Gå til innhold

Hvordan style soverom på bilder i boligannonsen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Oppredd seng med pent sengetøy og pynteputer eller sengeteppe og pynteputer? 

Hva er best til bilder i boligannonsen?

Anonymkode: 4432c...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Penest med sengeteppe, hotellputer og noen mindre puter (synes jeg). Kanskje du kan ta en titt på noen boligannonser og få litt inspirasjon der?

Anonymkode: 1984d...8c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Penest med sengeteppe, hotellputer og noen mindre puter (synes jeg). Kanskje du kan ta en titt på noen boligannonser og få litt inspirasjon der?

Anonymkode: 1984d...8c7

Ja, var liksom 50/50 på de annonsene jeg gått igjennom 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bort med nips og på med sengeteppe og ett par puter. Jo renere det ser ut jo bedre.

Anonymkode: 2c037...a8c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppfølgingsspørsmål: Hvor mye har dere brukt på stylingen av bolig til salgsannonsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Oppfølgingsspørsmål: Hvor mye har dere brukt på stylingen av bolig til salgsannonsen?

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vi skal selge boligen vår. Tipper jeg ender opp med å bruke ca 3-4000. Puter, sengetepper, planter, blomster, et par postere, såper, håndklær, en luftmadrass, tepper, et par nye pyntegjenstander. Nå skal det sies at vi rett og slett ikke hadde så mye pynt fra før. Hadde et par puter og pledd i sofaen liksom. Planter er DYRT, men veldig nødvendig til bildene. 

Anonymkode: b8712...014

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Oppredd seng med pent sengetøy og pynteputer eller sengeteppe og pynteputer? 

Hva er best til bilder i boligannonsen?

her  blir sengeteppe på dobbeltsengene, og fint(strøket)sengetøy på barnesangene med et pledd og en pyntepute. 

Anonymkode: b8712...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er på boligjakt og bryr meg ikke om verken planter, pynteputer eller annen pynt på bildene. Jeg ser utelukkende etter om soverommet har plass til dobbeltseng uten at den ene må klatre over den andre, om det er plass til nattbord på hver side av senga og om det er klesskap på rommet. Derfor er det stort pluss for min del dersom senga har nattbord på hver side på bildene. Utover dette har det ingen betydning hvordan soverommet er stylet, jeg skal jo uansett bo der med mine egne ting 😄 

Anonymkode: 52013...783

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte omtrent 5000. Kjøpte lys, flere pledd og pynteputer, en stor vase, lykter, blomster og planter. Alt brukes videre i ny og større bolig. Et par store grønne planter gjør seg, men det koster også.

Anonymkode: 8977d...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjøp sengeteppe og pynteputer, men ikke ta av lapper. Så deponerer du og returnerer det innen 30 dager og får igjen pengene. 

Anonymkode: c0bab...426

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjøp sengeteppe og pynteputer, men ikke ta av lapper. Så deponerer du og returnerer det innen 30 dager og får igjen pengene. 

Anonymkode: c0bab...426

Det er ikke innafor,  tingene er ju brukt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke innafor,  tingene er ju brukt. 

Jo det er innafor så lenge varen er i original stand med lapper på. At et sengeteppe har ligget på sengen i 10 minutte, eller ei gardin har vært hengt opp, anses ikke som "brukt". Man har lov til å ta med hjem og se om ting passer. Man kan returnere hvitevarer innen 60 dager selv om de har vært i daglig bruk også. 

Anonymkode: 4a1d2...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sengetepper fra Ikea koster ikke mye og kan fint brukes videre. Ikke ok å retunere.

Anonymkode: 8977d...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo det er innafor så lenge varen er i original stand med lapper på. At et sengeteppe har ligget på sengen i 10 minutte, eller ei gardin har vært hengt opp, anses ikke som "brukt". Man har lov til å ta med hjem og se om ting passer. Man kan returnere hvitevarer innen 60 dager selv om de har vært i daglig bruk også. 

Anonymkode: 4a1d2...1f3

Når ting skal være til bilder og ligge over visninger så er det brukt, da er det ikke snakk om det passer eller ikke for det gjør det ju åpenbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lest en del forskning på akkuratt dette med styling av bolig.

Om du bor i en billig bydel så bør du style. Grunnen er at jo mindre intelligent man er jo mer bryr man seg om boligstyling, og lavest intelligens er i de billige bydelene.

Om du selger i en dyr bydel har det motsatt effekt.

Anonymkode: dbc93...1f6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte selv et par tusen. Noen nye puter, tepper, pyntefjøl på kjøkkenet, malte stua i lun lys beige tone.. Var veldig rent og pent og innbydende. Fikk skryt av både megler og de som var på visning. Takst på 1.99mill,endte med budrunde og solgte for 2.25 mill.. Veldig fornøyd 😊👌

Anonymkode: a12f6...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lest en del forskning på akkuratt dette med styling av bolig.

Om du bor i en billig bydel så bør du style. Grunnen er at jo mindre intelligent man er jo mer bryr man seg om boligstyling, og lavest intelligens er i de billige bydelene.

Om du selger i en dyr bydel har det motsatt effekt.

Anonymkode: dbc93...1f6

Interessant. Har du kilde til forskningen som viser at de minst intelligente bor i de billigste bydelene?

Anonymkode: dc385...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...