Gå til innhold

Ett hardt liv med Ronny, behov for dette programmet?

Dumpappen

Anbefalte innlegg

Ser discovery kommer med programmet «Ett hardt liv med Ronny», gikk ikke akkurat samme program på NRK under navnet «Ett feitt liv»?, trenger han virkelig to serier for å skjønne at det ikke er lurt å drikke 8 halvlitere samt å spise 4 cheeseburgere hver dag er usunt?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lily Of the Valley
Dumpappen skrev (2 timer siden):

Ser discovery kommer med programmet «Ett hardt liv med Ronny», gikk ikke akkurat samme program på NRK under navnet «Ett feitt liv»?, trenger han virkelig to serier for å skjønne at det ikke er lurt å drikke 8 halvlitere samt å spise 4 cheeseburgere hver dag er usunt?

Nei, det er ikke samme program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (Akkurat nå):

Nei, det er ikke samme program. 

Jeg googlet, og det virker ganske likt. Bare at dette kanskje er enda mer navlebeskuende. 

Hvem i alle dager er det som har interesse av å se på dette programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
ti10 skrev (2 minutter siden):

Jeg googlet, og det virker ganske likt. Bare at dette kanskje er enda mer navlebeskuende. 

Jeg skrev at det ikke var samme program. Eit feitt liv handlet om overvekt og fedme, mens Et hardt liv har et bredere perspektiv. 

Noen vil nok syns det er interessant. Hvorfor man tar dårlige valg (som vi alle gjør av og til), syns jeg høres veldig interessant ut. Men smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (1 minutt siden):

Det spilles vel på at Ronny går for å være en svært koselig og jovial fyr med et veldig lunt vesen som folk bare trives rundt. Vet ikke om jeg skal se på, men kan godt hende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K.B. skrev (4 timer siden):

Slitsom fyr, slitsomt programkonsept.

Enig! Et feitt liv var en irritasjon å se på, så jeg kommer absolutt ikke til å se dette nye. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...