AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Jeg hadde en liten romanse da jeg var rundt 18 år med en som ikke bor på samme sted. Han jobbet her jeg er fra. Så var jobben ferdig etter ett års tid og vi gikk hver til vårt. det har gått lang tid, ca. 15 år og plutselig tar han kontakt. Han har samboer og fire barn. Jeg har samboer og to barn. Vi har snakket en del på some og hatt jevnlig vennskapelig kontakt. kun litt småflørting hvor jeg ser at kjemien er der fortsatt. Vi har snakket sammen på telefon ett par ganger jeg har kommet hjem fra fest. jeg har nå kommet til hvor jeg tenker på han, mye! Og etter at han ikke har kontakt på to uker får jeg vite at det er styr på hjemmebane og at han kommer til å gå fra samboeren sin. Siden da har jeg tenkt på han konstant og jeg prøver å finne løsninger for å få treffe han. jeg har så dårlig samvittighet. Fordi jeg elsker samboeren min og jeg elsker familien vår. Vi har mange gode fellesvenner og vi trives godt med god økonomi og elsker hjemmet vårt. kan noen være så snille å fortelle meg hvordan jeg skal glemme denne fyren som går oppi hodet mitt? Flere som har vert i samme situasjon? Anonymkode: e55ee...3f5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Ja. I ett år har jeg hatt det sånn. Jeg vingler mellom å ville forlate mann og barn og løpe i armene hans, til å tenke at jeg er en egoistisk dritt som i det hele tatt vurderer det. Jeg er så sliten og lei. Anonymkode: a53bd...0d0
Kaudervelsk Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Det er ikke rart at du tenker mye på denne fyren. Men du må ta tvilen din på alvor. Du skal sette deg ned og stille noen spørsmål til deg selv, og kjenne godt etter hva du føler innerst inne. Det er fullt mulig å elske samboeren og familien din samtidig som du er nysgjerrig på denne tidligere flørten, som må kalles for en eks. Mennesker i forhold blir tiltrukket av andre, vi er ikke blinde, vi liker tilknytning og flørting uansett om vi er i et forhold. Men forhold handler om å velge. Denne fyren, er han egentlig et så mye bedre valg enn mannen du har nå? Han har vel som alle andre mennesker sine ulemper og fordeler, og la oss si at dere begge forlater samboerne deres: før eller siden ville dere kranglet med hverandre, gått lei, blitt irritert. Du må ta et valg. Du merker at du kjenner på kriblende følelser rettet mot denne fyren, som er din eks. Sannheten er at dere mest sannsynlig hadde fått det fint sammen, man kan jo ha det fint med mange, men er det verdt å miste alt du har nå? Du sier at eksen din har styr på hjemmebane, men har du? Hvordan var det før eksen kom inn i bildet? Én ting er sikkert. Hvis du velger familien din, må du kutte all kontakt med eksen din. Det er det valget innebærer. Ja, han er en fristelse, og derfor må du avstå fra ham. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Jeg er der jeg også. Utrolig slitsomt å konstant tenke på noen andre. Vi er begge gift på hver vår kant, men det skranter både her og der. Allikevel er det vanskelig å bryte opp familiene våre. Vi har daglig kontakt på some, men møtes nesten aldri. Vi har kjent hverandre lenge og følelsene har i den siste tiden utviklet seg i feil retning. Det er utrolig vanskelig å skru av disse følelsene. Håpløs forbudt kjærlighet! 💔 Anonymkode: ff116...ddb
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 Svaret er enkelt, elsker du samboer og familien dere har så tillater du ikke et fnugg mer kontakt med dere. Send en melding og si at du er lykkelig gift/samboer og at du ikke er interessert. At du kjenner på følelsen av en crush er greit nok, men å gå videre inn i et brudd eller utroskap når du sier du elsker familien og samboeren din, høres for meg ut som er gigantisk feilgrep. Nå må du vise et snev av selvkontroll og integritet, og kutte ut det tullet du driver med, før du ødelegger familien din. Anonymkode: 8eb55...7d4 4
Fremmed fugl Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 1. Fortell han andre at du aldri uansett kommer å bli kjæreste med han. 2. Ha nullkontakt. Slett og blokker han fra sosiale medier. 3. Lag enn liste med alt negativt med han. Grav og tenk på alt. Hvis du begynner å tenke på han, så få tankene over på han. 4. Vær tålmodig. Det vil ta tid å komme deg bort fra dette. 5. Når du er ferdig med han, da kan du jobbe med kjærligheten i ditt samliv på en god måte. 6. Lær av prosessen, se bakover hva som gikk galt, hvilke grenser du ikke skulle ha gått over. Alternativet er samlivsbrudd og en mulighet til 6 stk "mine og dine barn". Lykke til. Livet kan bli vanskelig for alle.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Kaudervelsk skrev (16 timer siden): Det er ikke rart at du tenker mye på denne fyren. Men du må ta tvilen din på alvor. Du skal sette deg ned og stille noen spørsmål til deg selv, og kjenne godt etter hva du føler innerst inne. Det er fullt mulig å elske samboeren og familien din samtidig som du er nysgjerrig på denne tidligere flørten, som må kalles for en eks. Mennesker i forhold blir tiltrukket av andre, vi er ikke blinde, vi liker tilknytning og flørting uansett om vi er i et forhold. Men forhold handler om å velge. Denne fyren, er han egentlig et så mye bedre valg enn mannen du har nå? Han har vel som alle andre mennesker sine ulemper og fordeler, og la oss si at dere begge forlater samboerne deres: før eller siden ville dere kranglet med hverandre, gått lei, blitt irritert. Du må ta et valg. Du merker at du kjenner på kriblende følelser rettet mot denne fyren, som er din eks. Sannheten er at dere mest sannsynlig hadde fått det fint sammen, man kan jo ha det fint med mange, men er det verdt å miste alt du har nå? Du sier at eksen din har styr på hjemmebane, men har du? Hvordan var det før eksen kom inn i bildet? Én ting er sikkert. Hvis du velger familien din, må du kutte all kontakt med eksen din. Det er det valget innebærer. Ja, han er en fristelse, og derfor må du avstå fra ham. tusen takk for svar.. han er jo ikke noe bedre alternativ sånn sett, men litt samme typen. samboeren min er fantastisk på mage måter, er en flott pappa, har god økonomi og veldig snill og er en veldig kjekk mann. Vi har ikke så mange gode samtaler, men det har kanskje mest med tidmangel og travle hverdager. Vi har det bra på hjemmebane. Krangler lite og har det egentlig fint. Så svaret mitt ligger nok rett fremfor meg. Anonymkode: e55ee...3f5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Fremmed fugl skrev (13 timer siden): 1. Fortell han andre at du aldri uansett kommer å bli kjæreste med han. 2. Ha nullkontakt. Slett og blokker han fra sosiale medier. 3. Lag enn liste med alt negativt med han. Grav og tenk på alt. Hvis du begynner å tenke på han, så få tankene over på han. 4. Vær tålmodig. Det vil ta tid å komme deg bort fra dette. 5. Når du er ferdig med han, da kan du jobbe med kjærligheten i ditt samliv på en god måte. 6. Lær av prosessen, se bakover hva som gikk galt, hvilke grenser du ikke skulle ha gått over. Alternativet er samlivsbrudd og en mulighet til 6 stk "mine og dine barn". Lykke til. Livet kan bli vanskelig for alle. Takk.. Denne greia med mine og dine barn frister absolutt ikke! Anonymkode: e55ee...3f5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja. I ett år har jeg hatt det sånn. Jeg vingler mellom å ville forlate mann og barn og løpe i armene hans, til å tenke at jeg er en egoistisk dritt som i det hele tatt vurderer det. Jeg er så sliten og lei. Anonymkode: a53bd...0d0 føler med deg. noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke hadde det bra her jeg er, for da hadde valget vert enkelt Anonymkode: e55ee...3f5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja. I ett år har jeg hatt det sånn. Jeg vingler mellom å ville forlate mann og barn og løpe i armene hans, til å tenke at jeg er en egoistisk dritt som i det hele tatt vurderer det. Jeg er så sliten og lei. Anonymkode: a53bd...0d0 Har du ett forhold til den andre personen? Hva synes han om dette? Står i samme situasjon selv. Anonymkode: 40ca8...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå