AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Uavhengig om det er en populær eller upopulær mening Anonymkode: 1cb40...c8e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Har du et kjøleskap, har du en TV, har du alt du trenger for å leve. Anonymkode: 51743...9d1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du et kjøleskap, har du en TV, har du alt du trenger for å leve. Anonymkode: 51743...9d1 Sitte ute i skogen naken med disse 2 tingene da? Anonymkode: ce9b0...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Kenny i 3b er en drittsekk. Anonymkode: ed6b7...bb6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kenny i 3b er en drittsekk. Anonymkode: ed6b7...bb6 Hva er 3b? Anonymkode: 1cb40...c8e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Ja det har jeg, men det er ulovlig å si på KG. Anonymkode: 9de7b...0db
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Det er kjedelig å ikke kunne klø seg i ræva i offentligheten. Anonymkode: 0d2a3...ccd
Anciol Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Sofie Elise ting intresserer meg midt i brunauget! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Team Selena👍😅 Anonymkode: d37f4...44f Gomez? Anonymkode: 1cb40...c8e
Avstand Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 Det finnes bare 2 kjønn! Er en grunn til at det ene har innovertiss kan bære frem et barn. Det skulle vært forbudt å henge så mange reklameplakater over alt. Prisene blir for høye på alt. Snart gidder ingen å kjøpe noe, og bedrifter vil derfor gå konkurs. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #12 Skrevet 2. mars 2023 Reindrift i dagens samfunn har egentlig fint lite å gjøre med et samefolkets kultur å gjøre, og er selvfølgelig bare en økonomisk beskjeftigelse. Alt det pisset samene, og deres håndfull støttespillere, finner på i Oslo nå for tiden er bare utpressing av storsamfunnet - gjennomført av et ufattelig lite mindretall. Anonymkode: 02ab3...5df 1
Michaelhe Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Her er en gåte: hva har den britiske kongefamilien, professor Michio Kaku og CIA til felles? Svar: Jeg sa jo det var en gåte! Endret 19. mai 2023 av Michaelhe
Miss91 Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 Avstand skrev (På 2.3.2023 den 14.59): Det finnes bare 2 kjønn! Er en grunn til at det ene har innovertiss kan bære frem et barn. Det skulle vært forbudt å henge så mange reklameplakater over alt. Prisene blir for høye på alt. Snart gidder ingen å kjøpe noe, og bedrifter vil derfor gå konkurs. så eng i at det bare finnes to kjønn.
Michaelhe Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Miss91 skrev (13 minutter siden): så eng i at det bare finnes to kjønn. La oss si at det du sier er korrekt. Hvilken praktisk betydning mener du dette burde så få for transpersoner? Hva har du tenkt "å foreta deg" mot dem? Endret 19. mai 2023 av Michaelhe 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 Michaelhe skrev (3 timer siden): La oss si at det du sier er korrekt. Hvilken praktisk betydning mener du dette burde så få for transpersoner? Hva har du tenkt "å foreta deg" mot dem? er vel bare å overse de vrangforestillingene deres... Anonymkode: 02ab3...5df 2
Zoltan Skrevet 21. mai 2023 #17 Skrevet 21. mai 2023 Jeg er bekymret med tanke på fremtiden til det norske språket. Først og fremst må jeg bare si at jeg er langt ifra feilfri selv, men når jeg ser kvaliteten på rettskriving og grammatikk rundt om på sosiale medier, nettsider, forum og ja - til og med i aviser, så får jeg litt lyst til å stappe hodet mitt i do, og så skylle ned. Selvfølgelig blir en del av språket vårt påvirket av engelsk, emojis og andre faktorer, men at så få ser ut til å verdsette det norske språket synes jeg er trist! Det virker som at det nesten er blitt en motegreie å skrive uten stor forbokstav, og uten tegnsetting i det hele tatt. Ja da, det er så "aesthetic" at det er til å få fnatt av, men hva blir følgene i det lange løp av at mange overhodet ikke bryr seg om å engang forsøke skrive ting riktig? 1
MyMichelle Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 Zoltan skrev (16 timer siden): Jeg er bekymret med tanke på fremtiden til det norske språket. Først og fremst må jeg bare si at jeg er langt ifra feilfri selv, men når jeg ser kvaliteten på rettskriving og grammatikk rundt om på sosiale medier, nettsider, forum og ja - til og med i aviser, så får jeg litt lyst til å stappe hodet mitt i do, og så skylle ned. Selvfølgelig blir en del av språket vårt påvirket av engelsk, emojis og andre faktorer, men at så få ser ut til å verdsette det norske språket synes jeg er trist! Det virker som at det nesten er blitt en motegreie å skrive uten stor forbokstav, og uten tegnsetting i det hele tatt. Ja da, det er så "aesthetic" at det er til å få fnatt av, men hva blir følgene i det lange løp av at mange overhodet ikke bryr seg om å engang forsøke skrive ting riktig? Jeg er enig med deg. Men det er nok upopulært å si det her.
MyMichelle Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 Jeg mener kroppspositivisme bør være for alle, ikke bare for overvektige. Mange er misfornøyd med utseendet sitt, uansett vekt. Da kunne kroppspositivisme bidratt til å komme i kontakt med andre, som har samme problem. Og som behøver å bli glad i kroppen sin slik den er.
Michaelhe Skrevet 24. mai 2023 #20 Skrevet 24. mai 2023 Jeg har for mange meninger, folk blir lei. Jeg blir lei av meg selv også. Jeg burde holde kjeft. Men jeg har jo ikke så mye annet å foreta meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå