Nanella Skrevet 26. desember 2005 #1 Skrevet 26. desember 2005 Er det et sted man kan søke opp retter? Matprat sine sider syns jeg inneholder litt lite.. Jeg er spesielt på jakt etter kakeoppskrifter men også sider som har enkle, sunne og raske middagsretter. Det burde være forskjellige vansklighetsgrader da jeg ikke er en mester akkurat på kjøkkenet og helst styrer unna de mest avanserte rettene.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #2 Skrevet 26. desember 2005 http://www.matoppskrift.no/ - her er "alt" http://detsoteliv.no/ - alle kaker du kunne tenke deg
Nanella Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2005 Ok nå har jeg vært inne på det søte liv og funnet en sjokolademoussekake som jeg har lyst til å prøve å lage.. Men er det noen som kan gå inn og si meg om den er veldig vanskelig å få til....? Jeg er som sagt ikke en mester på kjøkkenet og jeg tabber meg så ofte ut på disse kakene av en eller annen grunn..... Noen tips til håpløse kake meg......
LilleBille Skrevet 27. desember 2005 #4 Skrevet 27. desember 2005 Prøv Varden - der er det mye å velge mellom (over 16000 oppskrifter totalt)
SissiB Skrevet 27. desember 2005 #5 Skrevet 27. desember 2005 Ok nå har jeg vært inne på det søte liv og funnet en sjokolademoussekake som jeg har lyst til å prøve å lage.. Men er det noen som kan gå inn og si meg om den er veldig vanskelig å få til....? Jeg er som sagt ikke en mester på kjøkkenet og jeg tabber meg så ofte ut på disse kakene av en eller annen grunn..... Noen tips til håpløse kake meg...... ← Selve sjokolademoussen er kjempe enkel å lage. Ang bunnen, så har jeg ikke prøvd den, så det tør jeg ikke uttale meg om. Jeg pleier å lage min av malte mandler, melis og bittelitt kakao, og det er veldig enkelt. Lykke til
LilleBille Skrevet 27. desember 2005 #6 Skrevet 27. desember 2005 Det er også mange fine oppskrifter på NRKs side, All verdens mat, ABC matoppskrift , Opplysningskontret for egg og hvitt kjøtt og på Aperitifs side finner du også mange oppskrifter
Nanella Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2005 Ok, da får jeg prøve sjokolademoussekaka så får jeg se hvordan det går... Men gjør det noe om den står et par dager før den skal spises eller er den best når den er lagd samme dag den skal spises??????? Takk for svar, jeg skal jammen sjekke ut disse andre siden ja!! Trenger litt ny inspirasjon jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå