Gå til innhold

Begynte å tenke på noe. Hvor er de narkomane nå, etter at "plata" ble "stengt" for sånt?😅

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får ofte "rare" ting i hodet, og jeg visste jo at de narkomane holdt seg på plata før, men hvor er de nå?

Jeg kommer ikke fra Oslo, jeg bor ikke der, jeg begynte som sagt bare å lure på hvor de holder seg nå🙊😅

Selv er jeg fra Bergen, og "våre" holdt til i nygårsparken, helt til dem ble forvist derfra. Nå har de bla noen samlingsplasser i sentrum. 

Anonymkode: b4ddb...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I og med at informasjonen kan bli brukt til å oppsøke rusmidler håper jeg ingen svarer deg. 

De er der, rundt om kring. De har faste steder men jeg vil ikke si hvor. 

Anonymkode: 3884f...8f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brugata/Storgata/Vaterlandsparken

Anonymkode: 16dee...a37

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter at plata ble stengt var mange i området rundt storgata, særlig ett bestemt busstopp var godt besøkt. Etter at Storgata ble pusset opp har jeg inntrykk av at det er mer spredning, men er vel fortsatt i det området.

Anonymkode: 87035...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste rusmisbrukere er vel der de alltid har vært, hjemme hos seg selv, alene eller med familie.

Det åpne rusmiljøet flytter seg slik det alltid har gjort, til der de til enhver tid får være mest i fred.

Anonymkode: 4a78c...7f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle i Oslo vet vel at de er utenfor Gunerius. Det ser faen ikke ut, utenfor der. De burde hatt eget tilholdssted istedetfor å henge ut der. Pluss 2-3 andre steder.

Anonymkode: ddb05...41a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og i Bergen holder de til i Hollendergaten og har klart å få stengt både butikker og boliger. Dette skjedde etter at de ble jaget fra Nygårdsparken.

Går det ikke an å lage til et sted i skogen der de kan holde seg?

Anonymkode: dc306...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...