Rødstrupa Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Gøy med programmer som handler om hjem som blir pusset opp. Men skulle ønske teamet hjalp familier som virkelig trengte det. Det synes som om overnevnte program omhandler venner/bekjente av oppusningsteamet….c.’’)? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 2. mars 2023 #2 Del Skrevet 2. mars 2023 Rødstrupa skrev (10 timer siden): Gøy med programmer som handler om hjem som blir pusset opp. Men skulle ønske teamet hjalp familier som virkelig trengte det. Det synes som om overnevnte program omhandler venner/bekjente av oppusningsteamet….c.’’)? Er så enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 2. mars 2023 #3 Del Skrevet 2. mars 2023 Nå må jo de som er med der betale for alle materialer selv, så de som virkelig trenger det har nok ikke råd til å være med. Unntaket var vel det Ekstrem oppussing som gikk for noen år siden, men det var til gjengjeld helt "far out" når det gjaldt hva de gjorde, så ikke akkurat et oppussingsprogram man kunne få inspirasjon fra. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 2. mars 2023 #4 Del Skrevet 2. mars 2023 Det er ikke slik at deltagerne får dette gratis. Når de søker må de fortelle hvor mye penger de har å bruke på prosjektet. Dermed er det ikke slik at «folk som trenger det» har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet 2. mars 2023 #5 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg er enig. De tar som regel på seg prosjekter i dyre villa-områder, sikkert fordi disse har større budsjett og designer dermed kan slå seg mer løs og resultatet blir "finere". Personlig skulle jeg ønske de oftere var i leiligheter og rekkehus, og viste smarte, kreative og rimelige løsninger i boligtyper svært mange av oss tross alt bor i. Jeg regner jo med de får inn mange søknader, men prosjektene de velger bærer preg av at de med størst budsjett "vinner". 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 6. mars 2023 #6 Del Skrevet 6. mars 2023 De var jo i en leilighet i denne sesongen. 😊 synes forøvrig forrige rom var helt krise, bygge den digre hodegjerdegarderoben midt i rommet og sperrer for ene vinduet, ubrukelige nattbord bak senga og alt i skikkelig kjipe gråtoner. Hele sesongen har vært ordentlig fargeløs, med svært varierende resultat. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. mars 2023 #7 Del Skrevet 6. mars 2023 (endret) Rødstrupa skrev (På 1.3.2023 den 21.11): Gøy med programmer som handler om hjem som blir pusset opp. Men skulle ønske teamet hjalp familier som virkelig trengte det. Det synes som om overnevnte program omhandler venner/bekjente av oppusningsteamet….c.’’)? De må jo betale for det. Folk som «virkelig trenger det» har ikke råd. Så enkelt er det. Og har man råd til hus så er man i utgangspunktet utenfor kategorien av folk som sårt trenger hjelp. Endret 6. mars 2023 av Rotemor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 6. mars 2023 Rotemor skrev (2 timer siden): De må jo betale for det. Folk som «virkelig trenger det» har ikke råd. Så enkelt er det. Og har man råd til hus så er man i utgangspunktet utenfor kategorien av folk som sårt trenger hjelp. Det var nytt for meg…har aldri hørt det har vært omtalt i programmet, budsjett, Kr det kostet å gjøre endringene mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 6. mars 2023 Sen ve ben skrev (På 2.3.2023 den 7.24): Er så enig med deg! Synes det svenske programmet Sofias Engler er et flott program. Der hjelpes virkelig folk som trenger det. De har opplevd sorg/tap mm.😌♥️ 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. mars 2023 #10 Del Skrevet 6. mars 2023 Rødstrupa skrev (2 timer siden): Det var nytt for meg…har aldri hørt det har vært omtalt i programmet, budsjett, Kr det kostet å gjøre endringene mm. Sjekk ut nettsiden og påmeldingsskjema. Der står det😊 Men enig i at Sofias engler feks er fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 9. mars 2023 #11 Del Skrevet 9. mars 2023 Satellites skrev (På 6.3.2023 den 11.30): De var jo i en leilighet i denne sesongen. 😊 synes forøvrig forrige rom var helt krise, bygge den digre hodegjerdegarderoben midt i rommet og sperrer for ene vinduet, ubrukelige nattbord bak senga og alt i skikkelig kjipe gråtoner. Hele sesongen har vært ordentlig fargeløs, med svært varierende resultat. Jeg er så enig! Jeg sa det til mannen min da jeg så på, at om jeg hadde kommet hjem til et slikt soverom hadde jeg blitt skikkelig sur. Alt lys ble stengt ute, nattbordene bak hodet og i tillegg den "supermorsomme" løsningen med kaffemaskin som du uansett må ut av senga for å hente vann på kjøkkenet..... Greit nok på hotell, der man tilbringer noe tid på rommet, men på et soverom slik er det helt ubrukelig. Er enig i at det har vært mye kjedelige farger i år, det samme gjaldt det fjøset de fikset denne uken. Jeg stusset veldig på at de ikke gjorde noe med taket, det må da være et massivt varmetap ut der? Og fargen, som selvsagt Einar og designeren syns er helt fantastisk, den syns jeg var kjedelig, skittengusjegrå og trist. Men resten av rommet var koselig, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 31. mars 2023 #12 Del Skrevet 31. mars 2023 Rødstrupa skrev (På 1.3.2023 den 21.11): Gøy med programmer som handler om hjem som blir pusset opp. Men skulle ønske teamet hjalp familier som virkelig trengte det. Det synes som om overnevnte program omhandler venner/bekjente av oppusningsteamet….c.’’)? Det er vel ikke venner og bekjente av teamet. De som vil delta må sende søknad og de må betale materiellet selv. Men nå er Tid for hjem slutt dessverre. Kommer ikke flere episoder. Har alltid likt dette programmet, selv om resultatet ikke alltid har vært min smak, så er det ofte kreative løsninger og ideer. Men nå skal jeg kose meg framover med de siste episodene av Tid for hage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 31. mars 2023 #13 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg er veldig interessert i interiør og oppussing, men "Tid for hjem" er altfor masete. Forstår ikke at det skal være nødvendig å gjøre alt så morsomt!? Programmet fokuserer altfor mye på han maleren (husker ikke navnet), og gir han for mye spillerom. Jeg er mer interessert i hvordan de praktisk gjør arbeidet enn spillopper fra programdeltagerne. Det er neppe uten grunn av programmet blir avsluttet nå. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 1. april 2023 #14 Del Skrevet 1. april 2023 Amossa skrev (10 timer siden): Jeg er veldig interessert i interiør og oppussing, men "Tid for hjem" er altfor masete. Forstår ikke at det skal være nødvendig å gjøre alt så morsomt!? Programmet fokuserer altfor mye på han maleren (husker ikke navnet), og gir han for mye spillerom. Jeg er mer interessert i hvordan de praktisk gjør arbeidet enn spillopper fra programdeltagerne. Det er neppe uten grunn av programmet blir avsluttet nå. Jeg sitter med inntrykket av at dette programmet er veldig populært. Ihvertfall utifra Facebook gruppen til dem. Men skal innrømme at jeg likte det litt bedre før da snekker Andreas var med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1. april 2023 #15 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg kan ikke skjønne at de valgte å legge Tid for hjem ned nå. Oppussing er alltid på agendaen, og programmet tiltrekkes av mange. Det er også et enkelt program å bare ha stående på skjermen når man gjør noe annet, bare at man får med seg detaljene. Et underholdende feelgood-show. Og selv reprisene blir stående på. De kunne heller gjort noen endringer i programmet. Utskiftning av et par stk, kanskje nye designere og kanskje nye målgrupper/romtyper. Programmet har potensiale alle veier til å pågå i 10-15 sesonger til. TV2 har sikkert 10 program som burde vært kansellert før Tid for hjem. Skikkelig skuffende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 1. april 2023 #16 Del Skrevet 1. april 2023 Bor i et hus som desperat trenger litt oppussing, men hadde aldri i verden sluppet Tid for hjem inn her. For et ubrukelig makkverk de innimellom lager. Bl.a. fjerner sofa og bygger benk hos store barnefamiler og håpløse farger. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå