AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Har planlagt oppstart førstkommende mandag. Skal lage liste over måltidene og handle inn for hele første uken nå fredag. Noen som har lyst å starte opp sammen med meg? Kiloene går bare oppover og forrige gang jeg prøvde spis deg fri så gikk jeg ned 10 kilo på 6 uker uten å føle at jeg slanker meg. Altså jeg var mett hele tiden. Hadde mye energi og null craving. Har lyst å komme tilbake til den følelsen Anonymkode: 54fd4...557
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Hva er «spis deg fri»? Anonymkode: d5cfb...c89
Amatariel Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Lag deg gjerne en dagbok her inne, så er vi nok flere som har lyst å følge deg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Intermitterende fasting funker som faen. Helt uten kostholdsplan, diett el lign. Bare dropper et måltid her og der (noe som er veldig enkelt for meg. YMMV). Anonymkode: 7864d...3c4
Mamajune11 Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har planlagt oppstart førstkommende mandag. Skal lage liste over måltidene og handle inn for hele første uken nå fredag. Noen som har lyst å starte opp sammen med meg? Kiloene går bare oppover og forrige gang jeg prøvde spis deg fri så gikk jeg ned 10 kilo på 6 uker uten å føle at jeg slanker meg. Altså jeg var mett hele tiden. Hadde mye energi og null craving. Har lyst å komme tilbake til den følelsen Anonymkode: 54fd4...557 Jeg vil!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Mamajune11 skrev (10 minutter siden): Jeg vil! Hærlig😁 da er vi hvertfall 2!😀 kanskje vi kan dele måltidsplaner å få inspirasjon fra hverandre Anonymkode: 54fd4...557
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Intermitterende fasting funker som faen. Helt uten kostholdsplan, diett el lign. Bare dropper et måltid her og der (noe som er veldig enkelt for meg. YMMV). Anonymkode: 7864d...3c4 Så bra ☺️ Det viktigste er å finne noe som passer for seg selv. For min del som sliter veldig med forholdet mitt til mat og overspising så er spis deg fri det som funker for meg. Har en fast plan med akkurat hva jeg skal spise og hvor mye. Så slipper hodet mitt alt tankekjøret rundt mat Anonymkode: 54fd4...557
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Skrevet 1. mars 2023 Supert, jeg følger med 😊 Har selv gått på spis deg fri og vurderer å begynne igjen. Men foreløpig spiser jeg bare sunt og ser hvordan det går. Anonymkode: f7600...974
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Supert, jeg følger med 😊 Har selv gått på spis deg fri og vurderer å begynne igjen. Men foreløpig spiser jeg bare sunt og ser hvordan det går. Anonymkode: f7600...974 Så bra! Spis deg fri funker så bra når man har kommet inn i det. Etter 2-3 uker. Å starte opp igjen etter å ha falt av derimot… er tøft 😅 Anonymkode: 54fd4...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå