AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Hei, jeg har blitt invitert i bursdagsselskap til en gammel venn, en jeg egentlig ikke var så god venn med, men siden vi har felles venner inviterte hu meg. Det kommer tre andre som jeg nesten ikke kjenner, og jeg aner ikke hva jeg skal gi til henne. Det er egentlig de eneste grunnene til at jeg ikke vil. Men jeg har egentlig ikke noen fler grunner egentlig, jeg kjenner at jeg ikke orker ikke og vil ikke selvom mange av vennene mine skal. Så burde jeg dra? og isåfall hva burde jeg gi? og har dere noen gode unnskyldninger til å bli hjemme, hvis jeg burde bli hjemme? takk for svar på forhånd Anonymkode: 5c374...2a8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Takk for invitasjonen, men det passer dessverre ikke denne helgen. Håper du får en fin feiring! Anonymkode: 31ea1...a41 6 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for invitasjonen, men det passer dessverre ikke denne helgen. Håper du får en fin feiring! Anonymkode: 31ea1...a41 Enig. Anonymkode: f60b9...6e9 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for invitasjonen, men det passer dessverre ikke denne helgen. Håper du får en fin feiring! Anonymkode: 31ea1...a41 Ja, noe i den stilen. Bare, "Takk.... dessverre". Anonymkode: 725c2...e87 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 Jeg hadde nok dratt, selvom jeg fort mistrives i sosiale settinger. Det blir som regel bedre enn man tror og man vet aldri når man treffer en ny venn. Du kan jo spleise på gave med noen av de andre? Anonymkode: 544c6...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Bare gi en vinflaske, eller om du er usikker på om de drikker alkohol: kjøp konfekt/blomster. Helt ok standard gave. Om du ikke vil dra så sier du som over, tusen takk for invitasjon men det passer ikke for meg. Anonymkode: 80ab2...1be
Sirah Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Enig med de over: Takk for invitasjonen, men dessverre passer det ikke denne gangen. Håper du får en flott feiring Det enkle er ofte det beste. Når det er sagt så blir det jo ofte kjempetrivelig bare man kommer seg ut av døra! En vinflaske er en fin gave. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 "Takk for invitasjonen, men det passer dessverre ikke den dagen" Anonymkode: 8b0b6...95c 1
Daria Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 Noe av det jeg har blitt bedre på med alderen, er å takke nei til invitasjoner som ikke frister, og det er befriende deilig. Uten dårlig samvittighet og uten unnskyldninger. Jeg kan dessverre ikke komme - man trenger sjelden si mer enn det 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 Enig med Daria. Det er befriende å legge bort det at man bryr seg om andres forventninger til hvordan man skal leve livet sitt. At du ikke har lyst, er grunn nok. Men du trenger ikke dele grunnen, bare si at du ikke kan komme, håper de får en fin kveld. Anonymkode: 18966...9bb
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 "Takk for invitasjonen, men det passer dessverre ikke for meg denne gangen." er helt innenfor å si, hvis du kjenner at du absolutt ikke har lyst. De fleste ber ikke om forklaring på hvorfor folk ikke kommer. De vil bare vite hvem som kommer. Når det er sagt, går jeg mange ganger på fest for å treffe gode venner, selv om den som har festen ikke nødvendigvis er så nær venn av meg. Vi avtaler ofte å spleise på gave, møtes før og ankomme sammen, og ofte går vi også derfra samtidig. Vin er fin gave. Alternativt noe spennende mat. Anonymkode: c65ee...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå