AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Kan man sette inn kontanter noe sted i butikker i dag? Må man til banken, min bankfilial ligger et stykke unna. Spurte på Rema nærbutikken da jeg var der i går, men de sa de ikke tok inn innskudd (med bankkort) Vet dere om de tar innskudd på Meny eller andre butikker? Posten? (post i butikk) Anonymkode: 27c4a...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Kiwi, meny og spar. I hvert fall gjelder det DnB kunder. Maks 20 000, uttak er maks10 000. Anonymkode: b1818...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Er du Sparebank 1 kunde henvender du deg i kassa på Kiwi Pakkeutleveringssted Posten DNB Nor 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pelsdott1 Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 (endret) Noen Kiwi butikker har mulighet for innskudd vet jeg. Får pengene umiddelbart på konto tilknyttet kortet du setter i terminalen. Endret 1. mars 2023 av pelsdott1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 Takk for svar! Da tester jeg på Meny i morgen siden den butikken ikke er så innmari langt unna. Jeg er Dnb-kunde. Anonymkode: 27c4a...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for svar! Da tester jeg på Meny i morgen siden den butikken ikke er så innmari langt unna. Jeg er Dnb-kunde. Anonymkode: 27c4a...2a3 Ser ut som det er butikker i Norgesgruppen som man kan sette inn kontanter - i hvert fall i følge vipps: Sitat Du kan ta ut og sette inn kontanter i NorgesGruppens butikker over hele landet: alle butikkene i Meny og Kiwi, nesten alle Spar og noen av Joker-butikkene. Vi regner med at det blir flere butikker med tjenesten vår etter hvert! https://vipps.no/produkter-og-tjenester/privat/kontanter/kontanttjenester-i-butikk/ Anonymkode: bc137...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå