Gå til innhold

Jenter, hvordan får dere sæd ut av håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

spør for en venn haha.
Men helt seriøst… jeg prøvde å vaske det, men det ble bare til klumper og jeg får ikke ut alt

Anonymkode: 21973...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er sæd, ikke mel. Det går lett ut i en dusj 

Anonymkode: fa5a7...259

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom dette faktisk er et problem tror jeg kanskje ikke du er gammel nok til å havne i situasjoner der sæd havner i håret. Alle over 12 år klarer vel å vaske sitt eget hår.

Anonymkode: 88741...687

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg fyller et glass med vann og holder det inntil håret. Da hopper alle svømmerne nedi det lille bassenget jeg fikset for dem. ⛱️💧

Anonymkode: 6a221...8c7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det er mye så går jeg i dusjen, er det bare littegrann så bare lar jeg det være.

Anonymkode: 7c302...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om det er mye så går jeg i dusjen, er det bare littegrann så bare lar jeg det være.

Anonymkode: 7c302...fec

👀

Anonymkode: 64112...d53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv å bruke en balsam eller en olje for å løsne opp klumpene før du vasker håret med sjampo. Og hvis alt annet feiler, kan du alltids rocke en ny stil og kalle det "sperm hair". 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan fikk hun sæd i håret til å begynne med? Kanskje finne en kjæreste som sikter bedre?

Anonymkode: e8c61...4f2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, godt poeng! La oss håpe hun enten finner en bedre skytter eller investerer i en dusjhette. 😜

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bruker heldigvis ikke havne i den situasjonen. Men om jeg skulle ville jeg skylt håret i kaldt vann da sperm inneholder mye proteiner og oppfører seg som egg i varmt vann. Det klumper seg og blir vanskeligere å få ut. Kaldt vann og sjampo. Og vurdere å sette håret opp neste gang!

Anonymkode: ef87d...bf0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Bruker heldigvis ikke havne i den situasjonen. Men om jeg skulle ville jeg skylt håret i kaldt vann da sperm inneholder mye proteiner og oppfører seg som egg i varmt vann. Det klumper seg og blir vanskeligere å få ut. Kaldt vann og sjampo. Og vurdere å sette håret opp neste gang!

Anonymkode: ef87d...bf0

Enig med denne. Aldri bruk varmt vann, da blir det fort vanskelig å få ut. Skyll med kaldt vann, grundig sjampo, skyll med kaldt vann igjen. 

En annen teknikk som kan fungere hvis det kun er ett lite område med større konsentrasjon er å først ta en oljebasert dusjsåpe eller oljerens over først for å løsne det litt. Bruk kaldt vann for å få en emulsjon. Skyll ut og repeter med sjampo.

Anonymkode: 288a9...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Hahaha, been there done that! 😅slapp av, det virker med en dusj og rikelig med shampoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldt vann, ikke varmt, for å løse det opp. Varmt vann gjør at det kleber seg sammen. Også renseshampoo for å fjerne eventuelle rester. Men helt ærlig må man noen ganger bare godta at man må bruke resten av dagen på å dra det ut av hårstråene :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...