Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2023 #1 Del Skrevet 2. mars 2023 Nå har jeg sett første program og dette er et fullstendig unyttig program for min del og jeg er enig i at de småflørter med incest-tanken her. Mer enn godt voksne damer oppfører seg som om de var tyve og unge gutter som er "tyve" påstår at de er modnere enn alderen skulle tilsi...begge deler er sprøyt...innholdet er veldig magert og...jeg ser nok ikke på neste program. Dønn kjedelig og forutsigbart. Hva syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars 2023 #2 Del Skrevet 2. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå har jeg sett første program og dette er et fullstendig unyttig program for min del og jeg er enig i at de småflørter med incest-tanken her. Mer enn godt voksne damer oppfører seg som om de var tyve og unge gutter som er "tyve" påstår at de er modnere enn alderen skulle tilsi...begge deler er sprøyt...innholdet er veldig magert og...jeg ser nok ikke på neste program. Dønn kjedelig og forutsigbart. Hva syns du? Leste nå at det er sønnene demmes 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mars 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Leste nå at det er sønnene demmes 😳 Ja, hvert "par" som kommer dit består av attraktiv mor og vakker sønn. Mødrene liker unge gutter og skal finne seg en "kjæreste" (blant de andre mødrenes sønner) og sønnene liker eldre damer og skal finne seg en slik blant mødrene, men de befinner seg i samme gjengen og observerer hva alle gjør og med hvem...etter hvert. Fant konseptet usmakelig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars 2023 #4 Del Skrevet 2. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, hvert "par" som kommer dit består av attraktiv mor og vakker sønn. Mødrene liker unge gutter og skal finne seg en "kjæreste" (blant de andre mødrenes sønner) og sønnene liker eldre damer og skal finne seg en slik blant mødrene, men de befinner seg i samme gjengen og observerer hva alle gjør og med hvem...etter hvert. Fant konseptet usmakelig. Kvalmende rett og slett Paradise Hotel - Incest Edition Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mars 2023 Ja, det er det samme opplegget. Samme type omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars 2023 #6 Del Skrevet 2. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ja, det er det samme opplegget. Samme type omgivelser. Blir det å se flere episoder tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 2. mars 2023 For min del? Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 3. mars 2023 Er det virkelig ingen andre som har sett dette og har noen tanker om serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsfrua1 Skrevet 3. mars 2023 #9 Del Skrevet 3. mars 2023 🙈 takk for advarselen. Skal ikke se det nå ihvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beelzebub Skrevet 3. mars 2023 #10 Del Skrevet 3. mars 2023 Høres klasse ut. Kanskje NRK burde plukke opp konseptet nå som Sofie Elise har fått fyken. Syns de har for lite som treffer kvinner i alderssegmentet 40-55. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 3. mars 2023 #11 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Dette er en av realityshowene hvor jeg er overbevist om er skuespill og manus hele veien. Totalt usmakelig konsept. Endret 3. mars 2023 av Motelvibes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. mars 2023 #12 Del Skrevet 4. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (På 3.3.2023 den 7.12): Er det virkelig ingen andre som har sett dette og har noen tanker om serien? Slike programmer er ikke noe for meg, så nei kommer ikke til å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. mars 2023 #13 Del Skrevet 4. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (På 3.3.2023 den 7.12): Er det virkelig ingen andre som har sett dette og har noen tanker om serien? Det holdt å lese om det til å skjønne at det ikke var min "cup of tea" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 6. mars 2023 #14 Del Skrevet 6. mars 2023 Jeg så det og måpa egentlig bare da det kom frem at de "yngre mennene" var sønnene deres. Litt forundra over at det ikke kom ny episode i dag, da første kom forrige søndag, så kanskje det ble med den ene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) lillelily skrev (På 6.3.2023 den 1.42): Jeg så det og måpa egentlig bare da det kom frem at de "yngre mennene" var sønnene deres. Litt forundra over at det ikke kom ny episode i dag, da første kom forrige søndag, så kanskje det ble med den ene? Episode 2 gikk den... Hadde dette konseptet virket verre med middelaldrende fedre som holder seg godt og deres vakre døtre? Endret 9. mars 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. mars 2023 #16 Del Skrevet 17. mars 2023 En serie som dette med godt voksne menn og unge kvinner hadde aldri kommet på lufta! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 18. mars 2023 #17 Del Skrevet 18. mars 2023 Vi skal fortsette å se. Merker gamle holdninger står sterkt her i denne tråden. La damene få ha det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mars 2023 #18 Del Skrevet 19. mars 2023 ntrane skrev (10 timer siden): Vi skal fortsette å se. Merker gamle holdninger står sterkt her i denne tråden. La damene få ha det gøy. Problemet er ikke at de dater yngre menn, men at de yngre mennene er sønnene demmes 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mars 2023 #19 Del Skrevet 20. mars 2023 Det er jo ikke incest om de dater sønnene til de andre mødrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mars 2023 #20 Del Skrevet 20. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (På 3.3.2023 den 7.12): Er det virkelig ingen andre som har sett dette og har noen tanker om serien? Jeg orker ikke å prøve engang 🤮For noen griskjerringer 🐷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå