Endorfin Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Jeg har lenge drømt om og flytte nordover , er født og oppvokst i sørvest Norge. Er det noen som bor i disse områdene som kan ramse opp fordeler og ulemper ?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Endorfin skrev (2 minutter siden): Jeg har lenge drømt om og flytte nordover , er født og oppvokst i sørvest Norge. Er det noen som bor i disse områdene som kan ramse opp fordeler og ulemper ? Må for guds skyld ikke flytte til Narvik. Ubrukelige politikere, kommune som ikke forholder seg til forvaltningslovverk og masse nark. Ordføreren oppfører seg som en borgermester, er aldri tilstede ved noe som angår hans ansvar. Sykehuset omtales på folkemunne som "slaktehuset". Masse negativitet og nedsettende holdninger mot alt som ikke kommer fra byen. Dårlig kulturtilbud. Omtrent null busstilbud, Norges villeste parkeringsvakter, listen går videre og er lang over byen som stort sett kun klarer bemerke seg på negative vis. Anonymkode: d0986...4d2
Endorfin Skrevet 2. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2023 Hmm hørtes ikke særlig fristende🤣 Ingen som kan balansere dette med noen positive ord ?
..... Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Kom kom, vi trenger folk i nord! Hvilken utdannelse har du? Kommunen jeg jobber i trenger folk innenfor mange ulike sektorer. Nært flyplass og mye som skjer fremover i forhold til utbygging av Fagskolen for brann og redning, flystasjon, Hålogalandsveien osv.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 Heller Harstad enn Narvik. For guds skyld. Anonymkode: 55b7e...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 Du er fra sør-vest? Fikser du klimaet der oppe? Jeg er sør-øst og det er ikke snakk om at heg skal opp I de greiene der. Anonymkode: 452c8...1e5
Endorfin Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2023 Har ett år som grensejeger i sør-varanger, og tåler kulde bra.. liker godt snø men er skjelden vare her, mer grått og trist, vind. Det som drar meg mot Nordland er fisk,jakt og turmuligheter. Kikker på Tjeldsund kommune som er midt mellom Harstad og Narvik, inngangen til Vesterålen 2
Endorfin Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2023 ..... skrev (På 2.3.2023 den 18.44): Kom kom, vi trenger folk i nord! Hvilken utdannelse har du? Kommunen jeg jobber i trenger folk innenfor mange ulike sektorer. Nært flyplass og mye som skjer fremover i forhold til utbygging av Fagskolen for brann og redning, flystasjon, Hålogalandsveien osv. Jeg er utdannet innen kjøttbransjen, så elsker jeg fisk og kikker etter jobb i den bransjen 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 Endorfin skrev (3 minutter siden): Har ett år som grensejeger i sør-varanger, og tåler kulde bra.. liker godt snø men er skjelden vare her, mer grått og trist, vind. Det som drar meg mot Nordland er fisk,jakt og turmuligheter. Kikker på Tjeldsund kommune som er midt mellom Harstad og Narvik, inngangen til Vesterålen Da er Lofoten stedet for deg Anonymkode: 44698...6f3 1
..... Skrevet 3. mars 2023 #10 Skrevet 3. mars 2023 Endorfin skrev (35 minutter siden): Jeg er utdannet innen kjøttbransjen, så elsker jeg fisk og kikker etter jobb i den bransjen Mye fiskeindustri i området her hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #11 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 2.24): Heller Harstad enn Narvik. For guds skyld. Anonymkode: 55b7e...b7d Heller omvendt. Narvik har jo togtilbud, kort til Sverige. Snøhølet Harstad frister ikke. Hilsen innflytter fra Vestland, som ikke har patriot/fordommer til den ene eller andre byen. Anonymkode: 50296...d56 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #12 Skrevet 8. mars 2023 Har bodd i Narvik og trivdes helt greit der men folkene er ikke like åpne og inkluderende som andre steder i nord. Nå har jeg mye familie i området så hadde nettverk og samboer. Flott natur, kulturhus, skianlegg både i Narvik og Riksgrensen hvis man liker slikt. Hvordan arbeidsmarkedet er der nå er jeg litt usikker på. Anonymkode: 0adbc...56e 1
Vaffelhunden Skrevet 8. mars 2023 #13 Skrevet 8. mars 2023 Må gjerne flytte til Nord-Norge hvis du liker frekke pensjonister og frekke innvandrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå