AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Kan litt concealer gå greit mens man tar MR? Har veldig komplekser for huden min. Det står ingenting om sminke i innkallingsbrevet, og de tar ikke tlf. Skal ikke ta MR av hodet, men rygg og bekken. Anonymkode: 1801a...1f6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan litt concealer gå greit mens man tar MR? Har veldig komplekser for huden min. Det står ingenting om sminke i innkallingsbrevet, og de tar ikke tlf. Skal ikke ta MR av hodet, men rygg og bekken. Anonymkode: 1801a...1f6 Tror du oppriktig at helsepersonell bryr seg om huden din? Anonymkode: d8954...f67 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Nei, men jeg bryr meg. Pluss at jeg skal på jobb først 😉 Anonymkode: 1801a...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Det som er viktig er at du ikke har på noe med metall på. Ikke bh med spiler, metallknapper osv. Anonymkode: e803a...7d0 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Siden du ikke skal ta av hodet, er det sikkert innafor, men ellers kan det svi i huden om man har på sminke/krem (synes i alle fall jeg) Anonymkode: aa77a...21b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Concealeren er ikke tilsatt metall, og den har god rating på en side der de vurderer kosmetikk for tungmetaller. Anonymkode: 1801a...1f6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, men jeg bryr meg. Pluss at jeg skal på jobb først 😉 Anonymkode: 1801a...1f6 Ta med deg sminkefjerner i veska da Anonymkode: 137c4...a62 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden du ikke skal ta av hodet, er det sikkert innafor, men ellers kan det svi i huden om man har på sminke/krem (synes i alle fall jeg) Anonymkode: aa77a...21b Oi, det høres ikke bra ut. Mulig jeg må kjøpe sminkefjerner på veien, da. - Men nei, hodet skal ikke tas bilde av. Anonymkode: 1801a...1f6
Rotemor Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 (endret) Nei, det har null betydning. At MR av bekkenet svir i huden på ansiktet er oppspinn. Endret 2. mars 2023 av Rotemor 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 Jeg har MS og har tatt MR sikkert over 20 ganger. Det er aldri en eneste sjel som har sagt noe som helst om sminke. Aldri. Ingen. Det er attpåtil av hodet jeg tar. I tillegg bruker jeg en del mineralpudder siden jeg har rosacea. Anonymkode: 4a650...069 1 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har MS og har tatt MR sikkert over 20 ganger. Det er aldri en eneste sjel som har sagt noe som helst om sminke. Aldri. Ingen. Det er attpåtil av hodet jeg tar. I tillegg bruker jeg en del mineralpudder siden jeg har rosacea. Anonymkode: 4a650...069 Har heller aldri kjent noe fysisk til MR-maskinen. Eneste fysiske jeg kjenner er hvis jeg får kontrastvæske, men har ingenting med apparatet å gjøre. Anonymkode: 4a650...069 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #12 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan litt concealer gå greit mens man tar MR? Har veldig komplekser for huden min. Det står ingenting om sminke i innkallingsbrevet, og de tar ikke tlf. Skal ikke ta MR av hodet, men rygg og bekken. Anonymkode: 1801a...1f6 Er det metall i den? Er det fare for at det kan være metall i den? Magnetisk metall? Om ja, ikke ta det på. Slik jeg leser det kan det ofte være jernoksid i sminke som concealer. Jeg vet ikke om jeg ville tatt sjansen på at det ble revet av mens maskinen er på, i tilfelle det også drar med seg deler av huden 😬 Litt Final Destination følelser om akkurat det 😅 Anonymkode: bd3b5...918 1
kløverpiken Skrevet 2. mars 2023 #13 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det metall i den? Er det fare for at det kan være metall i den? Magnetisk metall? Om ja, ikke ta det på. Slik jeg leser det kan det ofte være jernoksid i sminke som concealer. Jeg vet ikke om jeg ville tatt sjansen på at det ble revet av mens maskinen er på, i tilfelle det også drar med seg deler av huden 😬 Litt Final Destination følelser om akkurat det 😅 Anonymkode: bd3b5...918 Det går ikke an. Altså at maskinen river huden av, og det der. Helsepersonell hadde vært utrolig forsiktige med å sende pasienter inn i MR-maskinen om det var mulighet for dette. Det eneste er at metall i minke kan forstyrre bildekvaliteten. 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #14 Skrevet 2. mars 2023 Jeg tror nok ikke sminke har noe å si. Jeg har tatt MR av hodet flere ganger med sminke på og det eneste jeg har merket et par ganger er at øyevippene mine har «blafret» litt pga maskara som sikkert hadde noe metall i seg 😊 Anonymkode: bd57d...dbb 1
Mezzosoprena Skrevet 2. mars 2023 #15 Skrevet 2. mars 2023 Selvfølgelig kan du ha på deg sminke når du tar MR 🤦♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #16 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det metall i den? Er det fare for at det kan være metall i den? Magnetisk metall? Om ja, ikke ta det på. Slik jeg leser det kan det ofte være jernoksid i sminke som concealer. Jeg vet ikke om jeg ville tatt sjansen på at det ble revet av mens maskinen er på, i tilfelle det også drar med seg deler av huden 😬 Litt Final Destination følelser om akkurat det 😅 Anonymkode: bd3b5...918 Hvorfor driver du med idiotisk skremselspropaganda? Dersom det var farer forbundet med makeup og MR er det garantert at det hadde stått i innkallingsbrevet. Herrefred. Anonymkode: 08591...558 4 10
Tralla la Skrevet 2. mars 2023 #17 Skrevet 2. mars 2023 Jeg tok MR av hjertet i dag. Hadde sminke på, merket ingenting og personalet sa heller ingen ting om det.
Mezzosoprena Skrevet 2. mars 2023 #18 Skrevet 2. mars 2023 Tralla la skrev (4 minutter siden): Jeg tok MR av hjertet i dag. Hadde sminke på, merket ingenting og personalet sa heller ingen ting om det. Sitter ansiktet ditt fremdeles på også? 🤣 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #19 Skrevet 2. mars 2023 Rotemor skrev (2 timer siden): Nei, det har null betydning. At MR av bekkenet svir i huden på ansiktet er oppspinn. Les en gang til hva jeg skriver før du hisser deg opp. Anonymkode: aa77a...21b
Tralla la Skrevet 2. mars 2023 #20 Skrevet 2. mars 2023 Mezzosoprena skrev (47 minutter siden): Sitter ansiktet ditt fremdeles på også? 🤣 Jepp, ingen ting har flyttet på seg 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå