AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Altså, damer som går rundt hårete? Anonymkode: 72a93...db0 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 De er hvertfall mindre interessante blant menn. Anonymkode: 36ceb...d03 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Det troe jeg ikke, men hårvekst er et signal om at man har tenkt gjennom kjønn/kjønnsroller/feminisme. Hilsen hårete og forelska feminist med verdens kjekkeste mann. Anonymkode: f6ebf...7b6 13 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er hvertfall mindre interessante blant menn. Anonymkode: 36ceb...d03 Det er tull. Hår er utrolig sexy og oser moden og selvsikker kvinne. Anonymkode: 3a92e...229 13 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Nei, de bare venter på å finne en mann som er like lite hjernevasket som dem selv. Anonymkode: feaa3...fe0 13 2
Bålkaffe Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Nope. Det er de ikke. Hilsen forlova med ubarbert veiviser, legger, bart og armhuler 7 1
Rosakatt Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Akkurat nå er jeg barbert alle steder foruten leggene. Det er helt tilfeldig, å har ikke noe med menn å gjøre, bare ork rett og slett Har ikke noe imot verken hår eller uten hår. Hår er naturlig, det er slik vi er skapt. Om du har et problem med det, er det livet selv du må hytte neven din mot 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Nei, jeg liker menn. Men jeg synes utseendekravene til kvinner er hårreisende (pub intended). Dessuten er jeg ikke interessert i menn med slike utseendekrav, så at noen menn finner meg utiltrekkende på grunn av dette, er ikke noe problem for meg. Har til gode å møte noen som sier æsj til det og avviser på grunn av det, da. Anonymkode: be727...8e9 9 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 Selvfølgelig ikke. Hvor hjernevasket er det mulig å bli? Verden er ikke tiktok. Anonymkode: 7f386...a66 12 1
Snok1 Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 Individualisme er jo sexy. Kjør på, både kvinner og menn, vær dere selv! 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 Kroppen min er for meg. Om jeg har hår på kroppen, så er det fordi det vokser naturlig der av seg selv og jeg ikke føler noe behov for å fjerne det. Jeg liker fortsatt å lese bøker, jobbe, drikke kaffe, og å være med samboeren min på både seksuelle og ikke-seksuelle måter. Altså herremin for et dumt spørsmål? «Jeg ser at du har blå sokker på i dag, så da er du sikkert ikke interessert i damer du da» Anonymkode: 57f16...52e 15 1 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #12 Skrevet 2. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: De er hvertfall mindre interessante blant menn. Anonymkode: 36ceb...d03 +1 Hårete kvinner fremstår som langt mindre attraktive og feminine. En kvinne bør bare ha hår på en til to steder. Hode, gjerne langt hår. Alternativt noe "nedentil". Hadde jeg sett ei dame på stranden med veldig hårete armhuler og legger f.eks hadde jeg antatt hun enten var lesbisk, fæl feminist, eller ikke helt godt skrudd sammen. Hilsen mann Anonymkode: fcc07...501 3 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #13 Skrevet 2. mars 2023 Hva har kroppshår med det å gjøre 🤨 Kroppshår er naturlig. Det har en funksjon. Det har absolutt ingen betydning for om man er interessert i noen eller ikke. Det å beholde eller fjerne kroppshår er et personlig valg, som man tar utifra hva man selv liker. Eller det burde være et personlig valg, dog er det mange som fjerner hår pga. samfunnet. Mange der kroppshår på kvinner og automatisk «æsj, ekkelt!». Når det ikke finne noe som er mer naturlig enn hår. Det er en del av kroppen. Det er lov å ikke like det, å ha preferanser. Men man trenger ikke å snakke ned om de som har andre preferanser enn en selv. Anonymkode: 3c072...ec8 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #14 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): +1 Hårete kvinner fremstår som langt mindre attraktive og feminine. En kvinne bør bare ha hår på en til to steder. Hode, gjerne langt hår. Alternativt noe "nedentil". Hadde jeg sett ei dame på stranden med veldig hårete armhuler og legger f.eks hadde jeg antatt hun enten var lesbisk, fæl feminist, eller ikke helt godt skrudd sammen. Hilsen mann Anonymkode: fcc07...501 Dustesynspunkt og hvit støy. Så glad det er et marginalt og bakstreversk synspunkt, og at de beste mennene har klart å henge med i svingene. En skikkelig "fæl feminist", asså😁 Anonymkode: f6ebf...7b6 17
Snok1 Skrevet 2. mars 2023 #15 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): +1 Hårete kvinner fremstår som langt mindre attraktive og feminine. En kvinne bør bare ha hår på en til to steder. Hode, gjerne langt hår. Alternativt noe "nedentil". Hadde jeg sett ei dame på stranden med veldig hårete armhuler og legger f.eks hadde jeg antatt hun enten var lesbisk, fæl feminist, eller ikke helt godt skrudd sammen. Hilsen mann Anonymkode: fcc07...501 Å unngå oppmerksomhet fra din type menn er jo i seg selv en grunn til hårete armhuler.😃 20 20
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #16 Skrevet 2. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: +1 Hårete kvinner fremstår som langt mindre attraktive og feminine. En kvinne bør bare ha hår på en til to steder. Hode, gjerne langt hår. Alternativt noe "nedentil". Hadde jeg sett ei dame på stranden med veldig hårete armhuler og legger f.eks hadde jeg antatt hun enten var lesbisk, fæl feminist, eller ikke helt godt skrudd sammen. Hilsen mann Anonymkode: fcc07...501 Flaks for de mer frigjorte damene at ikke alle menn er som deg, da. Selv liker jeg klart best damer med en mer sånn "hvis du ikke kan ta meg som jeg er, fortjener du meg ikke" type holdning. Det skulle bare mangle. Jeg tenner ikke på forfengelighet og jåleri og knefall for overfladiske skjønnhetsidealer. Faktisk er det mer turnoff for meg enn det motsatte. Ja, jeg er mann. Anonymkode: feaa3...fe0 13 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #17 Skrevet 2. mars 2023 4 minutter siden, Snok1 said: Å unngå oppmerksomhet fra din type menn er jo i seg selv en grunn til hårete armhuler.😃 Vinn-vinn for alle. Fæle mannehatende feminister som ønsker å holde menn på avstand. Vel, er bare bra at de signaliserer det tydelig til folk flest. Anonymkode: fcc07...501 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #18 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vinn-vinn for alle. Fæle mannehatende feminister som ønsker å holde menn på avstand. Vel, er bare bra at de signaliserer det tydelig til folk flest. Anonymkode: fcc07...501 Rart...Tror de fleste feminister har menn, gode og vakre menn også. Anonymkode: f6ebf...7b6 14
Eloise12345 Skrevet 2. mars 2023 #19 Skrevet 2. mars 2023 (endret) De fleste har egentlig hår på kroppen. Det betyr vel ingenting. De kan barbere seg om de vil. Endret 2. mars 2023 av Eloise12345 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #20 Skrevet 2. mars 2023 Jeg barberer meg kun på sommeren. Er gift med en veldig kjekk mann som er gal etter meg. Jeg er forresten veldig feminin, selvom jeg ikke shaver halve året. Ingen som ser det annet enn mannen min. Anonymkode: b1798...5f5 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå