Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 Heisann. Jeg er litt nysgjerrig, hvor lang tid tok det for deg fra du sluttet med prevensjon til du ble gravid? Litt nysgjerrig, har nettopp sluttet med p-pillen. Vet ikke hva som er vanlig. :D
verene Skrevet 29. oktober 2002 #2 Skrevet 29. oktober 2002 For oss tok det ganske nøyaktig 8 mnd. fra vi sluttet med prevensjon, og til vi fikk de to blå. verene 8+0
Ann Forup Skrevet 29. oktober 2002 #3 Skrevet 29. oktober 2002 hejsa for mig tog det ca 6 måneder med nr 1, nr 2 kom 4 år efter og nr 3 ja hun bare kom en to 3 og fødten hende 14 måneder efter nr 2, og så her til slut min nr 4 som skal komme til januar han tog 6 år før han ville blive til havede faktisk givet helt op og min veninde hun sluttede på p-pillen og blev gravid dage efter så der er nok alle varianter men lykke håber ikke du skal vente for længe :blunke:
Cobra Skrevet 29. oktober 2002 #4 Skrevet 29. oktober 2002 Med nr 1 tok det 3 mnd før jeg ble gravid etter p-pille slutt. Med nr 2 sluttet jeg med p-pillen 4 mnd før jeg ble gravid, men vi prøvde ikke å bli gravid før den siste mnd. Cobra 25+2
Gjest lilletroll Skrevet 29. oktober 2002 #5 Skrevet 29. oktober 2002 Jeg sluttet med pillen midt i et brett fordi jeg ble så dårlig av de....måneden etter ble jeg gravid:) Så hos oss gikk det VELDIG raskt!!
Mistyen Skrevet 29. oktober 2002 #6 Skrevet 29. oktober 2002 Det tok ca tre måneder med prøving, og så satt det 8)
snowkid Skrevet 29. oktober 2002 #7 Skrevet 29. oktober 2002 Slutta på pilla for ca 5 mnd siden, og ingenting har hendt enda. Får bare fortsette å prøve - lykke til!
Johanna Skrevet 29. oktober 2002 #8 Skrevet 29. oktober 2002 Jeg hadde ikke planlagt noen av mine barn. Den første fikk jeg etter at vi hadde praktisert hopp av i svingen metoden noen år. Når da min datter var ni måneder var jeg gravid igjen. Hadde da prøvd meg på mini piller som ikke funket??? Men det er visst veldig forskjellig dette da. Svigerinna mi ble gravid mnd etter at hun slutta med p piller. Lykke til med prøvinga. Klem
Gjest Qlio Skrevet 29. oktober 2002 #9 Skrevet 29. oktober 2002 7 mnd, testet positivt i dag!!! *jubler*
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #10 Skrevet 1. november 2002 Det gikk bare 1 mnd med oss!! :D Men det har kanskje litt å si at jeg ikke gikk på p-piller, så kroppen mine trengte ikke tid til å "omstille" seg. Hilsen Lykkelig og kvalmen 11+3
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #12 Skrevet 1. november 2002 Jeg sluttet med pillen i april. Så begynte jeg på igjen i juli og gikk 7 uker sammenhengende.... ca 1 mnd etter siste p-pille i sommer har jeg blitt gravid... Så jeg vet ikke om jeg skal si jeg ble gravid etter 5 mnd eller 1 mnd... Men hos oss var det ikke helt planlagt da :oops: Men likevel Men da har vi kanskje bevist at p-pillen fungerer litt til det den ble laget for. Ta litt "overdose" (les: 7 uker sammenhengende hos meg)og prøv fort etter på å lage barn :D
Krumeline Skrevet 4. november 2002 #13 Skrevet 4. november 2002 Med nummer 1 tok det 9 måneder før vi ble gravide. Andre gang lyktes vi med en gang jeg hadde sluttet med p-pillene, vi rakk ikke å begynne og prøve en gang.. Krumeline 17+2
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #14 Skrevet 4. november 2002 Det gikk 3 måneder fra jeg sluttet med p-pillen til jeg var gravid. Med nr to gikk jeg ikke på pillen før, og det tok ca 4 mnd, fra vi prøvde til jeg ble gravid. Nå har jeg 2 hærlige barn.
Padmee Skrevet 5. november 2002 #15 Skrevet 5. november 2002 Nå er det snart tre måneder siden jeg sluttet med p-pillen, sluttet i august, og har ikke hatt klaff ennå. Men jeg håper at det blir klaff denne måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå