Gå til innhold

Han sier Hei søta hyggelig å høre fra deg! Men følger ikke opp...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne fyren har irritert meg lenge. Vi har hatt det kjempefint hver gang vi har møttes men han virker uinteressert i å holde kontakt ellers. Når jeg har spurt om han ikke er interessert insisterer han på at han er det men skylder på at han generelt hater å skrive meldinger. Okey.... Før har han alltid vært den som tar initiativ til å møtes, så endret noe seg. Jeg sendte en hyggelig melding med spørsmål han ikke svarte på. Jeg ville se hvor lang tid det gikk og det gikk over en måned uten kontakt, jeg tok kontakt med en kort "Hva skjedde? Er dette ghosting? Isåfall skal jeg ikke plage deg mer" og fikk en entusiastisk melding tilbake hvor han skrev Hei søta! Så hyggelig å høre fra deg! Og hvor han spurte flere spørsmål om hvordan jeg hadde det og hvordan det gikk med div ting i livet mitt. og avsluttet med "Takk for at du kontaktet meg!" som om han satt pris på det. Han sa at han ikke hadde sett at siste melding fra meg var et spørsmål så derfor hadde han ikke svart (men å gå en mnd uten å ta kontakt er rart uansett syns jeg!) 

Men når jeg svarte på hvordan det gikk med meg og spurte han tilbake hvordan han hadde det så ignorerte han spørsmålet men skrev bare "Godt å høre!" (at jeg hadde det bra). Jeg sendte ny melding og spurte igjen hvordan det gikk med han og at det var lov å si at ting gikk dårlig om det var derfor han styrte unna spørsmålet og dette har han ikke svart på. Tre dager siden nå. 

Er så provoserende at han ikke bare kan si at ham ikke er interessert. For det er vel det dette handler om når han stadig vekk ghoster meg selvom han kaller meg søta og later som han syns det er hyggelig at jeg tar kontakt? Jeg mener hadde han virkelig satt pris på det så hadde han vel fulgt opp samtalen....... ? Han har sagt han sliter litt psykisk med stress men altså hva er denne oppførselen? Han er sosial ellers og oppegående, ikke isolert og deprimert 

Anonymkode: 59e46...7e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta et hint da! Fyren er ikke interessert i deg, men er bare hyggelig. Det går en hel mnd og du bare «hallo, ghoster du meg??» Han prøver å fase deg ut av livet sitt på en fin måte. Ikke send han flere mld. 

Anonymkode: 204ca...c4f

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du absolutt at han skal si han ikke interessert, det holder vel med de klinkende klare signalene han sender deg gjør det ikke? Det er liksom ikke rom for å misforstå sånn oppførsel.

Anonymkode: 30301...e8f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ta et hint da! Fyren er ikke interessert i deg, men er bare hyggelig. Det går en hel mnd og du bare «hallo, ghoster du meg??» Han prøver å fase deg ut av livet sitt på en fin måte. Ikke send han flere mld. 

Anonymkode: 204ca...c4f

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor vil du absolutt at han skal si han ikke interessert, det holder vel med de klinkende klare signalene han sender deg gjør det ikke? Det er liksom ikke rom for å misforstå sånn oppførsel.

Er ikke rart man misforstår når han skriver ting som søta, hyggelig å høre fra deg osv? 

Skrevet

Se alltid på personers handlinger, IKKE hva de sier. 

Fyren er ikke interessert, i det hele tatt. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Og at han sier han er interessert 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke rart man misforstår når han skriver ting som søta, hyggelig å høre fra deg osv? 

Det er ikke noe å misforstå når han aldri holder en samtale gående og lar det gå en måned mellom kontakt, hadde ikke du kontakten han hadde du nok ikke hørt fra han. Handlinger foran ord. 

• Liker 2
Skrevet

Og at han sier han er interessert 

Der har du jo svaret ditt. Han bruker 100 år på å svare, skriver aldri til deg, men skriver at han er interessert når du kontaktet han etter en måned. 

Se på hans handlinger fremfor ord. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts ta et hint og la nå mannen gå. 
Ha litt mer selvrespekt. 

Anonymkode: 316bc...94f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er en fyr jeg datet i 2019 som pleide å skrive «hei min vakre, hvordan går det?» og så svarte han ikke mer. De meldingene får jeg fremdeles ca hver tredje måned og kun det. Blir ikke forvirret lenger for vet han bare ønsker å si hei og ikke noe mer. Høres ut som han du traff syns du var en fin jente men ikke er interessert i mer enn vennskap 

Anonymkode: 1cc9d...d0e

Skrevet

Han er åpenbart ikke interessert. "Takk for at du kontaktet meg" høres jo ut som noe fra kundeservice i en eller annen bedrift.

Han er høflig og/eller konfliktsky og vil ikke si rett ut at han ikke er interessert i noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Du er nødløsningen hans

Anonymkode: 36a86...989

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke noe å misforstå når han aldri holder en samtale gående og lar det gå en måned mellom kontakt, hadde ikke du kontakten han hadde du nok ikke hørt fra han. Handlinger foran ord. 

Jeg kjenner meg igjen idet. Men svaret er at han ikke er interessert. En som er interessert holder kontakten jevnt. Og ord og handling samstemmer.  Ikke ta kontakt igjen... kjenner jeg han rett som mannfolk flest så vil  han ta kontakt før eller senere for å booste egoet sitt.. er så typisk mannfolk. At de gidder. 

Anonymkode: 521ec...77e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si til han at du hadde satt stor pris på om han kunne si at han ikke er interessert fordi du blir forvirret og sliten. At det beste helt sikkert hadde vært om du tok et hint, men sånn fungerer ikke du. 

Jeg har opplevd det samme flere ganger og jeg syns ikke man skal trenge å ta hint. Personlig sier jeg det direkte om jeg ikke er interessert. 

Anonymkode: 19f5f...e5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han syns du er søt, og han syns det er hyggelig å høre ifra deg .....men han er ikke interessert. 

Hadde han vært dét, så hadde du ikke vært i tvil.

Anonymkode: 7cc05...f42

AnonymBruker
Skrevet

Bare si til han at du hadde satt stor pris på om han kunne si at han ikke er interessert fordi du blir forvirret og sliten. At det beste helt sikkert hadde vært om du tok et hint, men sånn fungerer ikke du. 

Jeg har opplevd det samme flere ganger og jeg syns ikke man skal trenge å ta hint. Personlig sier jeg det direkte om jeg ikke er interessert. 

Har lyst til det men er så redd for å virke needy/masete og spolere noe hvis han egentlig er interessert (jeg har jo spurt han før). Eller å virke helt blåst som ikke tar hintet om han ikke er interessert. 

Men er veldig vondt og vanskelig å ikke vite og sitte her som en klovn som blir glad når det piper i telefonen men skuffa når det ikke er han.. 

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å si at man ikke er interessert om det er tilfellet! Skjønner ikke hva som er hensikten å kalle meg søta og gi komplimenter og uttrykke at han er glad for å høre fra meg hvis han ikke mener det! :( :( Jeg pleier vanligvis aldri ligge flat etter en mann men jeg klarer ikke helt gi slipp 

AnonymBruker
Skrevet

Han syns du er søt, og han syns det er hyggelig å høre ifra deg .....men han er ikke interessert. 

Hadde han vært dét, så hadde du ikke vært i tvil.

Anonymkode: 7cc05...f42

Sånn tenkte jeg i utgangspunktet også, derfor spurte jeg han rett ut for en liten stund siden om han ikke var interessert. Joooda det måtte jeg jo skjønne og han syns jeg var så flott og smart atte... Når vi har møttes har jeg følt at han er like interessert som meg, men nå møtes vi ikke lenger og han later som at ingenting er galt mens jeg sitter her å føler meg skikkelig forvirra. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har lyst til det men er så redd for å virke needy/masete og spolere noe hvis han egentlig er interessert (jeg har jo spurt han før). Eller å virke helt blåst som ikke tar hintet om han ikke er interessert. 

Men er veldig vondt og vanskelig å ikke vite og sitte her som en klovn som blir glad når det piper i telefonen men skuffa når det ikke er han.. 

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å si at man ikke er interessert om det er tilfellet! Skjønner ikke hva som er hensikten å kalle meg søta og gi komplimenter og uttrykke at han er glad for å høre fra meg hvis han ikke mener det! :( :( Jeg pleier vanligvis aldri ligge flat etter en mann men jeg klarer ikke helt gi slipp 

Drit i de tankene om du spolerer noe. Bare be han om et klart og tydelig svar, fordi handlingene hans ikke samsvarer med det han sier og det er vanskelig for deg å håndtere. Bare skriv det rett ut. Spolerer du noe ved å skrive det, så hadde det aldri skjedd noe. Er han LITT interessert så vil ikke DET ødelegge noe. Det er jo ikke snakk om at det har gått 2 dager uten kommunikasjon her liksom 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har litt avstand mellom oss så treff må planlegges men det var jo ikke noe problem før. Skjønner ikke hva det er. Han sa for noen måneder siden at sexen var the bomb og at jeg har mange kvaliteter han ser etter i en dame

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn tenkte jeg i utgangspunktet også, derfor spurte jeg han rett ut for en liten stund siden om han ikke var interessert. Joooda det måtte jeg jo skjønne og han syns jeg var så flott og smart atte... Når vi har møttes har jeg følt at han er like interessert som meg, men nå møtes vi ikke lenger og han later som at ingenting er galt mens jeg sitter her å føler meg skikkelig forvirra. 

Er du forvirra, så er det et nei. Alltid slik 

Anonymkode: 7734d...0c4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...