Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Miraz skrev (5 minutter siden):

Nei jeg skulle ønske det var det…

Var det denne nettsiden?

https://logndetektor-test.no/pris-logndetektortest/

Kjære vene altså, trodde ikke slikt eksisterte. Det er jo bare kvakksalveri og svindel, og har ingenting med virkeligheten å gjøre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Var det denne nettsiden?

https://logndetektor-test.no/pris-logndetektortest/

Kjære vene altså, trodde ikke slikt eksisterte. Det er jo bare kvakksalveri og svindel, og har ingenting med virkeligheten å gjøre.

Adressen stemmer hvertfall. Det het Etterforsker 1, og min mann setter hele sin lit til resultatet og presser meg til å si «sannheten» nå. Men jeg har jo ingenting å si… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan ikke fortsette å leve i dette hvis han bryter deg ned og kaller deg stygge ting og kontrollerer deg så grovt. Om det ikke går over innen en måneds tid bør du komme deg vekk. 42 er ingen alder, det er ikke for sent å starte på nytt og å være singel er bedre enn å leve i et psykisk voldelig forhold

Anonymkode: 5ad99...7c1

Nå er det vel egentlig hun som har bedrevet psykisk vold mot ham i så stor grad at det har gått helt rundt for ham. Utroskap med påfølgende sjalusi kan være heftige greier. Blir victimblaming hvis han skal ta skylden for at det er psykisk vold i forholdet.  Det er hun som har satt dem begge i denne situasjonen så hun bør være på tilbudssiden når han trenger trygghet. 

Jeg ville gått til en parterapeut og fått luftet ut sammen.

Skrevet

Lenge siden jeg har ledd høyt og hjertelig av noe på KG, men dette tar kaka.
Kast pengene ut av vinduet og styr hverandre med mistenksomhet og kontrollregimer. 
Dette er den perfekte rammen for tillit og romantikk 😂

Skrevet

Jeg ville stilt mannen et retorisk spørsmål. Hvis dette har noe sannhetsgehalt, hvorfor bruker ikke politiet/retten denne metoden under avhør/forklaring av mistenkte eller tiltalte når vi vet at det ikke finnes noe sted hvor det lyves mer enn i politiavhør og rettssaker? Hadde dette vært valid hadde det blitt mange flere domfelte.

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, Tvillingsjel said:

Jeg ville stilt mannen et retorisk spørsmål. Hvis dette har noe sannhetsgehalt, hvorfor bruker ikke politiet/retten denne metoden under avhør/forklaring av mistenkte eller tiltalte når vi vet at det ikke finnes noe sted hvor det lyves mer enn i politiavhør og rettssaker? Hadde dette vært valid hadde det blitt mange flere domfelte.

Iflg forskning kunne de likså godt brukt krone eller mynt konseptet da løgndetektor ikke har noen troverdighet. 

• Liker 1
Skrevet
pressplay skrev (7 timer siden):

Nå er det vel egentlig hun som har bedrevet psykisk vold mot ham i så stor grad at det har gått helt rundt for ham. Utroskap med påfølgende sjalusi kan være heftige greier. Blir victimblaming hvis han skal ta skylden for at det er psykisk vold i forholdet.  Det er hun som har satt dem begge i denne situasjonen så hun bør være på tilbudssiden når han trenger trygghet. 

Jeg ville gått til en parterapeut og fått luftet ut sammen.

Vi skal til parterapeut i dag faktisk. Har fortsatt håp. 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Miraz said:

Vi har hatt et bra liv i snart 20 år. Men jeg klarte å ødelegge det i et par ukers galskap. Er slik jeg føler det hvertfall. Mannen har aldri vært så koko som han er nå. 

Man blir koko av å føle på seg at den man elsker går bak ens rygg. Disse følelsene har bygget seg opp inni han over disse ukene, og frustrasjonen av at du virker til å kun innrømme en bitteliten del av det som faktisk skjedde, har fått hans verden til å falle sammen. Han har ingen rett i å kalle deg hore og du har ingen rett til å holde på med andre. 

Anonymkode: 530db...360

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (9 timer siden):

…..og hvilket liv det er!🙄

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 407c3...ce4

AnonymBruker
Skrevet

Du har råd til en løgndetektor test til 10 500 kr, men dere har ikke råd til å flytte ifra hverandre? Jeez prøv litt bedre neste gang ditt troll 😉

Anonymkode: d65ca...bc6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt såpass mye rart, spesielt om løgndetektorer, at jeg ikke ser historien som usannsynlig, selv om man selvsagt aldri kan vite her på dette forumet. Det er jo alment kjent at disse ikke er presise, så om ikke annet bør denne tråden fungere som en advarsel om å blåse av penger på en slik test, enten man har blitt bedratt, eller blir bedt om å ta en, etter å ha bedratt noen. 

Jeg tenker at det var dumt av deg å gå med på dette, men når skaden alt har skjedd, og du vil redde forhold må du gi han litt tid. La han lese litt dokumentasjon på hvor dårlige disse er, snakk sammen om hva som har hendt og forsøk å trygg han. Tre dager inn i dette er han fortsatt i en personlig krise, og da kan man si mye dumt, som man kanskje ikke mener i det lange løp. Gi han litt slack til å drite seg ut nå, men ikke la han være kontrollerende og ufin til evig tid. Parterapi er strålende, ta det derfra. 

Anonymkode: a7251...89c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et godt eksempel på at man IKKE forteller partneren om at man har kysset en annen. For en dramamann!

Anonymkode: 16185...0c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Miraz skrev (11 timer siden):

Ja jeg føler faktisk dette nesten som et overgrep. Har aldri følt meg så liten som når etterforskeren sa jeg svarte løgnaktig. Men jeg er en overtenker… så tror ikke jeg klarer meg bra på noe sånt. Vi har to nydelige følsomme unger sammen. Og endelig fått drømmestedet å bo. Skal sies at jeg også er 42 år og føler ikke for å starte på nytt. Men etter å ha blitt kalt hore og det som værre er de siste dagene så kjenner jeg at jeg kanskje ikke orker mer. Ingen av oss har råd til å flytte fra hverandre heller…

Vel, hadde min mann kysset en annen dame hadde jeg gjort kort prosess og kastet ham ut. Hadde aldri giddet å holde på som din mann gjør. 

Og hadde heller aldri funnet meg i å bli behandlet som du har blitt. Dere kommer aldri til å finne roen sammen igjen. 

Anonymkode: 8ece8...418

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Jeg kan nesten føle mannen din sin sorg, da han fikk vite at partneren har følelser for en annen. Tror for meg at det hadde vært verre enn utroskap med sex. Jeg har troen på at en normal person kan bli "gal" i en sånn krise. Jeg tror ikke han er i stand til å ta en god avgjørelse i denne tilstanden. Han må rett og slett få roet seg. Fordøye dette litt. Er det mulig at dere pauser dette litt, og prater om det om en ukes tid?

Anonymkode: f941b...603

• Nyttig 1
Annonse
Gjest Beelzebub
Skrevet

Jeg har havnet i den situasjonen at jeg hadde en kortvarig forelskede i en annen mann, som kysset meg en gang.

Trenger ikke noen løgndetektor for å vite at du lyver. Allerede i første setning avslører du jo at du pynter ganske kraftig på sannheten. Naiv type, han mannen din. 

Skrevet (endret)

Himmel og hav! ...

Nei, nå får du sette foten ned TS. Hva i alle dager! Be han ryke og reise til helvete. Han kan pakke sekken sin og komme hjem når han har roet seg. Et gammelt kyss og han flipper helt ut. Hvem har ikke hatt en liten crush i løpet av 20 år? Så burde du jo vite at mannen din ikke er helt i vater, og ikke delt dette med han. Men uansett- det får være måte på tull. 

Mitt råd er; Bli forbannet. Sett foten ned for idiotien hans og ikke la han hesje med deg mer. 

Endret av Mooza
Skrevet
Tvillingsjel skrev (9 minutter siden):

Stakkars mann. Dette er jo grov mishandling, om enn ikke fysisk.

Hun lider visstnok av Othello-syndromet. Patologisk sjalusi😁

Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Hun lider visstnok av Othello-syndromet. Patologisk sjalusi😁

Er det i det hele tatt en anerkjent klinisk diagnose i DSM-5 eller ICD-10?

Uansett, stakkars mann. Han hadde hatt mer frihet i fengsel, og det sier sitt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...