Gå til innhold

Snapchat-Betyr det ingenting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får en snap daglig av en som jeg har datet litt. Stemningen er ikke så veldig bra nå og jeg merker at han ikke er så interessert i å «chatte» på snap. Men han sender meg random snap. Betyr det ingenting? Jeg tenker at random snap inne betyr en drit. Men så blir jeg jo håpefull likevel. Æææ. 

Anonymkode: 2339f...dfc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Problemet her er jo at det er klin umulig å svare på akkurat hva HAN mener med det.

Noen bruker "fellessnap"/random snap som en unnskyldning til å komme i kontakt med deg (ett ønske om å starte en samtale/engasjement rundt hva nå enn det snappes om)

Noen fader ut på den måten. 

Noen bryr seg ikke/tenker ikke over hvem de sender disse randomme snappene til.

Anonymkode: 8094b...2be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Problemet her er jo at det er klin umulig å svare på akkurat hva HAN mener med det.

Noen bruker "fellessnap"/random snap som en unnskyldning til å komme i kontakt med deg (ett ønske om å starte en samtale/engasjement rundt hva nå enn det snappes om)

Noen fader ut på den måten. 

Noen bryr seg ikke/tenker ikke over hvem de sender disse randomme snappene til.

Anonymkode: 8094b...2be

Ja, når jeg svarer tilbake får jeg lite respons. Da er jo det en indikasjon på at han ikke vil snakke med meg. Han får jo muligheten. Jeg personlig hadde ikke giddet å sende til mange randoms på listen 

TS 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er bare de type menneskene som prøver å øke snapscoren sin, sender random ting til alle, inkl f eks god morgen snaps som man kan tro er til seg. Man merker det fort når de sjeldent kommuniserer ellers eller tar initiativ til å skrive noe på privat chat. De svarer når man skriver til de men det er det liksom.. De er bare ute etter en bekreftelse. Jeg har sluttet å legge til menn jeg liker eller menn fra tinder etc på snap nettopp fordi kommunikasjonen alltid blir så vag og de aldri tar iniativ til å møtes for en date, bare sender bilder og det er både slitsomt, kjedelig og utrolig lite givende å forholde seg til. Da er det bedre å heller la all tekst kommunikasjon på tinder dø ut - eller avtale en date, ikke sånn midt i mellom opplegg som snap 

Anonymkode: 0beae...bbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med Snapchat – øk livskvaliteten!

Anonymkode: 25b3b...373

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slutt med Snapchat – øk livskvaliteten!

Snap har jeg slettet også, for et par år siden.  

Bruker nå vanlig sms eller telefon. :)

Livskvaliteten har gått opp.  Slipper masse idiotiske snaps fra venner og bekjente,  slipper ha menn på lista en håper skal gi lyd fra seg... Sletta appen et par uker...og nå har jeg deaktivert brukeren min.  Så deilig.  Har samtidig droppa mye annet soMe og skjermbruk også. "Magisk" hvordan roen kommer og så mye tid en får til overs.  (Jeg har vært litt sånn mobilavhengig)

Anonymkode: 4929e...c39

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig deilig å ikke være på snap/face/insta og de greiene der😊

Det aller beste er å legge igjen telefonen hjemme og dra på ferie😃

Anonymkode: d079d...28b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er veldig deilig å ikke være på snap/face/insta og de greiene der😊

Det aller beste er å legge igjen telefonen hjemme og dra på ferie😃

Hilsen viggo venneløs.

Snap er faktisk en genial måte å holde kontakten med venner og bekjente, og bli kjent med nye på.

Anonymkode: 382bd...7ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg får en snap daglig av en som jeg har datet litt. Stemningen er ikke så veldig bra nå og jeg merker at han ikke er så interessert i å «chatte» på snap. Men han sender meg random snap. Betyr det ingenting? Jeg tenker at random snap inne betyr en drit. Men så blir jeg jo håpefull likevel. Æææ. 

Han følger ikke opp, ergo ikke intressert i noe mer.

Vil enten ha høyere snapscore, samler på streaks, eller holder kvinnfolk varme i håp om bilder.

Eller all of the above.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får vise at han det er ikke er så spennende. Ikke gi han respons, og ikke send noen annet til han. La snapscoren gå i null og se hva som skjer etterpå.

Anonymkode: 1508b...a95

Skrevet

Voks opp. Snapchat er for drittunger. Lær deg å kommunisere på en skikkelig måte, så slipper du å lure så veldig.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hilsen viggo venneløs.

Snap er faktisk en genial måte å holde kontakten med venner og bekjente, og bli kjent med nye på.

Feil! Å spre seg tynt mellom mange bekjentskaper er det som resulterer i vennskapsforhold uten særlig substans.

Det handler om hva man ønsker i livet sitt: noen få nære venner eller mange perifere. Å opprettholde begge deler tar tid bort fra andre interesser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Si at du godt kunne tenke deg å skrive på messenger. Du har kanskje hans navn? Da sender du er messenger og starter å skrive der.

Skrevet

Min gjetning er at han ikke er interessert, evt. er opptatt med en annen dame og vil holde deg på gress i tilfelle det andre ikke funker. Uansett er han ikke så gira på deg, dessverre :( Du fortjener en som er interessert i deg og som viser det slik at slipper å sitte på KG og spekulere.

Skrevet

Jeg er aktiv på snap, og sender/mottar mye bilder. 
Men det er jo en av de absolutt verste applikasjonene for å chatte. Så jeg orker heller ikke holde en samtale via snap. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hilsen viggo venneløs.

Jøss😂

Treffer vennene mine ofte jeg. De har telefoner. Er ikke noe vanskelig å bruke telefon. Kanskje du burde prøve å opprettholde et ekte vennskap en gang, og ikke bare snapvenner💁🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Feil! Å spre seg tynt mellom mange bekjentskaper er det som resulterer i vennskapsforhold uten særlig substans.

Det handler om hva man ønsker i livet sitt: noen få nære venner eller mange perifere. Å opprettholde begge deler tar tid bort fra andre interesser.

Nettop😊

Jeg har mange venner, og en del av dem nære. Vi møtes relativt ofte.

Masse perifere folk på snapchat er helt uinteressant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...