AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Hei! Jeg meldte meg akkurat inn i en termingruppe. Tenkte det var trygt mtp. alle rundt meg vet det. Dette er en lukket gruppe, men i den gruppen var selvfølgelig en kollega også medlem. Jeg synes det er for tidlig at de på jobb vet det, og ønsker å holde det skjult noen uker til. Får kollegaen opp varsel om at jeg er blitt medlem i samme gruppe? Medlemskapet mitt ble godkjent av en administrator, om det har noe å si. Anonymkode: 10b98...b07
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Får ingen varsel, men det dukker opp på feeden hvis du kommenterer etc. hvis dere er venner på face. Ellers må hun aktivt gå inn i medlemslisten å se om hun har noen hun kjenner der Anonymkode: a4329...637
Numii Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Kollegaen din ønsker jo sannsynligvis det samme. Kan du ikke sende henne en melding og gratulere med svangerskapet da? Ta tyren ved hornene først som sist. Så kan du jo spørre om når hun tenker å fortelle det til de rundt seg og fortelle dine tanker rundt dette. Hun kan jo ikke akkurat avsløre deg uten å avsløre seg selv. 4 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Men da er vel kollegaen din også gravid, tidlig i svangerskapet, og forstår at hun ikke skal si noe på jobben? Anonymkode: 9bf51...06a 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 Slike termingrupper er taushetsbelagt som gylden regel, så hvis ikke kollegaen din er helt skrelt kommer ikke dette opp. Anonymkode: 7af6b...9db 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Jeg vet slike grupper er taushetsbelagt, men akkurat hun som person stoler jeg ikke på. Det var flere fra vennelisten min som er medlem i gruppen, og det gjør meg ingenting. Meldte meg ut i panikk 1 min etter forespørselen ble godkjent, så jeg får bare vente til jeg er klar for at alle skal vite det. Anonymkode: 10b98...b07 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet slike grupper er taushetsbelagt, men akkurat hun som person stoler jeg ikke på. Det var flere fra vennelisten min som er medlem i gruppen, og det gjør meg ingenting. Meldte meg ut i panikk 1 min etter forespørselen ble godkjent, så jeg får bare vente til jeg er klar for at alle skal vite det. Anonymkode: 10b98...b07 Hun får ikke varsel, så du er nok safe. Men du kan regne med at hun er her inne også hvis hun er på en slik side, så håper ikke du har outet deg og forholdet ditt til henne nå 🫣 Anonymkode: edb61...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Hvordan oppdaget du at hun var det da? Jeg hadde nok gått inn og sjekket medlemslisten fra tid til snnen for så nysgjerrig er jeg🙈 Så du kan enten håpe på det beste eller ta kontakt med henne. Anonymkode: 1cc25...04b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan oppdaget du at hun var det da? Jeg hadde nok gått inn og sjekket medlemslisten fra tid til snnen for så nysgjerrig er jeg🙈 Så du kan enten håpe på det beste eller ta kontakt med henne. Anonymkode: 1cc25...04b Jeg fikk varsel om at jeg var godkjent. Jeg gikk med en gang inn på siden, og så profilbildet hennes under «medlemmer». Meldte meg ut med en gang 😊 Anonymkode: 10b98...b07
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 Så lenge hun ikke får varsel, er jeg nok safe. Om hun oppdaget meg det ene minuttet jeg var medlem, er jeg svært uheldig 😂 Anonymkode: 10b98...b07
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg fikk varsel om at jeg var godkjent. Jeg gikk med en gang inn på siden, og så profilbildet hennes under «medlemmer». Meldte meg ut med en gang 😊 Anonymkode: 10b98...b07 Ah, ja da er du nok safe! Jeg har aldri fått varsel om at noen nye har blitt medlem noen av gruppene jeg er med i i hvertfall! Anonymkode: 1cc25...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå