Tvist Skrevet 2. mars 2023 #21 Del Skrevet 2. mars 2023 Rentene kommer til å settes opp en gang denne mnd. Og antageligvis en til to ganger til i år. Spørs om dere har råd til å beholde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #22 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg hadde solgt den om jeg var dere. Vi sitter med samme utfordring, men dette på ei familiehytte/tomt som har vært i slekten i 80 år. For noen år siden var vi ikke i tvil om at vi ville klare det økonomisk, og ingen andre hadde muligheter til å kjøpe de andre ut. Vi arvet derfor endel og solgte ut de andre arvingene, i tillegg til å oppgradere hytten. Nå med økte låneutgifter på både hus og hytte, samt strøm++ har vi brukt opp alle buffere vi har. Er veldig klar på at om ikke hele slekta var «bundet» til plassen hadde vi solgt på dagen så lenge vi ikke går i tap på salget. Anonymkode: 92b1d...d8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #23 Del Skrevet 2. mars 2023 Definitivt is i magen om det går rundt. Folk generelt burde ha mer is i magen, for det er mange som angrer på sine beslutninger. Det kommer bedre tider, og hyttemarkedet vil ta seg opp igjen. Men hey, det er bare min mening. Anonymkode: 0601b...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #24 Del Skrevet 2. mars 2023 Kan ikke forstå hvorfor dere trenger en så de hytte. Selg, kjøp en til millionen, sett av noen hundre tusen til vedlikehold og andre utgifter og gi resten til folk som dør fordi de ikke har pengene deres Anonymkode: 892d5...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #25 Del Skrevet 2. mars 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Det er et alternativ, men vi har begge opp til halsen med plikter og aktiviteter allerede, så jeg orker ikke å begi meg inn på det slik livene våre er nå. Ts Anonymkode: 2ee4b...a0a Det forstår jeg, men husk at hytter også kan leies ut på åremål. Da blir det lite jobb på dere. Anonymkode: 8347d...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå