AnonymIOslo Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Hei, trenger litt hjelp av dere her inne. Jeg er samboer (3 år) med en dame som er veldig opptatt av å få anerkjennelser i sosiale medier, spesielt snapp og Instagram. Bildene som legges ut er ofte av det sexy slaget så hun får mye positiv oppmerksomhet. - Og det er hyggelig. Jeg stoler 100% på henne og har akseptert dette, men samtidig vært tydelig på hvor jeg mener det går en grense, og det er når han som sender melding ikke forstår- eller vill forstå at hun har samboer og fortsetter å prøve seg når den beskjeden er gitt. Hun har også lovet meg at hun ikke sender bilde direkte til noen. Kun bilder på stories eller instagram. I lengre tid har min samboer nå hatt dialog på snapp med en mann. Jeg har merket at hun toner ned hvor mye de snakker sammen når jeg spør, og åpner ikke snapp fra han om jeg er tilstede. Jeg har også tatt henne i å sende bilder direkte til han (kjenner ikke til innholdet) og tatt henne i å lyve om hvor ofte de snakker sammen (så at de hadde strike over lang tid på snapp). Dette resulterte i at jeg nå til slutt tokk telefonen hennes (vi kan være enige om at det skal man ikke gjøre) og åpnet en snapp fra han hvor det sto (jeg kjenner ikke til hva min samboer sendte, eller tidligere meldinger): Sitat Jaa Babe Savner å se deg! Det jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med er 1 - hvordan skal jeg tolke denne meldingen? 2 - Hvor mener dere grensen går i sosiale medier når dere er i et samboerskap ?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Legg av deg sjalusien, det er usexy.. Det kun gjør er å få litt krydder i hverdagen, det gjør de fleste av oss. Anonymkode: c4290...082 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Jeg mener at dette er mikroutroskap. Når hun har privat kontakt med en annen mann og prøver å skjule denne kontakten fra deg. Hun kan ikke styre at han kaller hun babe og savner hun, men hun pleier kontakten mellom de to og da jar de tydeligvis en såpass flørtende tone at han følte seg komfortabel med å skrive dette. Hadde det vært min kjæreste hadde jeg gitt et ultimatum om at hun måtte slette han og slutte å chatte privat med andre menn Anonymkode: 46add...036 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 For meg er dette langt over streken for hva jeg vil ha i et forhold. virker som hun har et slags forhold til fyren, selv om det kun er digitalt. Ta en grundig samtale om grenser. Vær tydelig på hvor dine grenser går. Dersom dere ikke blir enige eller hun tramper over grensene som er avtalt, dumper du henne. Anonymkode: 1a20e...721 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Hadde tolket meldingen som: Hun er nok utro. Absolutt ikke greit i mine øyne! Anonymkode: 06e61...014 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Og dette lurer du på om er greit? 😳 Anonymkode: fda3f...1cb
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Det lyser utroskap med røde lys. Flytt ut, eller be hun pakke sammen sine saker. Du fortjener bedre enn noen som lyver og bedrar deg. Anonymkode: bc32b...498 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Legg av deg sjalusien, det er usexy.. Det kun gjør er å få litt krydder i hverdagen, det gjør de fleste av oss. Anonymkode: c4290...082 IDIOT! Man gjør ikke slike ting for få få krydder i hverdagen! Man leker ikke med andre sine følelser, skjuler og lyger for å få krydder. Håper pokker ikke du er sammen med noen 🤮🤮 Anonymkode: 9fb72...9c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 Grensen er jo tråkket over allerede, når hun har brutt det dere var enige om, lyver til deg, og skjuler hva hun driver med. Hun har gått bevisst og målrettet inn i det også, mens du har uttrykt tydelig hvor dine grenser går. Det er ikke en uheldig hendelse i fylla liksom. Hun har innledet noe hemmelig mens hun løy til deg om det. For min del hadde dette vært full oppvask, beklagelse og erkjennelse og en endring fra hennes side, eller brudd. Anonymkode: e3020...8aa
AnonymIOslo Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2023 Takk for alle tilbakemeldinger. Han en flott helg folkens 👍🥂🍾
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Skrevet 5. mars 2023 Jeg er dame .. IKKE finn deg i dette. Hvorfor ha behov for bekreftelse fra andre når man er i et forhold? Snap og hemmelige meldinger?? Hva faen! Dette er respektløst og bidrar kun til å skape usikkerhet og vonde følelser. Totalt uakseptabelt! Krev at hun sletter vedkommende! Anonymkode: df8a9...35a
Andro Skrevet 5. mars 2023 #13 Skrevet 5. mars 2023 Jeg syns det er mer illevarslende at hun juger om det enn det hun rent faktisk driver med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå