AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Oppredd seng med pent sengetøy og pynteputer eller sengeteppe og pynteputer? Hva er best til bilder i boligannonsen? Anonymkode: 4432c...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Penest med sengeteppe, hotellputer og noen mindre puter (synes jeg). Kanskje du kan ta en titt på noen boligannonser og få litt inspirasjon der? Anonymkode: 1984d...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Penest med sengeteppe, hotellputer og noen mindre puter (synes jeg). Kanskje du kan ta en titt på noen boligannonser og få litt inspirasjon der? Anonymkode: 1984d...8c7 Ja, var liksom 50/50 på de annonsene jeg gått igjennom 🙈 Anonymkode: 4432c...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Bort med nips og på med sengeteppe og ett par puter. Jo renere det ser ut jo bedre. Anonymkode: 2c037...a8c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Del Skrevet 2. mars 2023 Oppfølgingsspørsmål: Hvor mye har dere brukt på stylingen av bolig til salgsannonsen? Anonymkode: 4432c...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Oppfølgingsspørsmål: Hvor mye har dere brukt på stylingen av bolig til salgsannonsen? Anonymkode: 4432c...d6d AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Oppfølgingsspørsmål: Hvor mye har dere brukt på stylingen av bolig til salgsannonsen? Anonymkode: 4432c...d6d Vi skal selge boligen vår. Tipper jeg ender opp med å bruke ca 3-4000. Puter, sengetepper, planter, blomster, et par postere, såper, håndklær, en luftmadrass, tepper, et par nye pyntegjenstander. Nå skal det sies at vi rett og slett ikke hadde så mye pynt fra før. Hadde et par puter og pledd i sofaen liksom. Planter er DYRT, men veldig nødvendig til bildene. Anonymkode: b8712...014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Oppredd seng med pent sengetøy og pynteputer eller sengeteppe og pynteputer? Hva er best til bilder i boligannonsen? her blir sengeteppe på dobbeltsengene, og fint(strøket)sengetøy på barnesangene med et pledd og en pyntepute. Anonymkode: b8712...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg er på boligjakt og bryr meg ikke om verken planter, pynteputer eller annen pynt på bildene. Jeg ser utelukkende etter om soverommet har plass til dobbeltseng uten at den ene må klatre over den andre, om det er plass til nattbord på hver side av senga og om det er klesskap på rommet. Derfor er det stort pluss for min del dersom senga har nattbord på hver side på bildene. Utover dette har det ingen betydning hvordan soverommet er stylet, jeg skal jo uansett bo der med mine egne ting 😄 Anonymkode: 52013...783 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Del Skrevet 2. mars 2023 Brukte omtrent 5000. Kjøpte lys, flere pledd og pynteputer, en stor vase, lykter, blomster og planter. Alt brukes videre i ny og større bolig. Et par store grønne planter gjør seg, men det koster også. Anonymkode: 8977d...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Oppfølgingsspørsmål: Hvor mye har dere brukt på stylingen av bolig til salgsannonsen? Anonymkode: 4432c...d6d Kjøp sengeteppe og pynteputer, men ikke ta av lapper. Så deponerer du og returnerer det innen 30 dager og får igjen pengene. Anonymkode: c0bab...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #11 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjøp sengeteppe og pynteputer, men ikke ta av lapper. Så deponerer du og returnerer det innen 30 dager og får igjen pengene. Anonymkode: c0bab...426 Det er ikke innafor, tingene er ju brukt. Anonymkode: 4432c...d6d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #12 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke innafor, tingene er ju brukt. Anonymkode: 4432c...d6d Jo det er innafor så lenge varen er i original stand med lapper på. At et sengeteppe har ligget på sengen i 10 minutte, eller ei gardin har vært hengt opp, anses ikke som "brukt". Man har lov til å ta med hjem og se om ting passer. Man kan returnere hvitevarer innen 60 dager selv om de har vært i daglig bruk også. Anonymkode: 4a1d2...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #13 Del Skrevet 3. mars 2023 Sengetepper fra Ikea koster ikke mye og kan fint brukes videre. Ikke ok å retunere. Anonymkode: 8977d...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #14 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo det er innafor så lenge varen er i original stand med lapper på. At et sengeteppe har ligget på sengen i 10 minutte, eller ei gardin har vært hengt opp, anses ikke som "brukt". Man har lov til å ta med hjem og se om ting passer. Man kan returnere hvitevarer innen 60 dager selv om de har vært i daglig bruk også. Anonymkode: 4a1d2...1f3 Når ting skal være til bilder og ligge over visninger så er det brukt, da er det ikke snakk om det passer eller ikke for det gjør det ju åpenbart. Anonymkode: 4432c...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #15 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg har lest en del forskning på akkuratt dette med styling av bolig. Om du bor i en billig bydel så bør du style. Grunnen er at jo mindre intelligent man er jo mer bryr man seg om boligstyling, og lavest intelligens er i de billige bydelene. Om du selger i en dyr bydel har det motsatt effekt. Anonymkode: dbc93...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #16 Del Skrevet 3. mars 2023 Brukte selv et par tusen. Noen nye puter, tepper, pyntefjøl på kjøkkenet, malte stua i lun lys beige tone.. Var veldig rent og pent og innbydende. Fikk skryt av både megler og de som var på visning. Takst på 1.99mill,endte med budrunde og solgte for 2.25 mill.. Veldig fornøyd 😊👌 Anonymkode: a12f6...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #17 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lest en del forskning på akkuratt dette med styling av bolig. Om du bor i en billig bydel så bør du style. Grunnen er at jo mindre intelligent man er jo mer bryr man seg om boligstyling, og lavest intelligens er i de billige bydelene. Om du selger i en dyr bydel har det motsatt effekt. Anonymkode: dbc93...1f6 Interessant. Har du kilde til forskningen som viser at de minst intelligente bor i de billigste bydelene? Anonymkode: dc385...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå