Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ødelegger snap romantikken eller er det til hjelp når man dater?

Jeg liker snap veldig godt når forholdet går bra. Men hvis man er usikker og forholdet ikke er definert blir jeg ekstremt usikker. 

Følger med på snap score, reagerer på «kjedelige» snapper, korte svar osv. 

Erfaringer?

Anonymkode: 3e74e...c0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på personen man dater. Noen sender og får mange snapper andre ikke. Min har relativt lav snapscore og sender/får få snapper, i forhold til meg. 

Jeg er ikke bekymret over at han har noen damer på snap som han flørter med. Nå har vi vært sammen et par måneder og vi kan fritt se på hverandres telefoner. 

Hvis det plutselig blir endring i mønsteret tenker jeg det er grunn til bekymring. Det gjelder jo alt egentlig, ikke bare snap. 

Anonymkode: 33ca3...efa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det ødelegger. Syns snap er umodent også 

Anonymkode: 0afef...fbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ødelegger snap romantikken eller er det til hjelp når man dater?

Jeg liker snap veldig godt når forholdet går bra. Men hvis man er usikker og forholdet ikke er definert blir jeg ekstremt usikker. 

Følger med på snap score, reagerer på «kjedelige» snapper, korte svar osv. 

Erfaringer?

Nei, om det ødelegger noe så er det faktisk ødelagt fra første minutt. Fungerer det fungerer snap også akkurat som meldinger eller noe annet. For å si det slik, en som er virkelig interessert holder tett kontakt uansett "kanal" det kommuniseres i.

Skrevet

Jeg tror ikke det er særlig positivt i begynnelsen. Snap er liksom ikke så høytidelig, og når man ikke kjenner hverandre så godt, er det lett for at chatting på snap bare dør ut.

AnonymBruker
Skrevet

Mas om snap har sabotert litt for meg. Den appen gir meg absolutt ingenting, og vil helst ikke ha den i det hele tatt, men finner jo omtrent ikke kvinner som ikke har den som viktigste kommunikasjonskanal.

Anonymkode: 4f2fb...094

• Liker 1
Skrevet

For meg er snap en app for chatting først og fremst. Ikke så annerledes enn andre lignende apper. Men det er tydelig noen har andre oppfatninger. 

Skrevet
svartkatt skrev (3 minutter siden):

For meg er snap en app for chatting først og fremst. Ikke så annerledes enn andre lignende apper. Men det er tydelig noen har andre oppfatninger. 

Jeg opplever det annerledes, for med snap forsvinner kommunikasjonen etterhvert. Og når jeg får eller sender en snap er det kanskje det samme jeg sender til flere. Men helt greit når man kjenner hverandre, og det er fint å få en "tanke". 

Men i en bli kjent fase er det mer personlig, synes jeg, å skrive messenger eller sms, eller enda nedre: ringe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (5 minutter siden):

Jeg opplever det annerledes, for med snap forsvinner kommunikasjonen etterhvert. Og når jeg får eller sender en snap er det kanskje det samme jeg sender til flere. Men helt greit når man kjenner hverandre, og det er fint å få en "tanke". 

Men i en bli kjent fase er det mer personlig, synes jeg, å skrive messenger eller sms, eller enda nedre: ringe

Jeg er helt enig! For i denne bli kjent fasen er det så lett å mistolke. Får man en random snap som kanskje er sendt til mange andre, så er det lett å tenke at den er personlig og at det betyr noe. Det kan også gå andre veien, for noen er jo gørr kjedelig på snap og da kan det tolkes som at de er uinteressert også forsvinner gradvis kontakten 

Skrevet
exictence skrev (15 minutter siden):

Slutt å sende snap og skriv istedenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...