AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 To norges kjøkkenglass som stablet i hverandre vil ikke gå fra hverandre…. Noen som har et godt triks til å få løsnet dem? Har prøvd med varmt vann, men tenkte at det kanskje utvider. Så nå ligger de i kaldt vann med Zalo i. Foreløpig løsner de ikke etter flere forsøk. Anonymkode: d5d8a...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Er det forresten flere som har denne type glass som lett sitter fast i hverandre? Det skal være glass som kan stables, men de har kanskje vært for varme når de ble stablet denne gangen. Anonymkode: d5d8a...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Sett det nederste glasset i varmt vann. Iskaldt vann i det øverste glasset (gjerne isbiter). Anonymkode: b4078...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sett det nederste glasset i varmt vann. Iskaldt vann i det øverste glasset (gjerne isbiter). Anonymkode: b4078...3a8 Jeg fikk de fra hverandre etter at de hadde lagt leeenge i kaldt vann. Men skjer det igjen, så skal jeg prøve ditt tips. 👍 Anonymkode: d5d8a...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det forresten flere som har denne type glass som lett sitter fast i hverandre? Det skal være glass som kan stables, men de har kanskje vært for varme når de ble stablet denne gangen. Anonymkode: d5d8a...fcd Det skumleste er vel når det nederste glasset er varmt, og det øverste kaldt. Hvis det er merkbar temperaturforskjell på glass jeg skal stable stabler jeg alltid det varmeste glasset øverst, uansett om det er meningen de skal kunne stables. Nå for tiden har jeg stort sett bare glass som kan stables uansett temperatur. Men jeg har vært borti mange glass som setter seg fast veldig lett, og har nok klart å knuse noen på den måten også. Anonymkode: 8e791...db7
Rumle Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 (endret) Legg de ned på siden på benken og lirke de forsiktig til hver side, ikke bruk kraft. Det fungerer ofte, både med glass og skåler og krukker, det er akkurat som spenningen løsner litt når man gjør det, vet ikke hvorfor Endret 1. mars 2023 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 Rumle skrev (1 time siden): Legg de ned på siden på benken og lirke de forsiktig til hver side, ikke bruk kraft. Det fungerer ofte, både med glass og skåler og krukker, det er akkurat som spenningen løsner litt når man gjør det, vet ikke hvorfor Det er det jeg har gjort før når de har sittet fast i hverandre, men denne gangen satt de godt fast. Løsnet til slutt da uten å knuse. 😂 Anonymkode: d5d8a...fcd 1
Rumle Skrevet 1. mars 2023 #8 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er det jeg har gjort før når de har sittet fast i hverandre, men denne gangen satt de godt fast. Løsnet til slutt da uten å knuse. 😂 Anonymkode: d5d8a...fcd Bra du fikk det til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå