Gå til innhold

Kjenner penetreringen i hoftene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mannen min tar meg bakfra, spesielt de første takene, så kjenner jeg en deilig pittring i hoftene og inn mot korsryggen. Har aldri opplevd dette før, har dere andre damer det sånn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var rart. Jeg kjenner penetreringen i hele meg i grunn. Kribler ofte helt ut til fingerspissene, og særlig i øvre del av ryggen og hodet. 

hva mener du egentlig? Kjenner du vanligvis sex/penetrering kun i mellom beina…? Det må være utrolig kjedelig. 

Anonymkode: 553ce...9bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ikke noe som helst. Her er penetrering kun for mannens del.

Anonymkode: 574e0...c0e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan til tider kjenne penetrering i korsryggen pga endometriose, og det er ikke noen god følelse, kun smerter.

Jeg synes ikke penetrering er så veldig spennende egentlig.

Anonymkode: 694c7...ff3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette var rart. Jeg kjenner penetreringen i hele meg i grunn. Kribler ofte helt ut til fingerspissene, og særlig i øvre del av ryggen og hodet. 

hva mener du egentlig? Kjenner du vanligvis sex/penetrering kun i mellom beina…? Det må være utrolig kjedelig. 

Anonymkode: 553ce...9bb

Jeg kjenner jo at det er deilig i hele kroppen, men det går jo mye på at jeg er kåt og nyter.

Dette her er 100% fysisk, akkurat som om han treffer en deilig nerve som går opp til hofte og korsryggen. 

Jeg har ikke opplevd det før så ble litt nysgjerrig på om det er helt vanlig. Håper igrunn det, for det er veldig godt 🥰

• Nyttig 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da bør du fortelle mannen dette. Slik at han kan ta et opplyst valg i saken. Enten akseptere tragisk pliktsex, avstå fra penetrering om du har mer glede av andre former for stimulering (dette inkluderer jo også at du er i stand til å gi han tilsvarende nytelse med alternative metoder), eller avvikle et lite givende forhold og prøve lykken med bedre fungerende kvinner. Men mannen må altså i anstendighetens navn få vite hvor landet ligger først!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (1 minutt siden):

Da bør du fortelle mannen dette. Slik at han kan ta et opplyst valg i saken. Enten akseptere tragisk pliktsex, avstå fra penetrering om du har mer glede av andre former for stimulering (dette inkluderer jo også at du er i stand til å gi han tilsvarende nytelse med alternative metoder), eller avvikle et lite givende forhold og prøve lykken med bedre fungerende kvinner. Men mannen må altså i anstendighetens navn få vite hvor landet ligger først!

Penetrering er jo ikke akkurat «halleluja». Det er godt og fint, men thats it. 
Svært mange kvinner tier om dette, av mange ulike årsaker.

Selv har jeg en mann som elsker å tilfredstille meg. Det er det absolutt beste han vet. Selv er han ikke så opptatt av seg selv, og ønsker feks ikke at jeg går ned på han eller har noe spesielt fokus på han feks. Noe som er perfekt for meg. 
Jeg har hatt partnere tidligere også som har hatt et veldig fokus på partner sin nytelse og ikke så opptatt av knulling/penetrasjon og seg selv… perfekt

Vinn vinn 💃🏼

Anonymkode: 33ead...016

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å få klitorisorgasme først. Her er det enormt stor forskjell i følsomheten hvis jeg kommer først. Uten orgasme først kjenner jeg nesten ingenting.

Anonymkode: 526fe...d10

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Prøv å få klitorisorgasme først. Her er det enormt stor forskjell i følsomheten hvis jeg kommer først. Uten orgasme først kjenner jeg nesten ingenting.

Anonymkode: 526fe...d10

Signerer denne

• Liker 2
Skrevet

Penetrering er jo ikke akkurat «halleluja». Det er godt og fint, men thats it. 
Svært mange kvinner tier om dette, av mange ulike årsaker.

Selv har jeg en mann som elsker å tilfredstille meg. Det er det absolutt beste han vet. Selv er han ikke så opptatt av seg selv, og ønsker feks ikke at jeg går ned på han eller har noe spesielt fokus på han feks. Noe som er perfekt for meg. 
Jeg har hatt partnere tidligere også som har hatt et veldig fokus på partner sin nytelse og ikke så opptatt av knulling/penetrasjon og seg selv… perfekt

Vinn vinn 💃🏼

Nå er vel opplevelsen under sex personlig? Det er sjelden man kan snakke for flere enn seg selv når det kommer til dette temaet. 

Jeg for min del nyter penetrering - den fysiske følelsen det gir, og den psykiske nytelsen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skaff deg en med større utstyr 😊

Anonymkode: c1aae...68b

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (3 timer siden):

Nå er vel opplevelsen under sex personlig? Det er sjelden man kan snakke for flere enn seg selv når det kommer til dette temaet. 

Jeg for min del nyter penetrering - den fysiske følelsen det gir, og den psykiske nytelsen. 

Selvfølgelig er den personlig. Det er like mange opplevelser som det er mennesker som har sex.

Nyter det jeg også. Som jeg sa, det er fint og godt. Men penetrasjon havner likevel langt ned på lista over hva som er deilig ved sex. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig er den personlig. Det er like mange opplevelser som det er mennesker som har sex.

Nyter det jeg også. Som jeg sa, det er fint og godt. Men penetrasjon havner likevel langt ned på lista over hva som er deilig ved sex. 

For deg :)  

Jeg reagerte bare på at det virket som det var opplest og vedtatt at penetrasjon ikke var rare greiene for noen kvinner..

For meg er det et høydepunkt 👌🏻

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er ekstrem deilig å bli penetrert, om han ikke er for stor, da kan det bli vondt om han stanger mot livmortappen. Ellers er penetreringen høydepunktet her, og er da jeg kjenner det ekstremt godt.

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (14 timer siden):

Det er ekstrem deilig å bli penetrert, om han ikke er for stor, da kan det bli vondt om han stanger mot livmortappen. Ellers er penetreringen høydepunktet her, og er da jeg kjenner det ekstremt godt.

Samme her...for meg er sex penetreringen. Suger gjerne litt først så han er skikkelig klar, men ofte så trengs ikke det. Jeg kommer greit ved penetrering, tror dette er pga tykkelsen han har. Fyller meg godt opp, bestemte støt i samme tempo får meg i mål...ikke for raske støt. Mer tunge.

Anonymkode: 5ea46...743

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 10.20):

+ 1    😉   Bare så ubeskrivelig herlig !

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja, jeg har det akkurat sånn! Jeg elsker når mannen min tar meg bakfra, spesielt når han starter rolig og øker tempoet gradvis. Den deilige pitringen du beskriver føles som en bølge av nytelse som sprer seg gjennom kroppen min.

En gang vi hadde sex på denne måten, var det spesielt deilig. Vi hadde vært fra hverandre i noen uker på grunn av jobbreiser, så da vi endelig var sammen igjen, var begjæret og lidenskapen helt på topp. Han startet sakte, og jeg kunne kjenne at han var like opphisset som meg. Etter hvert økte han tempoet, og jeg kjente den deilige pitringen bli stadig sterkere. Det var som om kroppen min bare ville eksplodere av lyst.

Jeg elsker å bli tatt bakfra fordi det gir meg en følelse av å være helt utlevert til mannen min samtidig som jeg kan nyte den deilige stimuleringen på en helt annen måte enn når jeg ligger på ryggen. Det er virkelig en fantastisk måte å ha sex på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...