AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Til deg som bruker det: Hvorfor bruker du det? Hvor mye tar du? Har det god virkning? Anonymkode: e6b4a...eed
MyMichelle Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Dosering er ikke tillatt å diskutere her, da sletter mod. Man bruker pillene til det formålet legen sier. Min hund brukte Furix på grunn av væskeansamling i lungene grunnet hjertesvikt, og han pisset overalt. Noen ganger når han lå på fanget mitt. Så viste det seg han verken hadde hjertesvikt eller væskeansamling. Jeg har noen ganger brukt AquaMin vanndrivende mot smerter i brystene grunnet væske den siste uken før mensen. 1
Slipses Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 (endret) Bruker Spirix og Furix for væskeansamling i bein og peritoneum (ascites) som følge av levercirrhose. Og ja. furix funker bra.. Endret 1. mars 2023 av Slipses 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Jeg brukte Furix på grunn av masse vann i kroppen etter cellegiftbehandling. Dvs det var kvalmedempende medisiner som jeg fikk samtidig som hadde denne bivirkningen. Jeg hadde svære ødemer i hendene, føttene og ansiktet. Store poser under øynene, måneansikt, og så hovne hender at man ikke så knokene mine når jeg knyttet dem! Jeg tok den dosen som var angitt av legen, og etter en periode vurderte legen om jeg skulle fortsette eller ikke. Anonymkode: 9a80e...756 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå