AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Yngstemann har alltid vært en baby som har litt mer behov for nærhet enn sine søsken. Han nekter å sove i seng alene, alltid gjort. Skriker i TIMEVIS hvis han blir lagt i egen seng. Prøvd opp ned metoden men fungerer ikke, å legge han der når han har sovnet våkner han av. Han vil og amme enda (selv om han er 1 1/2). Vil derfor alltid ha meg i nærheten på natt. Når går dette over? Er ganske belastende. Jobber turnus så er slitsomt for far som er igjen hjemme og. Kunne egentlig tenkt meg å jobbe natt igjen (for å få flere dager fri, slippe sen tidlig) men helt umulig med minstemann. Han sover ikke uten at jeg er hjemme. Anonymkode: 9cd77...80c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Yngstemann har alltid vært en baby som har litt mer behov for nærhet enn sine søsken. Han nekter å sove i seng alene, alltid gjort. Skriker i TIMEVIS hvis han blir lagt i egen seng. Prøvd opp ned metoden men fungerer ikke, å legge han der når han har sovnet våkner han av. Han vil og amme enda (selv om han er 1 1/2). Vil derfor alltid ha meg i nærheten på natt. Når går dette over? Er ganske belastende. Jobber turnus så er slitsomt for far som er igjen hjemme og. Kunne egentlig tenkt meg å jobbe natt igjen (for å få flere dager fri, slippe sen tidlig) men helt umulig med minstemann. Han sover ikke uten at jeg er hjemme. Anonymkode: 9cd77...80c Enkelte barn krever mer enn andre, og trenger mer hjelp til selvregulering. Høres ut som eneste løsningen her er å samsove med minstemann, til han er mer trygg i seg selv. Anonymkode: d0687...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå