8-9 veker så vart vi eit par. Var saman i 2 år, så gifta vi oss. 7 år seinare kom første barnet! Anonymkode: c0233...aaf
Engel Skrevet 3. mars 2023 #14 Skrevet 3. mars 2023 I et tidligere forhold så fikk barna vite om det etter ca 6 mnd, så da var det forsåvidt offisielt. Det varte i 1 1/2 år. Noen venner visste selvfølgelig om forholdet tidligere. Nå er jeg hodestupe forelsket jeg også😉 Vi møttes for 2 mnd siden. Men det blir en god stund til vi blir noe offisielt par ja. Barna er ungdommer nå, så det er nok mulig jeg forteller dem at jeg treffer noen. Det er en viss sjanse for at de kan støte på oss sammen eller at de kommer innom når han er hos meg. Og nå er de store nok til å forstå at det ikke er alltid at det leder til varig kjærlighetsforhold og samboerskap om de voksne møter noen. (Samboerskap er uansett uaktuelt så lenge de bor hjemme). Her er det mange år siden samlivsbruddene for oss begge da. Det har jo også en god del å si tenker jeg. I tillegg til hvor gamle barna er.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #16 Skrevet 3. mars 2023 Jeg hadde et barn fra før. Vi anså oss som oss to omtrent fra dag 1, men offesielt 2 mnd etter vi møttes. Anonymkode: 36955...e8f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 5 mnd tok det å bli sammen. Var så å si sammen eter 2 mnd med gikk sakte før vi snakket om det så 5 mnd selvom det ikke var noe forskjell i relasjonen fra 2 til 5 mnd. 13 år senere to barn på 5 og 3 år. Og tror virkelig vi alltid kommer til å være sammen Anonymkode: f7d02...e7d
Hjelpsom Skrevet 4. mars 2023 #18 Skrevet 4. mars 2023 Var vel samme uka som vi traff hverandre fysisk. Vi hadde pratet mye på telefon før det da. 11 år etter fikk vi barn, men vi måtte ha hjelp av Ivf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå