AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Jeg driver å rydder og kaster hjemme, da jeg forbereder meg til flytting senere i år. Jeg flytter fra hus til en liten leilighet og det er begrenset hva jeg kan ta med meg videre. Har solgt hagemøbler og litt interiør på Finn, og ønsker å få solgt mer. Men jeg har sett meg litt blind på hva som kan selges, og hva folk er interessert i å kjøpe. Så da spør jeg dere som selger mye på Finn, hva selger dere? Hva bør man legge ut og hva kan man droppe? Noen andre gode tips? Anonymkode: 79ed8...f68
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Gitarer selges lett. Anonymkode: 07786...933
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Jeg er overrasket over hvor mange som er interessert i parfyme. Selv ganske billige greier jeg har lagt ut har blitt solgt. I fjor sommer gjorde jeg et feilkjøp da jeg skulle male vinduskarmene våre, men det viste seg at også maling hadde et marked på finn. I alle fall så lenge den er fersk og uåpnet. Strikkegarn er også lett å selge. Jeg sleit max med å få solgt en pent brukt sofa, men det var nok fordi jeg ikke fikk tatt gode nok bilder. De som til slutt endte med å kjøpe den var i alle fall fra seg av lykke, for den var mye finere enn de hadde trodd. (Likevel klarte de ikke la være å prute...) Anonymkode: 20f56...c02 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg driver å rydder og kaster hjemme, da jeg forbereder meg til flytting senere i år. Jeg flytter fra hus til en liten leilighet og det er begrenset hva jeg kan ta med meg videre. Har solgt hagemøbler og litt interiør på Finn, og ønsker å få solgt mer. Men jeg har sett meg litt blind på hva som kan selges, og hva folk er interessert i å kjøpe. Så da spør jeg dere som selger mye på Finn, hva selger dere? Hva bør man legge ut og hva kan man droppe? Noen andre gode tips? Anonymkode: 79ed8...f68 den aller letteste måten å finne ut av dette på er vel å faktisk legge ut forskjellige ting og tang som du ønsker å bli kvitt, og så ser du rett og slett hva slags "respons" du kan få på de forskjellige produktene du legger ut. 0g hvis det er noe du ikke klarer å få solgt, så kan du vel ta deg med deg videre. Eventuelt forsøke å gi ting bort gratis til noen. Anonymkode: 0aa83...54b
Jaytee Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 Klær, veske og den slags har jeg fått best napp på Tise.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Alt så lenge du har rett pris. Madamen selger sko veldig fort og greit, jeg har solgt litt verktøy med en gang jeg har lagt det ut samt litt klær. Anonymkode: a3e1b...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå