AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Hei Er det noen her som har erfaring med det å være sugarbabe, og hvilke nettsider bruker dere, evt hvor mye får du betalt og hvordan startet du? Anonymkode: de8dd...daf
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Mener du prostituert? Bare kall en spade for en spade, det gjør alt så mye enklere. Anonymkode: 2e7e9...bb8 3 1
Andro Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Tror Kvinneguiden gjør lurt i å ikke bli en hallikside med slike tema som gjenganger 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Jeg fantaserer om å være dette for en ung kvinne, men blir nok med fantasien. Har ikke noe problem med å få det samme gratis, men tanken på å betale og oppvarte en ung jente er pirrende. Anonymkode: dcc98...78a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Ja. Å ligge med gamle menn for litt billig parfyme og penger er ikke verdt det. De var sykt ekle og jeg fikk ptsd hold deg unna sånt Anonymkode: ed603...590 1
Macro Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du prostituert? Bare kall en spade for en spade, det gjør alt så mye enklere. Anonymkode: 2e7e9...bb8 En sugarbabe selger ikke sex, så blir mer uklart om hun kaller seg prostituert. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Macro skrev (2 minutter siden): En sugarbabe selger ikke sex, så blir mer uklart om hun kaller seg prostituert. Jo sugardating er bare sugarcoating av ordet prostitusjon Anonymkode: ed603...590 2
Macro Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo sugardating er bare sugarcoating av ordet prostitusjon Anonymkode: ed603...590 Ok, du er eksperten på området I guess. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 Som i sugarbabe mener jeg mer det å snakke med menn, gjerne sende noe bilder osv, ikke nødvendigvis selge sex:) Anonymkode: de8dd...daf
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 For 25+ år siden da jeg var en "ung hunk", hadde jeg en sugarmama. Var toyboy til en byens rike fruer. Fikk ikke så mye rene penger, men ble påspandert veldig mye. Anonymkode: 3f86c...504 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 Macro skrev (9 minutter siden): Ok, du er eksperten på området I guess. Son tidligere sugarbabe så ja. Tror du meg ikke så lag en profil på nettsidene for sugardating og 9 av 10 meldinger du går rett på sex og sum de tilbyr for sex. Menn på 60+ er det flest av men de tilbyr ikke engang mye penger. Sånn sett tjener man bedre som eskorte pr time for da går kunden etter en time hvertfall så man kan ha ny kunde istedet for å måtte være med sugardaddien i flere timer AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som i sugarbabe mener jeg mer det å snakke med menn, gjerne sende noe bilder osv, ikke nødvendigvis selge sex:) Anonymkode: de8dd...daf Å snakke og få bilder er ikke noe sugardaddies er interessert i å betale for. Det fins menn som betaler for bilder og sexchat/camsex men typ 50 kr for et bilde eller 200 kr for 10 min cam mens du ligger med dildo og viser ansikt. Da selger du nettsex og er prostituert og sugardating er irl sex og prostitusjon Anonymkode: ed603...590 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå