Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eks som jeg fortsatt har følelser for og vil tilbake til, men ikke akkurat nå på grunn av tiden. Derfor ble det slutt mellom oss også. I går var han litt nedfor, derfor skrev jeg en melding til han «aldri følt noe sånt for noen» og «synd bare du ikke føler det for meg.» Da skrev han «sånn er det når man ikke bruker hjertet til og tenke med» og når jeg spurte hva han mente skrev han «kanskje det er deg hjertet mitt vil ha, men at jeg bare ikke klarer og innse det fordi jeg er ung og dum og tenker for mye på jobb og fremtid» også sa han at han var dum.

Vil ikke ha svar som «bare la han gå, han er ikke verdt det.» Gjerne fortell om dere har opplevd noe lignende☺️🫶🏻

Anonymkode: e0d22...d6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når folk skylder på at tida ikke er rett, er det av og til sant, men som oftest er det at personen ikke er rett. 

Anonymkode: 76e65...7d1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Når folk skylder på at tida ikke er rett, er det av og til sant, men som oftest er det at personen ikke er rett. 

I vårt tilfelle er det faktisk ikke det, går ikke mer innpå. Som jeg skrev så vil jeg ikke ha slike kommentarer

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I vårt tilfelle er det faktisk ikke det, går ikke mer innpå. Som jeg skrev så vil jeg ikke ha slike kommentarer

Det er vanskelig å gi deg råd om du er hemmelighetsfull.

AnonymBruker
Skrevet

Okei så hva slags kommentarer vil du ha? Bare de som skriver "åååhhh så søtt det må være ekte kjærlighet. Bare vent i 18 år så blir det nok dere to" 

?

Anonymkode: 7d3ce...d7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vanskelig å gi deg råd om du er hemmelighetsfull.

Ja, det er bare at tiden er feil fordi vi er unge og vil prioritere vårt. Men vil innerst inne være sammen, men vanskelig når vi har så mye og gjøre begge to, noe som gjør at tiden ikke passer akkurat nå. Men lurte bare på hva han mente med den kommentaren fra i går?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, det er bare at tiden er feil fordi vi er unge og vil prioritere vårt. Men vil innerst inne være sammen, men vanskelig når vi har så mye og gjøre begge to, noe som gjør at tiden ikke passer akkurat nå. Men lurte bare på hva han mente med den kommentaren fra i går?

At han ikke vil ha kjæreste nå, at han er glad i deg men du er ikke hans livs kjærlighet så derfor vil han prioritere jobb og utdanning. 

Anonymkode: 7d3ce...d7d

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, det er bare at tiden er feil fordi vi er unge og vil prioritere vårt. Men vil innerst inne være sammen, men vanskelig når vi har så mye og gjøre begge to...

Dere får ikke så mye mindre å gjøre når dere blir eldre, snarere tvert imot. Tid, penger mm er nok bare ei unnskyldning. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har en eks som jeg fortsatt har følelser for og vil tilbake til, men ikke akkurat nå på grunn av tiden. Derfor ble det slutt mellom oss også. I går var han litt nedfor, derfor skrev jeg en melding til han «aldri følt noe sånt for noen» og «synd bare du ikke føler det for meg.» Da skrev han «sånn er det når man ikke bruker hjertet til og tenke med» og når jeg spurte hva han mente skrev han «kanskje det er deg hjertet mitt vil ha, men at jeg bare ikke klarer og innse det fordi jeg er ung og dum og tenker for mye på jobb og fremtid» også sa han at han var dum.

Vil ikke ha svar som «bare la han gå, han er ikke verdt det.» Gjerne fortell om dere har opplevd noe lignende☺️🫶🏻

Han føler ikke det samme, han prøver å avvise deg på en snill måte. Og det med at man ikke har tid er bare tull, man har tid til det man virkelig vil.

Anonymkode: 5090a...e60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes forøvrig du utviser en litt manipulerende væremåte der du slenger ut synd du ikke føler det på samme måte, etter å ha sagt at du aldri har følt noe sånt for noen før. Jeg regner med at du er veldig ung så sier ikke dette for å være kjip.

Anonymkode: 5090a...e60

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han er ikke interessert i en fremtid med deg. Han skriver som han gjør enten for å skåne deg med en myk avvising, eller så ønsker han å ha deg i bakhånd. Du starter HI med at du ikke ønsker et forhold nå - du kan ikke forvente at han skal sitte på gjerdet og vente. 

Endret av Cornix
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...