Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #1 Del Skrevet 27. desember 2005 Hva slags utdannelse har du, hva jobber du med, og ikke minst; Trives du? (Både med selve jobben og med lønnen) Fortell fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2005 #2 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg er utdannet lærer, men jobber som barnehageassistent. Jeg trives veldig godt, og angrer ikke på at jeg valgte en jobb jeg liker framfor å bli værende i en jobb jeg ikke liker kun pga utdannelsen jeg har tatt. Det er jo dårligere betalt å jobbe som assistent i forhold til å være lærer, men for meg er det ikke pengene som betyr mest. Jeg må trives der jeg skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 27. desember 2005 #3 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og jobber i barnehage. Jeg stortrives i jobben stort sett (de fleste blir lei av jobben sin innimellom), men er ikke fornøyd med lønna. Nå har trivselsfaktoren med miljø ol mye mer å bety for meg enn lønna. Hadde jeg gått etter lønn hadde jeg funnet meg en annen jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #4 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg er utdannet tannlegeassistent. Taqr opp fag og jobber i mors butikk ved siden av. Jobbet et sted jeg tjente godt før, men trivdes ikke, så sluttet. Den beste jobben jeg har hatt var da jeg jobbet på en barneskole, det var også der jeg tjente dårligst, men det betyr ingenting når man gleder seg til å gå på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå