AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Hvor lang tid tar hver henting og levering for dere? Anonymkode: d68b5...a14
Gjest takinova Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Levering 5 minutter, henting 3-5 minutter.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Levering 5-10minutter, leverer 2 da - men på samme avdeling. henting 5-30 minutter. Ofte vil de vise og fortelle ting, henger litt og prater med ansatte dersom det er tid til det (henter tidlig, så det er det ofte). Liker å føle at man har litt kontakt og relasjon til barnehagen, og at barna også føler at vi har det. Mye nyttig av å ikke bare slenge barna inn og ut. Og jeg tar ikke plass, kanskje høres sånn ut 😛 Anonymkode: f5376...b14 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 5 minutter inn og 5 minutter ut. Ikke noe dulling her. Bærer barna fint under armen hvis de ikke hører etter. Ser desverre foreldre som kan bruke opptil en time før de får med seg en unge. Anonymkode: 1b37b...22e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Ca fem minutter levering. Vi må inn i garderoben, kle av, vaske hender og klemme hade. Ved henting fem-ti minutter, kanskje det blir litt prating med personale om dagen Anonymkode: 97227...c2f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 5-10 minutter på levering, omtrent samme på henting i selve barnehagen. Så tar turen hjem fort en time med litt avstikkere og kos 😅 Anonymkode: 905be...41e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 5 minutter inn og 5 minutter ut. Ikke noe dulling her. Bærer barna fint under armen hvis de ikke hører etter. Ser desverre foreldre som kan bruke opptil en time før de får med seg en unge. Anonymkode: 1b37b...22e Dessverre? De fleste foreldre ser viktigheten i å koble seg på barnet sitt etter å ha vært adskilt i flere timer. Det trenger barn. Det tar ikke en time, men ofte 10-15 minutt. Når du må bære ungen under armen fordi de ikke hører etter, er det fordi du ikke har koblet deg på. Det er dårlig foreldreskap. Anonymkode: 51968...a42 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dessverre? De fleste foreldre ser viktigheten i å koble seg på barnet sitt etter å ha vært adskilt i flere timer. Det trenger barn. Det tar ikke en time, men ofte 10-15 minutt. Når du må bære ungen under armen fordi de ikke hører etter, er det fordi du ikke har koblet deg på. Det er dårlig foreldreskap. Anonymkode: 51968...a42 Det trenger ikke være dårlig foreldreskap. Jeg har selv hatt et barn som aldri ble klar til å dra, han måtte jeg ofte ta med meg, og jeg har en som er klar etter å ha vist meg noen tegninger og sagt hade til bestevennene. Anonymkode: 7281c...428 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 5 minutter inn og 5 minutter ut. Ikke noe dulling her. Bærer barna fint under armen hvis de ikke hører etter. Ser desverre foreldre som kan bruke opptil en time før de får med seg en unge. Anonymkode: 1b37b...22e Hvorfor i all verden er dette et problem for deg? At du slenger fra deg ungen i farta er ikke god foreldreskap selv om du tydeligvis tror det selv. Anonymkode: c1471...d87
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 33 minutter siden, AnonymBruker said: Dessverre? De fleste foreldre ser viktigheten i å koble seg på barnet sitt etter å ha vært adskilt i flere timer. Det trenger barn. Det tar ikke en time, men ofte 10-15 minutt. Når du må bære ungen under armen fordi de ikke hører etter, er det fordi du ikke har koblet deg på. Det er dårlig foreldreskap. Anonymkode: 51968...a42 amatør Anonymkode: 7ec47...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor i all verden er dette et problem for deg? At du slenger fra deg ungen i farta er ikke god foreldreskap selv om du tydeligvis tror det selv. Anonymkode: c1471...d87 Nei. Man er ikke dårlig foreldre av den grunn. Jeg har hatt ett barn som trengte lang til ved henting og levering (ikke bare bhg, men alt vi skulle) og to barn som løp inn i bhg og løp oss i møte ved henting. Barn er forskjellig. Anonymkode: b0b5c...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #12 Skrevet 2. mars 2023 Levering 10-15 min. To barn på hver sin avdeling med separate innganger/garderober. Hvor lang tid det tar avhenger av hvor mye vi har med som skal legges på plass i garderoben. Henting 10-30 min. Også avhengig av hvor mye vått tøy som må lokaliseres og pakkes med hjem. Veksler også noen ord med de ansatte på de to ulike avdelingene. Anonymkode: b3fe8...8b5
Sillymilly Skrevet 2. mars 2023 #13 Skrevet 2. mars 2023 Levering ca 5 min, og henting alt fra 10 - 15 min. To barn, men samme inngang.
tussi84 Skrevet 2. mars 2023 #14 Skrevet 2. mars 2023 Levering: ca 5 min. Hjelpe til å ta av yttertøy, legge/henge ting på plass, vaske hendene og gi ha det klem. Henting: 10-20.min. Noen ganger er det vanskelig å få på han ytterklær fordi han skal tulle sånn og vimser rundt. Tar jeg forsøker og holde han for å kle på, så vrir han så mye rundt at jeg ikke har sjans til å holde han og så hylgriner han i tillegg. Så det er bare å vente.. Av og til er det så ille at vi må være 2 voksne til å kle på barnet.. Andre ganger får en ansatt lov til å kle på han, bare ikke mamma/pappa eller andre som henter den dagen. I Tillegg går det litt tid til å å pakke sekk, og høre litt om hvordan dagen har vært. Hadde det ikke vært for at vi må gå hjem + vinter, så hadde jeg nok bare bært han ut i bilen uten ytterklær i noen tilfeller.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #15 Skrevet 2. mars 2023 Levering 5min, henting 10min-evighet. De blir to apekatter ved henting, som løper hver sin vei, tuller og tøyser. Før de blir akutt sulten og furtete. Men jeg ser det gjelder mange andre barn i barnehagen, så jeg tenker det bare er sånn. De er jo like apekatt hjemme når vi skal ut døren. Anonymkode: 14667...311
Heln Skrevet 2. mars 2023 #16 Skrevet 2. mars 2023 Levering 5 minutter, henting en halvtime+-. Han vil aldri hjem, og han vil aldri i barnehagen heller. Han vil ikke ha forandringer. Ofte må jeg bære han hylende ut, men det tar fortsatt lang tid å få tak i han og få han påkledd inne før vi kommer så langt.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #17 Skrevet 2. mars 2023 5 minutter for både henting og levering 😛 sønnen min er bare 1,5 år og krever ikke å kle på seg selv og gå selv enda så det er fort gjort, tar sikkert lengre tid når han blir større😅 Anonymkode: 47754...f55
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #18 Skrevet 2. mars 2023 Hender avdelingen er slått sammen med den andre småbarnsavdelingen på morgenen og/eller på ettermiddagen. Tar noen minutter lengre tid når de er det, for den ligger i etasjen under vår avdeling og da er det innimellom litt kø i trappa. Levering: 10 min. Henting: 15 min. Tar alltid litt lengre tid å kle på lille kålormen enn det tar å kle av, også vil noen av de andre barna gjerne si hei og vise frem noen leker. Anonymkode: a06d1...0ff
Mango Skrevet 2. mars 2023 #19 Skrevet 2. mars 2023 Levering: 10-15 min Henting: 10- 30 mim. Har to stk. Tar det med ro under henting, av og til har eldste litt behov for å avslutte med det han driver med.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #20 Skrevet 2. mars 2023 Levering: 10 min Henting: 15 min Anonymkode: ec464...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå