AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Er horgans en bra bar? Anonymkode: 61939...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Gøy å være der hvis du er 25, eldre enn det ville jeg følt meg litt dum. Hatt mange gøye kvelder der for noen år siden Anonymkode: aede7...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Det ligger jo i Hegdehaugsveien, så nei. Anonymkode: 416a4...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Er 24 år, men kommer ikke fra Oslo, men er det andre barer som er å foretrekke for å finne seg ons? Anonymkode: 61939...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er 24 år, men kommer ikke fra Oslo, men er det andre barer som er å foretrekke for å finne seg ons? Anonymkode: 61939...fc2 Trodde du var ute etter en bra bar, men hvis det er ons som er målet, så er vel Horgans sikkert fint. Baren var i hvert fall full av løse doyer da jeg var på din alder. Anonymkode: 416a4...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde du var ute etter en bra bar, men hvis det er ons som er målet, så er vel Horgans sikkert fint. Baren var i hvert fall full av løse doyer da jeg var på din alder. Anonymkode: 416a4...1d2 Mest full av fitteprinser. Dette er vel fitteprinsbaren av alle fitteprinsbarer i Oslo. Hadde tatt med beskyttelsestrekk å sitte på, så jeg ikke ikke gonoré. Anonymkode: d5074...3c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Del Skrevet 1. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Mest full av fitteprinser. Dette er vel fitteprinsbaren av alle fitteprinsbarer i Oslo. Hadde tatt med beskyttelsestrekk å sitte på, så jeg ikke ikke gonoré. Anonymkode: d5074...3c1 Haha, tviler ikke. Anonymkode: 416a4...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Del Skrevet 1. mars 2023 Er det andre bra barer for finne seg ons da eller er det stort sett et fett hvor man går henn? Anonymkode: 61939...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå