AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Del Skrevet 2. mars 2023 Hvorfor er så og si alle haters i kommentarfelt menn som knapt kan lese og skrive? Anonymkode: 52f8e...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Del Skrevet 2. mars 2023 Er vel en del av begge kjønn. Tror det er folk uten særlig mye annet å ta seg til med enn å sitte å ergre seg så mye at de ikke orker å bruke filter mer. Anonymkode: 782e5...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. mars 2023 #3 Del Skrevet 2. mars 2023 Det er en stor overvekt av menn blant kommentarfeltpsykopatene, både av dem som tøffer seg av dumskap og av dem som føler at de briljerer med et akademisk språk. Jeg fatter virkelig ikke hvorfor de får lov til å smyge seg omkring i kommentarfeltene på et kvinneforum. Jeg ser for meg at dette er folk som har liten tilgang til folk å herse med i det virkelige liv, så de tar ut all sin skam og smerte ved å skjelle ut andre på internett. Enten de gjør det plumpt og dumt, eller ved å være utholdende med finurlige hersketeknikker og utmattingsstrategier. Det er virkelig å håpe på at de er dønn aleine, og ikke plager noen i husstanden sin på samme måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er vel en del av begge kjønn. Tror det er folk uten særlig mye annet å ta seg til med enn å sitte å ergre seg så mye at de ikke orker å bruke filter mer. Anonymkode: 782e5...a5d Joda det er jo "alle" kjønn der, men er veldig stor overvekt at men men svært dårlige skrivekunnskaper Anonymkode: 52f8e...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 9. april 2023 #5 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 1.17): Joda det er jo "alle" kjønn der, men er veldig stor overvekt at men men svært dårlige skrivekunnskaper Anonymkode: 52f8e...516 Hva var det du sa om skrivekunnskaper…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 9. april 2023 #6 Del Skrevet 9. april 2023 (endret) Forskning viser at menn er de som skriver flest hatkommentarer (jeg er for trøtt til å gidde finne link). Og jeg tror de har sterke følelser når de skriver disse kommentarene. Da skriver de oftere feil, og bryr seg tydeligvis ikke om å rette opp i dem. Det er ikke sikkert de engang leser gjennom det de har skrevet. Jeg tror nok de skriver bedre i virkeligheten, når de ikke skriver i følelsesmessig affekt, men tenker rasjonelt. Her på KG tror jeg mange kommer med hat for å provosere. Trollene synes det er morsomt å se om noen blir sinte. De vil vekke følelser hos leserne. Endret 9. april 2023 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå