Gå til innhold

Burde jeg ikke ha levert i barnehagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datter på 2 og halv år som har forstoppelse problemer siden hun var liten. Vi er på utredning men går imellom tiden på movicol. 

Idag morgen hadde hun diaré to ganger tenkte hun fikk for mye medisin siden det var veldig tyntflytende bæsj. Hender hun for det men er sjenerelt. 

Hun virket god iform sånn ellers og jeg tenkte ikke noe mer på det enn å ikke gi movicol idag. 

Da jeg leverte I barnehagen sa jeg ifra at hun fikk for mye movicol og hadde diaré. Barnehagen ansatt sa en i barnehagen hadde også diaré forigge uke. Nå ble jeg litt usikker og følge jeg ikke burde ha levert hun i barnehagen idag. 😵💫😵💫😵💫

Anonymkode: 17ded...d0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Hvis det er pga movikol så er det ikke noe som smitter, men dette er absolutt tida for omgangssyke så hvis det er noe mistanke om det (noe jeg ikke fikk inntrykk av at det var) så må barnet holdes hjemme. 
Jeg tolker det som at du fint kan levere i barnehagen og hvis barnehagen mener du skal holde henne hjemme må de gi tydelig beskjed om det. 
(jobber selv i barnehage og vi er på tredje uke med omgangssyke nå. Da er vi ganske strenge og tar ikke imot barn som har hatt to runder diaré på morgenen. ) 

Anonymkode: 913e6...123

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke smittsomt, så hun kan gå i barnehagen. Barn med fordøyelsesproblemer veksler ofte i mellom diare og forstoppelse. 

Anonymkode: a7b73...1c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...