AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Jeg har fått hudskader av sola. Hvordan får jeg de bort? Jeg smører meg med solfaktor 50 men får solskader i huden uansett. Er den eneste hjelpen å ikke være ute i sola fremover nå som sola blir sterkere? Men da må jeg jo isolerer meg helt her hjemme og jeg kan jo ikke det heller. Anonymkode: cf253...cad
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Det finnes solfaktor høyere enn 50. Feks: https://www.caretobeauty.com/no/en/eucerin-actinic-control-md-fluid-spf100-80ml/?gclid=CjwKCAiAjPyfBhBMEiwAB2CCIkQ0dh8IKIIDt42nb3AGaaRTcemQ17yuivK0M6cKfaojb0ckv6XoeRoCWMkQAvD_BwE Du bør også bruke solhatt. Anonymkode: c00d4...3ab
flusa Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har fått hudskader av sola. Hvordan får jeg de bort? Jeg smører meg med solfaktor 50 men får solskader i huden uansett. Er den eneste hjelpen å ikke være ute i sola fremover nå som sola blir sterkere? Men da må jeg jo isolerer meg helt her hjemme og jeg kan jo ikke det heller. Anonymkode: cf253...cad Hva slags hudskader har du? Pigmentflekker? Solarkreft? Det beste er å ikke utsette huden for sol,JA. Og smøre deg GODT med solfaktor, FLERE GANGER om dagen dersom du er mye i solen. Det hjelper lite å smøre bare om morgenen, for eksempel. 1
flusa Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det finnes solfaktor høyere enn 50. Feks: https://www.caretobeauty.com/no/en/eucerin-actinic-control-md-fluid-spf100-80ml/?gclid=CjwKCAiAjPyfBhBMEiwAB2CCIkQ0dh8IKIIDt42nb3AGaaRTcemQ17yuivK0M6cKfaojb0ckv6XoeRoCWMkQAvD_BwE Du bør også bruke solhatt. Anonymkode: c00d4...3ab Høyere faktor enn 50 har ikke noe mere effekt,dette er bevist gang på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå