AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #41 Del Skrevet 2. mars 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Greit å kunne fantasere litt av og til, alt trenger ikke å være så alvorlig 😊 Nettopp. Enkelte voksne kan se på fantasi som en barnlig egenskap, men det man glemmer, er at ikke bare kunst, men hele sivilisasjonen vår er bygget på nettopp fantasi, deriblant en lang rekke oppfinnelser, hvorav noen dukket opp i drømme - som symaskinen. Anonymkode: f4fc1...0b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #42 Del Skrevet 2. mars 2023 Honey Dew skrev (19 minutter siden): Nei. Pingu er en fantasifigur. Ok, syns det var trist. Men en må få velge selv. Anonymkode: a7841...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #43 Del Skrevet 2. mars 2023 Sommer2464 skrev (20 minutter siden): Ja hadde vært så koselig. Enig😃 Anonymkode: a7841...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #44 Del Skrevet 2. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Vet du hva Ts, og andre. Må bare si tusen takk. Ikke ofte en ler høyt alene. Ble bare glad, av denne tråd og skal nå se Pingu. Anonymkode: 290e8...2d6 Enig! Anonymkode: fb832...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildanden Skrevet 5. mars 2023 #45 Del Skrevet 5. mars 2023 Ville gjerne møtt Pingu 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #46 Del Skrevet 5. mars 2023 Jepp, jeg ville møtt han. Hadde dog blitt så starstruck at det hadde blitt kleint 🥲 Anonymkode: 2821a...90d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #47 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 12.52): I eventyret om Pingu og vennene hans: http://www.brian.no/fp-content/attachs/pingu.htm Men Pingu i TV-serien har ikke en bestefar som er konge i Linux, et land med en hovedstad som heter Ubuntu, der "pingvinene i dette hemmelige landet er klokere, og vet at det å være snill er viktigere enn å tenke på seg selv, for da kan man også få til mer. Trenger noen hjelp, kommer det straks andre og hjelper til med glede, og vil noen låne noe fra en annens hus, får man det med et stort smil. Dette flotte landet heter Linux." Noe alle som bruker Linux, vil være enige i. 😇 Tidligere lå det lange 2-timers filmer med Pingu på YouTube der man hadde samlet alle episodene i hver sesong, men de er dessverre slettet nå selv om jeg har lastet ned alt, i tillegg til sesong 5 og 6 fra 2003-06, som i mine øyne ikke er like god som sesong 1-4. I tillegg kommer nyskapningen "Pingu in the City". Selv foretrekker jeg de gamle seriene i stedet for de dataanimerte. Den originale serien består av 104 episoder; NRK viser 52 av dem: https://tv.nrk.no/serie/pingu På YouTube har man Pingu - Official Channel som har samlinger med episoder, men ikke komplette sesonger, i tillegg til enkeltpersoner som legger ut ting: Anonymkode: f4fc1...0b0 Er det noen som kan gjette hvilken kjent film det er referanse til i den nyeste fortellingen om Pingu og vennene hans som jeg holder på å skrive nå ...? Stikkord: Tvillinger. Anonymkode: f4fc1...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #48 Del Skrevet 10. desember 2023 Pingutråden må løftes nå mot jul😊 Anonymkode: a7841...877 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 10. desember 2023 #49 Del Skrevet 10. desember 2023 Absolutt! Kunne tenkt meg og møtt Streken og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #50 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Pingutråden må løftes nå mot jul😊 Anonymkode: a7841...877 Takk for at du minnet meg på dette; hadde helt glemt at jeg i sommer skrev et frittstående eventyr om Pingu på sykehusbesøk som en oppmuntring til N., og la det i skuffen før jeg fikk fullført det helt - har både selve eventyret og slutten ferdigskrevet, men jeg mangler litt som var "ferdig" i hodet; må bare huske nøyaktig hva det var jeg tenkte på for et halvt år siden. I tillegg kommer juleeventyret som jeg begynte på ifjor, som blant annet tar for seg resultatet av høye strømpriser, og hvordan dette påvirker både mennesker, pingviner - og en katt. Grunnen til at jeg ikke har oppdatert pingvintråden her i forumet på en god stund, er at jeg er rimelig usikker på hva man egentlig kan skrive der nå uten at dette blir slettet. Men nye eventyr om Pingu og vennene hans kommer uansett; det blir liksom ingen ekte Jul uten Pingu. Fortsatt fin førjulstid. - Brian Anonymkode: f4fc1...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. desember 2023 #51 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for at du minnet meg på dette; hadde helt glemt at jeg i sommer skrev et frittstående eventyr om Pingu på sykehusbesøk som en oppmuntring til N., og la det i skuffen før jeg fikk fullført det helt - har både selve eventyret og slutten ferdigskrevet, men jeg mangler litt som var "ferdig" i hodet; må bare huske nøyaktig hva det var jeg tenkte på for et halvt år siden. I tillegg kommer juleeventyret som jeg begynte på ifjor, som blant annet tar for seg resultatet av høye strømpriser, og hvordan dette påvirker både mennesker, pingviner - og en katt. Grunnen til at jeg ikke har oppdatert pingvintråden her i forumet på en god stund, er at jeg er rimelig usikker på hva man egentlig kan skrive der nå uten at dette blir slettet. Men nye eventyr om Pingu og vennene hans kommer uansett; det blir liksom ingen ekte Jul uten Pingu. Fortsatt fin førjulstid. - Brian Anonymkode: f4fc1...0b0 Er N en venn av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. desember 2023 #52 Del Skrevet 12. desember 2023 (endret) On 12/10/2023 at 1:43 PM, AnonymBruker said: Pingutråden må løftes nå mot jul😊 Anonymkode: a7841...877 Enig! Endret 12. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #53 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (12 timer siden): Er N en venn av deg? N. er jenta som startet pingvintråden. Ser at du også har lagt igjen en kommentar i tråden som jeg beklager at jeg ikke har svart på, men som tidligere nevnt er jeg rimelig usikker på hva man kan skrive der nå uten at dette blir slettet; det jeg skrev til deg i mai, er i alle fall borte. Ønsker deg ellers en flott dag. SVK skrev (5 timer siden): Enig! Tusen takk for gode tanker; verden trenger flere små, optimistiske pingviner. - Brian Anonymkode: f4fc1...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #54 Del Skrevet 12. desember 2023 Så klart! Anonymkode: 11cd1...031 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #55 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): N. er jenta som startet pingvintråden. Ser at du også har lagt igjen en kommentar i tråden som jeg beklager at jeg ikke har svart på, men som tidligere nevnt er jeg rimelig usikker på hva man kan skrive der nå uten at dette blir slettet; det jeg skrev til deg i mai, er i alle fall borte. Ønsker deg ellers en flott dag. Tusen takk for gode tanker; verden trenger flere små, optimistiske pingviner. - Brian Anonymkode: f4fc1...0b0 Hvor kan msn finne pingvintråden? Anonymkode: a7841...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #56 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor kan msn finne pingvintråden? Anonymkode: a7841...877 Den opprinnelige pingvintråden kan man finne her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1358893-noen-som-vil-prate-med-meg Hele eventyret om Pingu hittil bortsett fra juleeventyret 2021: https://www.brian.no/fp-content/attachs/pingu.htm Juleeventyret 2021 og kommende nye eventyr: https://www.brian.no/pingvinhjertet/index.php/2023/03/26/pingvintraden/ - Brian Anonymkode: f4fc1...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #57 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): N. er jenta som startet pingvintråden. Ser at du også har lagt igjen en kommentar i tråden som jeg beklager at jeg ikke har svart på, men som tidligere nevnt er jeg rimelig usikker på hva man kan skrive der nå uten at dette blir slettet; det jeg skrev til deg i mai, er i alle fall borte. Ønsker deg ellers en flott dag. Tusen takk for gode tanker; verden trenger flere små, optimistiske pingviner. - Brian Anonymkode: f4fc1...0b0 Bra at dere har fått et vennskap via kg da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #58 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Den opprinnelige pingvintråden kan man finne her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1358893-noen-som-vil-prate-med-meg Hele eventyret om Pingu hittil bortsett fra juleeventyret 2021: https://www.brian.no/fp-content/attachs/pingu.htm Juleeventyret 2021 og kommende nye eventyr: https://www.brian.no/pingvinhjertet/index.php/2023/03/26/pingvintraden/ - Brian Anonymkode: f4fc1...0b0 Fantastisk! Dette lyste opp dagen min! Anonymkode: 11cd1...031 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simsallabims Skrevet 12. desember 2023 #59 Del Skrevet 12. desember 2023 Jaaa🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #60 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Bra at dere har fått et vennskap via kg da Og hvis dere skulle ha lyst, er både du og andre velkomne til å sende en julehilsen til N. i den nye trollsikre tråden der hun har mulighet til å svare; hun sluttet å skrive på KG etter at troll begynte å blande seg inn. Den opprinnelige pingvintråden fikk forresten i høst også besøk av kunstig intelligens, og den kunstige intelligensen var kanskje ikke så intelligent når den tolket trådens første innlegg direkte uten å få med seg resten, og simpelthen spurte: Er det noe spesielt du vil snakke om? - Brian Anonymkode: f4fc1...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå