AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Leter etter paljettjakke til mann, er ikke så nøye med type jakke egentlig, men bomberjakke er kanskje en av de mer komfortable? Ser for meg at dressjakke kan bli litt stivt. Er det noen som har noen tips til jakke i bra kvalitet? Anonymkode: ce2f3...c5a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Skal han ut å danse? Tror ikke jeg kan huske å ha sett en mann som ikke danser i paljettjakke, så har ingen forslag dessverre.. Og bomberpaljettjakke? Jeg tror muligens du må sy på paljetter på en bomberjakke selv i tilfellet.. Anonymkode: 2d2b9...dc2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Skal han ut å danse? Tror ikke jeg kan huske å ha sett en mann som ikke danser i paljettjakke, så har ingen forslag dessverre.. Og bomberpaljettjakke? Jeg tror muligens du må sy på paljetter på en bomberjakke selv i tilfellet.. Anonymkode: 2d2b9...dc2 Det finnes bomberjakker med paljetter. Opptil flere. Anonymkode: ce2f3...c5a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Har du søkt på Zalando? Kan da klikke inn alle kriterier, størrelse, og pris. Anonymkode: 81f74...788
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skal han ut å danse? Tror ikke jeg kan huske å ha sett en mann som ikke danser i paljettjakke, så har ingen forslag dessverre.. Og bomberpaljettjakke? Jeg tror muligens du må sy på paljetter på en bomberjakke selv i tilfellet.. Anonymkode: 2d2b9...dc2 Kalikalinka skrev (20 minutter siden): Tipset mitt er ikke bruk paljettjakke. Relevansen? Ta dere en runde på graviditetsforumet og si at dere ikke er gravide 🤣 Anonymkode: 81f74...788 2
AprilLudgate Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): I en drag-butikk? Anonymkode: 224e9...e7b Hvorfor det? Finnes paljettjakker i bomber - opp til XL i vanlig sortiment og større i plus size. Jeg hadde begynt med å legge ut annonse på Finn på denne: https://www.zara.com/no/no/bomberjakke-med-paljetter-p09621634.html Den var fin 🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå