AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Er det noen her med borderline som er i remisjon og har fått en stabil og ekte følelse av identitet? Jobber hver dag med symptomer/trekk og opplever fremgang, men hvem jeg er surrer konstant i bakhodet og gjør ting ekstra vanskelig. Anonymkode: 888f7...84e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen her med borderline som er i remisjon og har fått en stabil og ekte følelse av identitet? Jobber hver dag med symptomer/trekk og opplever fremgang, men hvem jeg er surrer konstant i bakhodet og gjør ting ekstra vanskelig. Anonymkode: 888f7...84e Jeg gikk ut av spesifikk borderline-behandling for nesten ti år siden, og ja i dag har jeg en sterk følelse av identitet. Det har blirr gradvis klarere for meg med tiden. Jeg har vært bevisst på å legge merke til hva som engasjerer meg, og dyrke det. Jeg har også sluttet å være flau over ting jeg liker; jeg er en nerd, jeg liker emo musikk, selv om mange synes det er teite ting så driter jeg nå i det. Jeg holdt nede store deler av meg selv fordi jeg var redd for kritikk og avvisning ved å være meg selv. Men jeg er litt klein, jeg er litt teit, det er helt ok å være og vennene mine liker meg akkurat sånn! En ting som gjorde at jeg sleit en stund er tanken om at "man er sånn ELLER sånn", veldig typisk BPD sort-hvitt tekning. Altså veldig stereotypisk, bokset meg selv veldig inn. Men jeg kan både være smart og akademisk, og like animasjonsfilmer. Jeg kan like både enhjørninger og hodeskaller. jeg kan ha like mye utbytte av dype samtaler som teit overfladisk humor. Å tvinge megselv til å ikke være så sort-hvitt "jeg burde være sånn", har hjulpet meg mye. Akkurat nå, så er du en person i en helbredelsesprosess. Det tar mye plass, og gjør det vanskelig å finne resten. Men det kommer til å komme! Heier på deg og sender masse kjærlighet ❤️ Anonymkode: 0ac1f...ae8 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg gikk ut av spesifikk borderline-behandling for nesten ti år siden, og ja i dag har jeg en sterk følelse av identitet. Det har blirr gradvis klarere for meg med tiden. Jeg har vært bevisst på å legge merke til hva som engasjerer meg, og dyrke det. Jeg har også sluttet å være flau over ting jeg liker; jeg er en nerd, jeg liker emo musikk, selv om mange synes det er teite ting så driter jeg nå i det. Jeg holdt nede store deler av meg selv fordi jeg var redd for kritikk og avvisning ved å være meg selv. Men jeg er litt klein, jeg er litt teit, det er helt ok å være og vennene mine liker meg akkurat sånn! En ting som gjorde at jeg sleit en stund er tanken om at "man er sånn ELLER sånn", veldig typisk BPD sort-hvitt tekning. Altså veldig stereotypisk, bokset meg selv veldig inn. Men jeg kan både være smart og akademisk, og like animasjonsfilmer. Jeg kan like både enhjørninger og hodeskaller. jeg kan ha like mye utbytte av dype samtaler som teit overfladisk humor. Å tvinge megselv til å ikke være så sort-hvitt "jeg burde være sånn", har hjulpet meg mye. Akkurat nå, så er du en person i en helbredelsesprosess. Det tar mye plass, og gjør det vanskelig å finne resten. Men det kommer til å komme! Heier på deg og sender masse kjærlighet ❤️ Anonymkode: 0ac1f...ae8 Så godt å høre! Jeg liker også ting som er langt fra a4 og dyrker det, kjempegøy! så fint det må være å ha venner du kan være deg selv rundt. Men, om du tenker på personlighetstrekk du har, er det sånn at du har en følelse av at dette er meg knyttet til dine trekk? Den sorthvitt tankegangen sliter jeg med, det gir ikke mening at man kan være snill og slem samtidig😅 Tusen takk❤️ Anonymkode: 888f7...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå