Maja93 Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Hei! Er det noen her som har erfaring med ketose og uregelmessig syklus? Kjenner jeg begynner å bli skikkelig frustrert 😐 Sluttet på prevansjon i november og fikk etter kort tid regelmessig syklus på 27 dager. Har testet med eggløsningstest og hatt utslag siden desember. For en mnd siden begynte jeg på et ketose-kosthold og fikk mensen 8 dager før tiden, den varte i over en uke mot å vanligvis vare i 3-4 dager. Denne måneden skulle jeg hatt eggløsning for flere dager siden men det er ikke engang litt utslag på testene så jeg regner med kroppen bare hopper over eggløsning denne gangen? Hvordan var deres sykluser i ketose? Retter det seg opp igjen og evt hvor lang tid tok det? Kjenner jeg blir skikkelig fortvila og er redd det er noe annet enn ketose som forårsaker det.. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Prøver du å bli gravid? Da bør du i såfall unngå ketose. Anonymkode: cd249...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Det er ganske vanlig med litt sykluskluss i starten. Det går seg til for de fleste. Hvis du søker på period på f.eks subredditen r/keto eller r/xxketo så er det nok mange erfaringer der. Anonymkode: cc5b7...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg blir mer regelmessig i ketose, siden størrelsen på fettcellene påvirker østrogenet. Anonymkode: 269a4...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja93 Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prøver du å bli gravid? Da bør du i såfall unngå ketose. Anonymkode: cd249...27f Ja, det var planen. Tenker å gå over på et lavkarbokosthold og ut av ketose ved en graviditet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja93 Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir mer regelmessig i ketose, siden størrelsen på fettcellene påvirker østrogenet. Anonymkode: 269a4...c7e Har du vært det helt fra starten eller blei det kluss i begynnelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja93 Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ganske vanlig med litt sykluskluss i starten. Det går seg til for de fleste. Hvis du søker på period på f.eks subredditen r/keto eller r/xxketo så er det nok mange erfaringer der. Anonymkode: cc5b7...9ac Tusen takk for svar 😊 Vet du hvor lang tid det evt pleier å ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Del Skrevet 1. mars 2023 Maja93 skrev (10 timer siden): Ja, det var planen. Tenker å gå over på et lavkarbokosthold og ut av ketose ved en graviditet 😊 Ville gått over til moderat lavkarbo i prøvetiden også. Anonymkode: cd249...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja93 Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ville gått over til moderat lavkarbo i prøvetiden også. Anonymkode: cd249...27f Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå