AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Del Skrevet 2. mars 2023 På ferskforsøk var mannen med på det meste. Og på selve egguthentingsdagen måtte han jo selvsagt levere sperm og signere/samtykke på det hele for sin egen del. Men må han være med når det er frysforsøk? Spør fordi han har en del reisedøgn ifm jobb. Og det jeg konkret lurer på er om han kan levere skriftlig samtykke på forhånd? Anonymkode: 15441...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Del Skrevet 2. mars 2023 Nei, han må ikke det. Men han må signere papirene. Anonymkode: 127ed...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Del Skrevet 2. mars 2023 Nei. Men dere må ha underskrift på papiret du får med deg hjem og du må ta med legitimasjonen hans. Anonymkode: 05cb6...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Men dere må ha underskrift på papiret du får med deg hjem og du må ta med legitimasjonen hans. Anonymkode: 05cb6...702 Det man får i forkant av innsettet. Anonymkode: 05cb6...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Del Skrevet 2. mars 2023 Nei, han må ikke. Min var med da han følte innsett (forhåpentligvis) var et spesielt minne. Samt at det selvfølgelig er følelsemessig tung å gå gjennom dette, og godt å være to. Om det er utfordrende i forhold til jobb forstår jeg det jo veldig godt. Men om det bare er upraktisk for han så synes jeg han legger lite i det. Anonymkode: 3ccc4...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå