Gjest barne- og familiemedister Skrevet 26. desember 2005 #1 Skrevet 26. desember 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/12/26/453128.html Hittil har man kunnet dømme folk til tvungen psykiatrisk behandling. Heretter skal man kanskje kunne dømme til...tvungen geriatri?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #2 Skrevet 27. desember 2005 Jeg skal la deg få briljere med ord i ensom majestet, Statsmedister. Min mening er at eldre burde ha levd så lenge at de vet forskjell på rett og galt. Hvorfor i alle dager skulle det være formildende omstendighet å være gammel? Nei til strafferabatt til pedofile pensjonister!
Dru Skrevet 29. desember 2005 #3 Skrevet 29. desember 2005 Sier meg enig med siste taler. Hvorfor i himmelens navn skal det være fomildende å være gammel? Kjører man i fylla, så kjører man i fylla, enten man er 18 eller 80. For å ta et eksempel.
Amanlis Skrevet 30. desember 2005 #4 Skrevet 30. desember 2005 Jeg er så enige med dere. Det er helt sykt at man skal få strafferabatt for å være gammel. Mulig geriatri bør inn som pensum på fengselsskolen... De som er 80 og kjører i fylla har muligens glemt at det ikke er lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå