Gå til innhold

Liker menn og fikse ting for en dame de liker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vant til at noen mann har giddet å gjøre noe for meg utenom pappa når han levde.

Nå møtte jeg en mann i fjor sommer fra ett annet land. Trodde ikke det ble noe mer. Men han har fortsatt å holde kontakten.

Jeg er midt i 50 årene og vært single omtrent hele livet. Nå har vi blitt enig om å reise sammen på en ukes tur til noe som har varme og sjø. (Hans forslag). Så nå sier han at han gleder seg til og fikse og ordne og se på hotellet og finne noe fint. Pluss tilbød han å betale halve billetten min ned til han. ( han vet jeg har dårlig råd). 

Jeg har aldri opplevd at jeg ikke trenger å gjøre så mye så syns jo det er hyggelig gjort av han pluss at det tente en gnist inni meg tanken på at jeg skal ut å reise. Elsker å reise.

Liker menn og fikse og ordne slik?? Er spent på å se hva han får til. Det er i midten av mai. 

Kjenner jeg gleder meg allerede da jeg ikke har noen venninner å reise med lengre. 

Anonymkode: a2815...91e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor møtte du denne fyren? På nettet? Hvor er han fra? Hva sier han at han jobber med?

Kjenner jeg blir skeptisk.

Anonymkode: 03bb0...4db

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva enkelte menn ikke gjør for å få seg et ligg. 

Helt sikkert mange som har gjort det samme som deg og hatt en fantastisk reise/ferie. Men så er det vel også noen som har vært ordentlig uheldig å bli utsatt for ..... 

Anonymkode: 3965e...8ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor møtte du denne fyren? På nettet? Hvor er han fra? Hva sier han at han jobber med?

Kjenner jeg blir skeptisk.

Anonymkode: 03bb0...4db

Skeptisk er vel bare forbokstavene her...

Anonymkode: 89572...6db

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå var du heldig. Ordentlige menn gir og ikke bare er lat, tar og tar.

Kos deg masse med ferien din :=) 

Anonymkode: bb2d5...221

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Alle menn liker å fikse ting for den de er glad i. Ja, alle menn. Det tror jeg egentlig kvinner liker også, ikke bare at han er slik, men også "fikse" noe for han, vise at de har han i tankene, bare ikke like åpenlyst kanskje. 

Skrevet

Liker å «fikse» ting for folk rent generelt.

Jeg fikser gjerne ting for samboeren min, eksen min, foreldrene mine, svigers, venner og kollegaer.

Utelukkende positivt å kunne bidra der det trengs og settes pris på.

Det kommer dager der jeg trenger noen som kan «fikse» ting for meg også 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du skal regne med at han forventer noe i gjengjeld... Hvis fiksingen er å finne et hotell som dere kan være sammen på så er jeg vel ikke veldig imponert heller, det gjør han kun med tanke på sex tenker jeg. Det betyr dessverre ikke nødvendigvis at han bryr seg om deg. Men det kan hende han gjør det. Vær bevisst og hold forventningene dine nede. Hvis du syns det er greit med en uke sammen som kanskje ikke blir noe mer (og hvor du faktisk må bli hele uka selv om han viser sider du ikke liker) så kjør på. Men ikke vær naiv. Får dessverre inntrykk av at du kan være lett å utnytte, nettopp fordi du tydelig ikke har opplevd stort av kjærlighet.

Anonymkode: c7669...a9b

AnonymBruker
Skrevet

Veldig koselig 😊 Eksen min var også sånn. Romantikken er heldigvis ikke død, men han var også utenlandsk. Norske tafatte menn har noe å lære 

Anonymkode: a7b40...257

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her takk for svar.  Visste det kom noen sånne skeptiske negative svar, det har jo blitt sånn i Norge over det mest. Ja jeg har aldri kommet noe vei med noen nordmann så like greit å være åpen for noe nytt. Han er fra ett europeisk land og vi har egentlig lik kultur eller jeg syns vi er klin like. Men han er ordentlig. Ikke noe tull vært. Aldri fokusert på sex. Ja vi hadde sex da han var her, men det var ikke hovedfokuset for han. Han likte å finne på ting med meg. Se Norge var jo stort for han. Se natur og få gå i natur.  Da var det jo jeg som var hotellet da. For han lå jo hos meg. Vi har jo snakka sammen siden 2020.  Så begynner å bli en stund. Og møttes 1 gang. Ja om det blir sex så spiller det ikke så stor rolle for meg da den barrieren er brutt allerede. Jeg vet jeg er lett på tråden etter en paraplydrink i hvertfall. ha ha ha. Men med han hadde det ikke spilt noen rolle. Han var faktisk første sex partner jeg har møtt som var nøye på å bruke kondom. Første natta vi var sammen holdt han bare rundt meg. Det satte jeg utrolig stor pris på. Tror på de 4 dagene vi var sammen så hadde vi vel sex kanskje 1-2 ganger.. det var rett og slett ikke fokuset. Jeg møtte han på badoo i sin tid.

Men ja jeg har ingen følelser for han slik sett da men han var hyggelig å være med om ikke annet. Og ikke minst han er single og har ikke barn.  Jeg er langt fra perfekt selv så forventer ikke at han er det heller. Men han viser jo med hele seg at han liker meg og vil meg det beste hele tiden og det var og uvant for meg fra en mann. Er vant at det er luring, og ord og handling som aldri stemmer osv osv... 

Ja nå har jeg ikke lagt forventningene så høyt da, det kan fort ende med at det ikke skjer noe, men jeg er spent på å se hva han får til. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å gi han opp men ja nå fikk jeg lyst til å ta en tur med han og se hvordan det vil være. 

Men ja jeg håper det blir noe av så en har noe morsomt å se frem til. 

Anonymkode: a2815...91e

AnonymBruker
Skrevet

Godt oppdratte menn fikser og ordner for en kvinne de er interessert i. Dessverre er det svært få slike menn igjen, synd for oss damer. Synes det at det kan være litt forskjell på menn og kvinner er med på å gjøre en mann sexy. Jeg er så heldig å være sammen med en mann som tar meg med på reiser, kommer hjem med gaver og blomster, tar meg med på fine restauranter. Og NEI, jeg har ikke dårlig økonomi, men han liker å spandere, varte meg opp og skjemme meg bort. Til gjengjeld får han en blid og kåt dame. 

Anonymkode: 88b24...290

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Godt oppdratte menn fikser og ordner for en kvinne de er interessert i. Dessverre er det svært få slike menn igjen, synd for oss damer. Synes det at det kan være litt forskjell på menn og kvinner er med på å gjøre en mann sexy. Jeg er så heldig å være sammen med en mann som tar meg med på reiser, kommer hjem med gaver og blomster, tar meg med på fine restauranter. Og NEI, jeg har ikke dårlig økonomi, men han liker å spandere, varte meg opp og skjemme meg bort. Til gjengjeld får han en blid og kåt dame. 

Anonymkode: 88b24...290

Er han norsk?

Anonymkode: bb2d5...221

AnonymBruker
Skrevet

Min gjør det hvertfall, vi har vært sammen i snart tjue år. Han behandler meg som en dronning , det er hans måte å vise kjærlighet på . Så han passer jeg godt på og steller godt for. ❤️

Anonymkode: cbc0c...3a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...