Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe smartlys fra Ikea, av denne typen. Jeg ser for meg å ikke trenge noe mer avansert enn dimmebryteren i dette settet til vanlig, og det ser helt greit ut for min bruk. 

Men, jeg har litt erfaring med tilsvarende styring fra Philips Hue (altså kun lyskilder og fjernkontroll, uten hub/gateway/app), og lurer på om noen vet hvordan Ikeas system oppfører seg etter strømbrudd? Hue skrur seg i alle fall på når strømmen kommer tilbake, slik at jeg kan komme hjem etter å ha vært bortreist i helga og finne ut at lyset på soverommet har stått på fullt de siste to døgnene. 

Noen som har erfaring? Jeg har prøvd å google, men alle anmeldelser jeg finner er gamle og gjelder tidligere versjoner av systemet, og/eller konsentrerer seg om funksjoner som er mer avansert enn jeg er interessert i. :) 

Anonymkode: 1d08a...979

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lysene skrur seg på etter strømbrudd, jeg har huben fra Ikea og har stilt inn sånn at alle lys utenom utelysene skal skrues av klokken 02:00 hvis de er på.

Anonymkode: 918a2...0d9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 12.11):

Lysene skrur seg på etter strømbrudd, jeg har huben fra Ikea og har stilt inn sånn at alle lys utenom utelysene skal skrues av klokken 02:00 hvis de er på.

Anonymkode: 918a2...0d9

Takk for svar. Det høres ut som jeg må kjøpe en hub også, eller holde meg til ordinær dimming. :) 

Anonymkode: 1d08a...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...