GÃ¥ til innhold

Er livredd han ene eksen min😥

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg overvåket hvor enn jeg går, verst om kvelden. Jeg vet ikke hvor jeg kan treffe på han. Har vært trusler mot meg i ettertid. Nå har det blitt verre etter bruddet. Han har alltid sagt: du bør være redd for meg... var en ganske voldelig relasjon. Jeg var en hund for han. Ikke et menneske. Jeg har fått trusler om hva han skal gjøre med meg hvis jeg ikke går tilbake til han. Ikveld skulle jeg handle i matbutikken, så var jeg på vei til butikken. Må gjennom et parkeringshus. Så hadde han parkert der, når jeg hadde gått et stykke, begynte han å tute på meg. Så ansiktet hans, redd som jeg var, snublet jeg på bakken.... og løp fort opp til butikken. Livredd for at han skulle komme inne på butikken.... han bor ganske langt unna meg. 

Anonymkode: c18d0...8ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt politiet i morgen, anmeld volden og truslene og også for stalking/trakassering og søk om besøksforbud.

Du må ta truslene på alvor, derfor må du anmelde. Anmelder du får du bistandsadvokat også.

Anonymkode: 16146...dee

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Som hun over sa!

Og dokumenter klokkeslett og sted du møter han. Pluss hvis han ringer, dokumenter også når.

Anonymkode: 6dce6...d19

Skrevet

Du skal
- anmelde
- dokumentere (samle meldinger, bilder,, loggfør hendelser)
- be om kontaktforbud

Trusler er straffbart, vold er straffbart, stalking over tid er straffbart. 
Oppsøk hjelp. Ikke bær disse bekymringene alene. 
Du skal ikke under noen omstendighet varsle at du kommer til å anmelde, overlat til politiet å gi den beskjeden etter at det er gjort.

Skrevet

Dette høres skikkelig ubehagelig ut. Synes du bør kontakte politiet så snart som mulig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...